fbpx

Članovi

Forvis Mazars Group SC je nezavisni član Forvis Mazars Global, vodeće mreže profesionalnih usluga. Poslujući kao međunarodno integrirano partnerstvo u više od 100 zemalja i teritorija, Forvis Mazars Grupa je specijalizirana za usluge revizije, računovodstva, poreza i savjetovanja.

Iskusan lokalni tim stručnjaka u kombinaciji s globalnim perspektivama i uvidima Forvis Mazars grupe, nudi širok spektar usluga za klijente u regiji poput revizije, računovodstva, financijskog savjetovanja, poreza, usluga održivosti, digitalnog savjetovanja i IT sigurnosti.

Lokalni ured u Sarajevu surađuje s uredima Forvis Mazarsa širom svijeta, pojačano s 11 ureda Centralne i Istočne Europe, a najbliže i svakodnevno s Adria regijom koju uz Bosnu i Hercegovinu čini Hrvatska, Slovenija i Srbija. Kroz godine rada, stekli su mnoge klijente koji povjeravaju svoje financije, poslovanje i procese te ih zajednički dižemo na novu razinu kvalitetom i timskim radom.

Forvis Mazars u Bosni i Hercegovini posluje s velikim društvima, podružnicama međunarodnih kompanija, srednjim i malim kompanijama te ima iskustvo s društvima iz industrija proizvodnje, trgovine, poljoprivrede, energije, transporta i logistike, financija, telekomunikacija i drugih.

Forvis Mazars je široko prepoznat na tržištu kao visokokvalitetan, profesionalan i beskompromisno etički pružatelj usluga, zasnovan na svojim osnovnim vrijednostima integriteta, odgovornosti, različitosti i poštovanja, tehničke izvrsnosti, nezavisnosti i upravljanja. Njegov cilj je uvijek nadmašiti očekivanja i potrebe svojih klijenata.

Ako ste zainteresirani za više informacija o Forvis Mazarsu i uslugama koje lokalni tim u Sarajevu, ali i Adria regiji pružaju, posjetite službenu web stranicu https://www.forvismazars.com/ba ili se obratite stručnjacima na info@mazars.ba. Novosti iz poslovnog svijeta i više o našoj organizacijskoj kulturi pratite na LinkedinuFacebooku i Instagramu.

O našem Managing Partneru

Emir Gežo je ovlašteni revizor i ovlašteni računovođa s dugogodišnjim iskustvom od 15 godina uključujući iskustvo u Big 4 kompaniji. Stručan je u IFRS-u, eksternoj reviziji i financijskom izvještavanju.

Posjeduje značajno revizorsko iskustvo kroz obavljanje niza revizija društava i grupa, dogovorenih postupaka po posebnim zahtjevima naručitelja, revizija konsolidiranih izvještaja, računovodstveno-poslovnog savjetovanja, revizija statusnih promjena (podjele, osnivanja, spajanja).

Emir se nalazi na listi i redovni je konsultant na EBRD projektima u Bosni i Hercegovini iz oblasti financija. Emir je licencirani revizor, licencirani računovođa, ovlašteni procjenitelj ekonomske struke, te posjeduje MBA s Griffith College u Dublinu.

Forvis Mazars u Bosni i Hercegovini Read More »

Degordian je nastao kao prva social media agencija u Hrvatskoj 2009. godine, a danas je jedna od najvećih agencija u regiji s uredima u Zagrebu, Mostaru, Beogradu i New Yorku, u kojima radi oko 120 osoba. Iz Degordiana su se razvile i tri sestrinske tvrtke te je ukupni broj zaposlenih u svim tvrtkama preko 300.

Danas je Degordian digital-first agencija koja pomaže klijentima dovesti njihov business na višu razinu. “Digital first agency” znači da je Degordianu digital uvijek bio u krvi i uvijek će biti. Sve što radimo je digitalno, inovativno, tehnološko, progresivno i to se nikada neće promijeniti. Ipak, cilj nam je uvijek raditi stvari koje imaju najviše smisla za klijenta i njegov business problem, i koliko god vjerujemo da digital i tehnologija mogu riješiti većinu problema, nekad će biti potrebno rješenje koje je izvan digitala i za to smo opremljeni.

“Pomoći klijentima da business dovedu na višu razinu” znači da smo orijentirani na business i cjelokupno poslovanje klijenta – ne želimo raditi projekt samo zato što se čini cool, već želimo raditi onaj koji zbilja čini razliku u poslovanju i pomaže klijentu da unaprijedi svoje poslovanje. 

Strukturom djelujemo kao hub koji se sastoji od pet usko specijaliziranih pod-agencija, od kojih se svaka bavi različitim područjem, no zajedničko je da sve što radimo za klijenta, bez obzira na područje, veličinu projekta ili industriju, radimo sa širom slikom na umu, odnosno s ciljem da rješenje pozitivno utječe na cjelokupni business.

Portfolio projekata agencije Degordian možete istražiti ovdje: https://degordian.com/work

Degordian Read More »

Aircash je digitalni novčanik i mobilna aplikacija za sve vrste plaćanja koja na jednom mjestu nudi paket usluga usmjerenih na gotovinska plaćanja, prijenos novca i plaćanje raznih usluga. Posvećeni su razvoju inovativnih rješenja koja omogućuju jednostavne, brze i sigurne financijske transakcije prilagođene potrebama današnjih korisnika. Aircash posjeduje licencu Europske bankarske agencije (EBA), što osigurava usklađenost s najvišim standardima sigurnosti i pouzdanosti u pružanju financijskih usluga.

Ključne karakteristike i prednosti Aircasha su:

  • Nadoplata gotovinom: Korisnici mogu lako nadoplatiti svoj Aircash račun iz raznih izvora, kao što su gotovinska uplata, bankovni transferi, kreditne/debitne kartice i uplatom od drugog Aircash korisnika.
  • Podizanje gotovine: Aircash omogućuje korisnicima podizanje gotovine iz njihovog digitalnog novčanika na brojnim bankomatima ili na partnerskim prodajnim mjestima.
  • Aircash Mastercard Prepaid kartica: Korisnici mogu kupiti Aircash Mastercard, prvu karticu koja se može kupiti na prodajnom mjestu i aktivirati direktno iz aplikacije, bez troškova mjesečnog održavanja i bez naknada za vođenje računa. Aircash Mastercard omogućuje kupovinu kako online tako i u fizičkim trgovinama, donoseći pogodnosti tradicionalne kartice, povezane s Aircash računom.
  • Kupovina unutar aplikacije: Aircash podržava razne opcije za kupovinu unutar aplikacije:
    o E-vinjete: Korisnici mogu kupiti elektroničke vinjete za ceste s naplatom unutar aplikacije.
    o Autobusne i trajektne karte: Aplikacija podržava jednostavnu kupovinu karata za prijevoz, uključujući autobusne i trajektne usluge.
    o Telekom bonovi: Korisnici mogu kupiti telekomunikacijske bonove za nadoplatu i druge telekomunikacijske usluge.
  • Slanje novca: Aircash je sigurna i učinkovita platforma za prijenos novca, a primatelj može podići novac odmah po uplati.
  • Više-valutnost: Aircash podržava više valuta, omogućujući korisnicima držanje i razmjenu različitih valuta unutar aplikacije.

Sve ovo čini Aircash svestranom, korisnički prijateljskom aplikacijom za rukovanje raznim vrstama financijskih transakcija na jednom mjestu, pružajući dodatnu fleksibilnost u upravljanju financijama.

Aircash nastavlja razvijati i unapređivati svoje usluge, pružajući korisnicima pouzdana i učinkovita rješenja za njihove financijske potrebe. 

Više informacija o Aircashu možete pronaći na njihovoj službenoj web stranici.

Aircash Read More »

Ovnak je vodeća distributerska tvrtka u Bosni i Hercegovini specijalizirana za kozmetičke i kemijske proizvode te robu široke potrošnje za kućanstvo. Portfolio sadrži preko pedeset brendova i širok asortiman proizvoda, ali i djelatnosti, što omogućuje ispunjavanje različitih potreba potrošača.

Ovnak distribucija, kao dio Ovnak grupacije, u čijem sastavu su i autokuće (Citroen, Peugeot, Dacia, Renault, VW), dvije benzinske crpke te farma, svoj poslovni put gradi na marketinškom pristupu tržištu. Jedan od ključnih faktora uspjeha je sposobnost efikasnog upravljanja lancem snabdijevanja.

Diverzificirani su na različite djelatnosti, a efikasnost i fleksibilnost rezultat su efikasnog planiranja i kontinuiranih edukacija te svakodnevnog ulaganja u unaprjeđenje znanja djelatnika i primjenu inovativnih tehnoloških rješenja.

U svojoj distribuciji i prodaji Ovnak ima artikle renomiranih svjetskih robnih marki sa kojima uspješno surađuju desetljećima. Sve Ovnakove brendove možete pogledati ovdje.

KONTAKT
OVNAK d.o.o., Poslovni centar PC-96/2, Vitez
Telefon: +387 30 709 800
Telefax: +387 30 709 803

Web adresa: https://ovnak.com/
E-mail adresa: ovnak@ovnak.com

Pratite Ovnak na društvenim mrežama
Facebook
Instagram

Ovnak d.o.o. Read More »

Mediteran Film Festival (MFF) utemeljen je 2000. i od tada se svake godine održava u Širokom Brijegu krajem ljeta ili početkom jeseni. To je mediteranski festival dokumentarnog filma na kojemu se natječu filmski autori iz 22 mediteranske zemlje: BiH, Hrvatske, Italije, Španjolske, Francuske, Grčke, Izraela, Libanona, Sirije, Turske, Slovenije, Cipra, Malte, Crne Gore, Albanije, Egipta, Libije, Tunisa, Alžira, Maroka, Monaka i San Marina. Filmovi koji sudjeluju u natjecateljskom programu MFF-a podijeljeni su u dvije kategorije: dugometražni i kratki dokumentarni film, a glavne nagrade su:

  • Grand prix, nagrada za najbolji dugometražni film
  • Best Short, nagrada za najbolji kratki filma
  • Audience Awards, nagrada publike
  • Best Camera, nagrada za najbolju fotografiju.

Nagrađenima se dodjeljuje festivalska skulptura Kristalni projektor, te novčani iznos.

MFF pored natjecateljskog programa organizira i druge filmske sadržaje: filmove domaćih autora, filmske cikluse, retrospektive, kino hitove, HBO dokumentarce, oscarovce, dječje programe. Pored toga organizira i brojne druge sadržaje: glazbene koncerte, nove knjige, izložbe, gastronomske i enološke evente, turističke izlete… Jednom riječju MFF jer sukus mediteranskog podneblja u kojemu se isprepliću kultura, turizam, obrazovanje i biznis, a popularan je zbog ležernog mediteranskog šarma, dobre organizacije, visoke produkcije i poslovnih mogućnosti.

Jedan od važnijih projekata Mediteran Film Festivala je Filmska škola koja se više od 10 godina organizirala u suradnji s Filmskim kampom za mlade „Outside The Lens“ iz San Diega. Kroz godine desetodnevnih Filmskih škola, koju su stručno vodili američki filmski redatelji, snimatelji, montažeri i tonski majstori, filmski se obrazovalo stotine djevojaka i mladića iz BiH, Hrvatske i SAD-a. 

MFF također ulaže u proizvodnju filmova, tako da sudjeluje u produkciji svih značajnijih filmova snimljenih u posljednjih 15 godina na ovim prostorima. Zapravo, MFF je utemeljitelj kinematografije u Hercegovini koja je danas ovdje najživlja i najraširenija kultura.

Mediteran Film Festival odlična je platforma uspješnim tvrtkama za partnerstvo iz više razloga:

  • uvezanost s relevantnim medijima (više od desetljeća podržava nas i najveća televizijska premium kuća na svijetu HBO)
  • duga i respektabilna tradicija
  • masovnost publike, posjetitelji iz cijelog svijeta
  • spretan i mobilan organizacijski tim koji individualno pristupa svakom partneru, vodeći računa da moderna poruka brzo stigne do njihovih klijenata
  • visoka produkcijska razina, suvremeni dizajn.

Jubilarni 25. Mediteran Film Festival bit će održan od 8. do 12. listopada 2024., a članove Hrvatskog poslovnog kluba pozivamo da nam se pridruže u ovoj velikoj filmskoj proslavi.

KONTAKT:
Direktor Tomislav Topić +387 63 455 125, topic@mff.ba
Producent Robert Bubalo +385 91 6300 467, bubalo@mff.ba

Adresa: Trg Gojka Šuška 5, Široki Brijeg 88220

Web stranica
Facebook
Instagram

Mediteran Film Festival Read More »

U srcu Bosne

Turističko naselje Čardaci je hotelsko-turistički kompleks kategoriziran sa 4*. Nalazi se u srcu Bosne, u Vitezu, u jedinstvenom okruženju na obali rijeke Lašve, a u neposrednoj blizini prometnice Zenica – Travnik. Prednosti lokacije ovog turističkog naselja su s jedne strane dobra prometna povezanost sa Zenicom, Travnikom i Sarajevom, a s druge pak strane mir i izdvojenost.

Smještajne jedinice za bajkovit odmor

S pažnjom uređenih 60 smještajnih jedinica sa oko 150 ležajeva, opremljenih u skladu sa svim standardima visoke kategorije, priuštit će bajkovit odmor svakom gostu. Sve smještajne jedinice građene su prirodnim materijalima, po uzoru na bosanske kuće s posebnim naglaskom na detalje koji gostu pružaju doživljaj toplog obiteljskog ugođaja. Ulaskom u svaku smještajnu jedinicu postaje vam jasno kako tu ništa nije slučajno, a u isto vrijeme tako prirodno sve stoji na svome mjestu.

SPA Centar

SPA Centar Čardaci ima zatvoreni bazenski kompleks, saune, slanu sobu te nudi sve vrste masaža i body tretmana. 

Zatvoreni bazenski kompleks koji se prostire na više od 1800m2 novi je dio ponude wellness & spa centra Čardaci, a sastoji se od bazena za plivanje i rekreaciju duljine 25 metara, plitkog bazena za najmlađe, relax zone, kafića i ostakljene terase s pogledom na rijeku i vodeni park Ribica. Pored niza privlačnih i maštovitih detalja, posebnu atrakciju predstavljat će “infinity pool” na otvorenom u kojem će posjetitelji moći uživati u ljetnim mjesecima. 

Vodeni park Ribica

Vodeni park „Ribica“ sa četiri bazena, zabavnim vodenim atrakcijama (tobogani, valovi, masaže, bazen i tobogan za djecu i bebe, skakaonica), plažama, kafićima, terenom za odbojku na pijesku i badminton, organiziranim dnevnim i noćnim provodima te gostovanjima domaćih i stranih glazbenika nudi cjelodnevnu zabavu i odmor za sve generacije!
Vodeni park “Ribica” nezaobilazna je destinacija za sve koji traže ljetno osvježenje, zabavu i odmor..

Restoran KOD MLINA i Pivnica KOD CRNOG MAČKA

U sklopu kompleksa ČARDACI se nalazi Restoran KOD MLINA kao i Pivnica KOD CRNOG MAČKA.

U središtu naselja smješten je Mačkov trg, a na trgu – Pivnica KOD CRNOG MAČKA – omiljeno mjesto svih generacija na kojem uvijek vlada ugodna i opuštena atmosfera.

Restoran KOD MLINA, smješten na obali rijeke Lašve, savršeno se stopio s prirodom. Unutrašnjost odiše udobnošću, etno motivima i domaćinskom atmosferom. S prostrane terase pruža se predivan pogled na jezero i rijeku, stvarajući opuštajuće iskustvo uz bogatu gastronomsku ponudu, posebice specijalitete od domaće riječne ribe.

Za više detalja posjetite službeni web stranicu: Čardaci.ba
Facebook 
Instagram 

TURISTIČKI KOMPLEKS ČARDACI Read More »

Flaster je platforma specijalizirana za mjerljivo pokretno oglašavanje koja je spojila ATL i BTL aktivacije unutar zakupa jednog medija, a koriste taxi i ride-share vozila kao pokretni medij koji osigurava veliku vidljivost u željenim gradovima.

Započeli su s poslovanjem prije 3 godine u Zagrebu i kao potvrda poslovnog modela svjedoče uspješne i kontinuirane kampanje s partnerima.

Flaster surađuje s više od 40 brendova u čijim kampanjama sudjeluju više od 450 vozača i time je stvoren jedinstveni eko-sustav koji utječe i na poboljšanje budgeta građana.

Danas s prisutnošću kroz 12 gradova u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH, brendovima omogućuju regionalnu izloženost, maksimalno pojednostavljen zakup i mjerenje efikasnosti regionalnih kampanja. 

Kroz jedinstvenu in-house razvijenu tehnologiju daju opsežne rezultate isplativosti investicije u ovakav oblik ATL oglašavanja, mjereći pritom i rezultate unutar automobila usmjerene isključivo putnicima kroz sampling, gamification i sl.

Dodatno vlastitom kreativom osiguravaju okretanje publike prema brendovima u pokretu.

Zašto Flaster?

Tehnologija
Jedinstvena tehnologija omogućuje detaljnu analizu izvedbe kampanje.

Heatmape
Termalni prikaz izloženosti kampanje, koji omogućuje uvid u kojim ulicama i dijelovima grada je ostvareno najviše kontakata.

Flaster 360 marketing
Flasterovo 360 oglašavanja omogućuje više dodatnih marketinških aktivnosti poput samplinga uzoraka ili dodatnog brendiranja unutrašnjosti vozila čime se brendovima omogućuje direktno 1 na 1 prenošenje poruke.

Nacionalne i regionalne kampanje
Našim partnerima olakšavamo regionalni zakup i omogućujemo internacionalnu izloženost u
željenim gradovima.

 Više detalja možete pogledati na službenoj web stranici www.flaster.co

Facebook 
Instagram
LinkedIn
YouTube

Flaster d.o.o. Read More »

S tradicijom dugom 75 godina, Interšped Logistics vodeći je domaći brend u oblasti sistemske logistike. Sa svojih 40 stručnih i profesionalnih zaposlenika, kompanija je prepoznata kao pouzdan partner kako na domaćem tržištu tako i izvan granica Bosne i Hercegovine. Surađuje sa svjetskim logističarima, što omogućava brzu, konkurentnu i sigurnu distribuciju roba na bilo koju destinaciju u svijetu. Interšped Logistics dugogodišnji je partner jednog od najvećih logističara u svijetu, njemačkog DACHSER-a, za BiH i Crnu Goru.

Sa svojih 8 poslovnica (+1 u fazi otvaranja) Interšped Logistics se ističe lepezom različitih usluga koje nudi. Prisutan je na svim većim carinskim ispostavama, Sarajevo, Aerodrom Sarajevo, Zvornik, Orašje, Bihać, Gradiška, gdje nudi usluge carinjenja robe, carinskog posredovanje, tranzitnog carinjenja, garancije na graničnim prijelazima i ostale granične usluge, dok s poslovnicama u Sarajevu i Tuzli nudi usluge svih vrsta transporta (cestovni – puni utovari, dotovari, zbirni transporti, avio, pomorski, željeznički) i skladištenja, te druge usluge, kao što su usluga pakovanja, raspakiranja, razdvajanja i pozicioniranja robe, dostava robe unutar Bosne i Hercegovine, poslovno savjetovanje, usluge vanjskotrgovinskog poslovanja, sajamske usluge, usluge pri osiguranju robe. Vozne jedinice s kojima kompanija raspolaže daju joj fleksibilnost i prednost u odnosu na konkurente. Ističe se po dobroj povezanosti sa zemljama u regiji i mnogobrojnim zbirnim linijama (Zagreb – Sarajevo 4x tjedno; Sarajevo – Zagreb 1x tjedno; Sarajevo – Crna Gora 2x tjedno; Istanbul – Sarajevo 1x tjedno…).

Kompanija je bila jedna od prvih čiji je rad, sigurno poslovanje i pouzdanost 2014. godine prepoznato od strane UIO BiH, što je rezultiralo dobivanjem statusa ovlaštenog primatelja i pošiljatelja roba. Zahvaljujući upravo tom statusu, Interšped Logistics u poslovnici Sarajevo, nudi i usluge skladištenja carinske robe i privremeni smještaj roba.

Više informacija o kompaniji i uslugama koje se nude možete dobiti na: Interšped Logistic d.o.o

Adresa: Halilovići br. 9
Telefon: +387 33 652 000
e- mail: info@intersped-logistics.ba
Facebook
Instagram
Linkedin

 

Interšped Logoistics d.o.o. Read More »

eCommerceasocijacija u Bosni i Hercegovini (BiH) predstavlja prvu neprofitnu organizaciju posvećenu unapređenju ekosustava e-trgovine u BiH. S fokusom na podršci interesima e-trgovina u BiH, širenju znanja, obrazovanju budućih eCommerce lidera timova, kao i opće javnosti (kupaca), te rješavanju zakonodavnih prepreka koje ometaju razvoj sektora, njihov cilj je podržati održiv rast digitalne ekonomije u BiH. Svojim aktivnostima pristupaju holistički kroz različite obuke, organizaciju i provedbu nacionalnih i regionalnih istraživanja, lobiranje, te pružanje pravne i fiskalne podrške svojim članicama.

Asocijacija je osnovana 2021. godine od strane stručnjaka industrije, te broji preko 80 članica. Značajne edukativne aktivnosti, medijsko učešće, događaji i partnerstva širom Bosne i Hercegovine, jugoistočne Europe i Zapadne Europe značajno su povećali svijest o važnoj ulozi e-trgovine u ekonomskom razvoju BiH. U partnerskom su odnosu sa svim nacionalnim Asocijacijama regije uključujući eCommerce asocijacije Hrvatske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Albanije i Bugarske sa kojima surađuju na projektima. Jedina su eCommerce asocijacija u regiji Balkana koja nije dio EU, a koja je članica Europske asocijacije za eCommerce, aktivno sudjelujući u najnovijim istraživanjima e-trgovine u Europi. 

Više informacija kao i pregled aktivnosti provjerite na službenoj web stranici https://e-comm.ba/ 

eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini Read More »

Spojiti modernu tehnologiju s tradicijom temelj je svakog vrhunskog proizvoda. Sačuvati ono najbolje od starih okusa i mirisa i uz pomoć najmodernijih tehnoloških procesa dovesti ih na vaš stol, svakodnevni je zadatak uposlenika Društva Šišović. Stogodišnja tradicija proizvodnje mesa i mlijeka garant je vašeg zadovoljstva.

Priča o današnjem Društvu Šišović, modernom i prepoznatljivom brandu, započinje još početkom 20 stoljeća, kada prve temelje ljubavi prema dobrom okusu udara djed Ivan, zvani Šiš. On svoje znanje o uzgoju domaćih životinja i svoje male tajne u proizvodnji mesa prenosi na svoje potomke, pa tako njegov sin Stanko sve očeve tajne i svoje vrijedne ruke pretvara u ono što će postati naširoko poznati zaštitni znak Šišovića. Stanko postaje jedan od najvećih privatnih proizvođača mesa i mlijeka u bivšoj državi, a 1974. godine za svoj rad i status dobiva i službeno priznanje-najveći privatni proizvođač mesa u republici Bosni i Hercegovini.

Jedan od njegovih sinova, Ante, podiže tradiciju svojih starih na još viši nivo i već osamdesetih godina prošlog stoljeća modernizira proces proizvodnje, te povećava proizvodnju, prvo mesa, a potom i mlijeka. Već krajem osamdesetih Ante pravi suvremene štale za tov junadi i janjaca i mini klaonicu, da bi 1997. godine u pogon bila puštena i suvremena klaonica za klanje bikova, teladi, svinja i janjaca. Sve u cilju strogo kontrolirane, isključivo vlastite proizvodnje, koja je garant kvalitete proizvoda koje vam nudi Šišović.

Društvo Šišović ništa ne prepušta slučaju i u malom regionu gdje se Zapadna Hercegovina, preko prekrasnih krajolika ljubi s Bosnom, uposlenici svakodnevno paze da konačan proizvod za vašu trpezu bude zdrav, kvalitetan, ukusan – i po domaćoj recepturi. Garant tome su i moderne farme, u području daleko od zagađenja industrijskih pogona i velikih gradskih naselja – u Rakitnu, Blidinju, Tomislavgradu i Glamoču.

Povjerenje svakog kupca jedan je od glavnih ciljeva Društva Šišović, koje brine da konzumenti proizvoda pod etiketom Šišović jedu zdravo i domaće. Tako da samo farme za tov svinja imaju kapacitet 7000 komada godišnje a moderna farma za tov junadi osnovana 2010 u Glamoču ima kapacitet 1200 grla bikova.

Nije Šišović samo sinonim za odlično meso i mesne proizvode, jer je proizvodnja mlijeka već odavno prerasla lokalne okvire. Moderna farma mlijeka u Tomislavgradu od 2006. godine proizvodi preko 8.000 litara mlijeka na dan, a njezin kapacitet je već sada na 16.000 litara na dan zahvaljujući viziji Uprave Društva Šišović i njihovih partnera iz tvrtke Meggle. Mlijeko proizvedeno u Tomislavgradu je mlijeko EU klase, što dovoljno govori o izuzetnim uvjetima u kojima nastaje. 

Uostalom, Društvo Šišović time nije stalo s brigom o kvalitetu svojih proizvoda. ISO 9001 standard je uveden još 2001. godine, HACCP sustav 2006, ISO 14001 standard 2012 a Halal certifikat smo dobili 2014. Oni garantiraju potpunu kontrolu svježeg mesa od pašnjaka do stola. To ne bi bilo moguće bez stručne i svom poslu potpuno predane veterinarske službe, pa 2004. godine Društvo Šišović otvara prvu privatnu veterinarsku stanicu na području Federacije BiH, u kojoj uspješno danas rade 4 doktora veterine i 2 tehničara, koji nadziru cijeli proces proizvodnje mesa i mlijeka.

Da bi krajnji kupac bio potpuno siguran u ispravnost i kvalitetu proizvoda s etiketom Šišović, brine se i vlastita prijevoznička tvrtka Šišprijevoz d.o.o, koja se bavi isključivo prijevozom, odnosno dostavom mesa i mesnih prerađevina iz programa Šišović po cijeloj BiH, uz pomoć 30-ak modernih gospodarskih vozila.

Već 2018. nakon uspješnog izvoza junećeg mesa u Republiku Tursku i potrebama za dodatne kapacitete u rad je puštena suvremena klaonica kapaciteta 100t/dan u sklopu koje se nalazi jedna od najmodernijih rasjekaonica mesa u regiji, kao i prerada mesa koja radi vrhunske delikatese.

U društvu Šišović danas radi oko 200 djelatnika, a s kooperantima ta brojka prelazi 230 uposlenih. Organizacija proizvodnje, najsuvremeniji pogoni, pomno birani pašnjaci, stroga selekcija stoke i želja za očuvanjem i podizanjem vlastitih standarda svrstavaju Društvo Šišović među najveće i najuspješnije tvrtke u prodaji svježeg mesa, te na vodeće mjesto u proizvodnji mesa i mlijeka na prostoru Bosne i Hercegovine.

Spoj tradicije i najmodernije tehnologije, to je Društvo Šišović danas. Tvrtka je s pravom ponosna na svoje uspjehe. Rast i razvoj društva iz godine u godinu dokaz je da Šišović to radi najbolje. Povjerenje vjernih kupaca i onih koji će to tek postati, zalog je zajedničke još sretnije budućnosti. U duhu domaćih proizvoda, recepata naših djedova, nezamjenjivih okusa i mirisa tradicionalnih mesnih delicija i najfinijeg mlijeka, a po normama kakve važe na najzahtjevnijim tržištima Europe, Šišović osigurava vašu kvalitetnu prehranu.

Kontakt:
Tel./+387 39 692-184
Fax./+387 39 692-011
e-mail: sisovic@sisovic.com

Web: https://www.sisovic.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Rakitnomesnaindustrija/
Instagram: https://www.instagram.com/sisovic_mi_rakitno/  

Društvo Šišović Rakitno Read More »