Članovi

InfoDom d.o.o. je jedna od vodećih tvrtki u Republici Hrvatskoj iz područja poslovnog upravljanja, konzalting usluga, reinženjeringa poslovnih procesa, upravljanja projektima, te dizajna, razvoja i primjene informacijskih sustava. Naše operacije usklađene su sa smjernicama suvremenog poslovanja, pravilima sustava kvalitete, nacionalnom i EU regulativom te najnovijim svjetskim i europskim standardima.

InfoDom d.o.o. kao matično društvo posluje više od 25 godina u Hrvatskoj i inozemstvu. U sklopu InfoDom Grupe je pet međusobno povezanih poduzeća sa više od 100 zaposlenika i širokom mrežom partnera.

Naša misija jerealizirati poslovne vizije naših klijenata, razvijajući strateške sposobnosti za digitalno poslovanje i poslovnu agilnost.

Temeljem svog dugogodišnjeg iskustva na velikom broju uspješnih projekata i  visokostručnih djelatnika, InfoDom je pouzdan i kvalitetan partner u rješavanju najvećih izazova koje suvremeno doba postavlja pred tvrtke i institucije. Oslanjajući se na svjetske standarde, metodologije i suvremene tehnologije, u suradnji s našim korisnicima razvijamo sustave koji su jedna od glavnih poluga njihovog održivog poslovnog rasta. 

InfoDom Grupa razvija i primjenjuje sveobuhvatna rješenja za ključne poslovne procese u svim domenama poslovanja, kao i usluge savjetovanja, razvoja i edukacije, s ciljem bržeg, boljeg i sigurnijeg poslovanja.

Kroz Ustanovu za obrazovanje odraslih ILBA (Inovacije, liderstvo, biznis i agilnost) pomažemo klijentima osnaživati svoje zaposlenike, optimizirati svakodnevno poslovanje, modernizirati svoje proizvode te se snažno povezati s korisnicima njihovih proizvoda i usluga. 

U skladu s potrebama tržišta i interesima klijenata, Ustanova organizira edukacije i stručne skupove s ciljem razvoja novih kompetencija za sve razine poslovanja, od vlasnika, menadžera do operativnih izvršitelja. 

InfoDom je inicijator Konferencije o digitalnoj transformaciji DTC i nacionalnog Smart Industry Brainstorma na kojima povezujemo stručnjake iz javnog, poslovnog i znanstvenog sektora. 

InfoDom Grupa  aktivno djeluje na BiH tržištu, putem vlastitih tvrtki (Smart Industry Technologies d.o.o. Sarajevo i Teledom d.o.o. Mostar), pružajući ključne usluge u funkciji digitalne transformacije javne uprave i gospodarstva.

Kao kvalitetan i pouzdan partner, pozivamo Vas na suradnju i zajedničko stvaranje novih vrijednosti.

Više detalja možete pogledati na službenoj stranici tvrtke :

https://www.infodom.hr/

Infodom grupa Read More »

KO SMO MI?

Mi smo EVENTO u definiciji agencija za marketing, u stvarnosti fleksibilni servis klijentima u svim segmentima marketinškog poslovanja!

Naša misija je pomoći klijentima u pronalasku i implementaciji optimalnih rješenja za njihove potrebe, jasnim sagledavanjem tržišta i razumijevanjem stvarnih potreba klijenata i samih potrošača.

Želimo postati vodeća agencija i sa svojim klijentima graditi dugoročne partnerske odnose izvršavanjem svih predloženih i dogovorenih rješenja!

NE radimo isto kao druge agencije! Vjerujemo u ono što radimo i stalno skupljamo nova iskustva.

Naš tim čine iskusni maketari i kreativci koji razmišljaju kreativno i nezavisno, kako bi za klijente izabrali najbolje ideje i rješenja koja nisu samo u funkciji trenutnog problema, već generalno unapređuju brand i potiču na akciju!

Ne odustajemo lako! Koristimo se razumljivim alatima i rješenjima koja su izvediva, jer ne trošimo vrijeme na ISPRAZNE PRIČE.

Spremni smo zajedno sa našim klijentima pomjeriti granice, kako bismo stvorili i realizirali najbolje ideje!

U ČEMU SMO DOBRI?

U najkraćem roku odgovaramo na svaki zahtjev klijenata. Osiguravamo sve što je potrebno kako bi unaprijedili Vaše poslovanje. Svakom Vašem zahtjevu pristupamo sa podjednakom pažnjom bez obzira na njegovu veličinu ili složenost!

Bavimo se:

…strateškim planiranjem, planiranjem komunikacijskih i kreativnih strategija, razvojem koncepata, project managementom-vođenjem kompletnih projekata ili savjetovanjem na projektima, PR uslugama, reputacijskim PR-om, digitalnim i PR-om na socijalnim mrežama, upravljanjem sadržajima, online i offline komunikacijom, medijskim planiranjem, zakupom medija, medijskim savjetovanjem, grafičkim i web dizajnom, kreiranjem i produkcijom audio i video sadržaja i virala, produkcijom i organizacijom tiska svih vrsta i formata, produkcijom, izradom ili prilagodbom POS i promo materijala, event managementom, pre-launch i launch kampanjama, produkcijom-organizacijom i savjetovanjem kod svih vrsta evenata, organizacijom poslovnih konferencija, seminara, kongresa i simpozija – MICE događaja, organizacijom press konferencija, organizacijom promocija, otvaranja objekata, prodajnim akcijama, nagradnim igrama, izvlačenjima, organizacijom proslava i godišnjica, logistikom i tehničkom podrškom za događaje, organizacijom sajmova i vlastitih događaja, osiguravamo osoblje – hostese, fotografe, animatore, moderatore, muzičke izvođače, managementom sportskih događaja, BTL, ATL, direktnim marketingom, upravljanje sponzorstvima, vođenje/održavanje profila na društvenim mrežama, distribucija promo materijala…i ostalim uslugama na zahtjev klijenata…

 

Kontaktirajte nas:

Evento o.d.
Oslobodilaca Sarajeva 5, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj : 4302248410001

+387 33 789 216
info@evento.ba

Evento Read More »

GUMA M d.o.o. posluje preko 25 godina i generalni je uvoznik Renault, Nissan, Dacia i MG vozila za Bosnu i Hercegovinu. Kompanija ima svoje centre u Banja Luci, Mostaru, Sarajevu i Tuzli. Osim prodaje i servisiranja vozila GUMA M je uvoznik i distributer velikog broja poznatih svjetskih proizvođača guma Michelin, Bridgestone, Yokohama, Uniroyal, Matador.

Također, u svojoj ponudi GUMA M ima i rabljena vozila sa garancijom do 12 mjeseci.

Misija kompanije GUMA M d.o.o.  je pružiti vrhunsku uslugu kupcima u svakom segmentu svog poslovanja. To postižu, među ostalim, kontinuiranim ulaganjem u zaposlenike i proširivanjem usluga kako u segmentu e-poslovanja tako i u klasičnom poslovanju. Na taj način uvažavajući racionalizirajući vrijeme svojih kupaca. 

U svojim salonima i servisnim centrima u Mostaru, Sarajevu, Tuzli i Banjoj Luci, kompanija GUMA M ne nudi samo vozila, nego i vrhunski servis uz najkvalitetnije rezervne dijelove. S njihovim prostorom od preko 30.000 kvadratnih metara i visokokvalificiranim stručnim kadrom, pružaju usluge prema najvišim standardima kvalitete i izvrsnosti.

Prodajni centri

MOSTAR

Bišće polje b.b.
Mostar, 88100, BA

Ponedjeljak – Petak: 08:00-16:30

TUZLA

Šićki Brod b.b.
Tuzla, 75000, BA

Ponedjeljak – Petak: 08:00-16:30

SARAJEVO

Džemala Bijedića 178
Sarajevo, 71000, BA

Ponedjeljak – Petak: 08:00-16:30

BANJA LUKA

Ulica Bilećka
Banja Luka, 78214, BA

Ponedjeljak – Petak: 08:00-16:30

Kontakt

GUMA M d.o.o.
Bišće polje b.b.
88100 Mostar, BiH

Dacia: +387 36 352 915
Nissan: +387 36 352 916
Renault: +387 36 352 914

Servis: +387 36 352 913
Veleprodaja: +387 36 352 908

servis.mostar@gumam.com 
prodajavozila@gumam.com 

Želite li saznati više?
Kontaktirajte GUMA MBesplatni broj telefona 0800 888 80

Sve detaljne informacije potražite na službenoj web stranici https://gumam.com/

Guma M Read More »

VIRO BH d.o.o. je kompanija specijalizirana za prodaju šećera. Sjedište kompanije je u Grudama, na adresi Garište 18.

Kroz bogato radno iskustvo stekli su brojne zadovoljne kupce koji rado preporučuju njihove usluge prodaje šećera. Kako bi održali visoki standard usluge i unaprijedili poslovanje posvećeni su edukaciji zaposlenika i praćenju svjetskih trendova. Svoje usluge VIRO BH d.o.o. nudi po povoljnoj cijeni, prilagođenoj tržišnim uvjetima. Profesionalni i ljubazni uposlenici su na raspolaganju i rado će odgovoriti na sva pitanja vezana za usluge prodaje šećera.

Kontakt

VIRO BH d.o.o.  

Garište 18

88340 Grude, BiH

+387 63 375 789

direktor@secer.ba 

Viro Read More »

XSOFT d.o.o. Mostar je poduzeće za razvoj poslovnih softvera i infrastrukture preko naprednih web-orijentiranih rješenja uz sigurnu obradu podataka i složenu analitiku u pozadini. 

Svojim partnerima nudimo programerske vještine, razvoj integriranih sustava, održavanje IT opreme te niz drugih proizvoda i usluga usmjerenih na olakšavanje poslovanja, uštede vremena i novca, te podizanje efikasnosti rada. Njihov pristup programskom inženjerstvu je stvaranje, izmjena, poboljšanje i zaštita poslovnog okruženja klijenata kroz inovativne informacijske tehnologije. XSOFT je tu da pojednostavi, automatizira i podigne učinkovitost vaših poslovnih procesa. 

Proizvodi i usluge XSOFT-a su tu da podignu vaše poslovanje na iduću razinu i pomognu vam da postanete tržišni predvodnik. Pomažu poduzećima iskoristiti puni potencijal najnovije tehnologije, softver i infrastrukturu, preko naprednih web-orijentiranih rješenja uz sigurnu obradu podataka i složenu analitiku u pozadini. Posvećeni su razvoju unikatnih programskih rješenja za klijente sa specifičnim zahtjevima. Vrhunska rješenja u upravljanju svih poslovnim procesima, knjigovodstvu, obradi transakcija, organizaciji poslovnih zadataka, praćenju voznog parka, upravljanju multimedijom i nizu drugih važnih poslovnih procesa za vašu tvrtku. 

KAKO RADIMO

Radimo zajedno sa našim klijentima kako bi razvili, implementirali i održavali sustave koji će podržati i poboljšati njihovu poslovnu strategiju.

  • Cloud orijentacija
  • Podrška za sve uređaje
  • Oporavak
  • Real-time backup
  • Pristup s bilo kojeg mjesta

ANALIZA

Analiza područja djelovanja tvrtke/organizacije, kao i analiza ciljeva koji se žele postići

IDEJA I DIZAJN

UX/UI/Graphic Design, izrada layout-a, rješavanje problema

PROGRAMIRANJE

Izrada i povezivanje prednjeg dijela (frontend-a) sa funkcionalnim pozadinskim dijelom (backend-om)

OPTIMIZACIJA PROCESA.

Zajedno s našim raznolikim znanjem, naše tehničke vještine osiguravaju isporuku maksimalne vrijednosti za poduzetnike koji žele moderne načine optimizacije poslovnih procesa.

SIGURNOST

Sigurnost podataka nam je uvijek na prvom mjestu, bilo da se radi o sigurnom pristupu ili o redovnom backup-u podataka.

PERFORMANSE

Brzina, pouzdanost, jednostavnost i napredan UX/UI glavne su odlike svih naših programskih rješenja.

XSOFT B2B WebShop – online trgovina za veleprodaju prilagođena Vašem poslu

XSOFT B2B WebShop rješenje online trgovine za veleprodaje, nudi mogućnost prodaje proizvoda putem interneta uz punu preglednost, sigurnost i jednostavnost poslovanja. User friendly, uvezan i jednostavan proces od narudžbe do isporuke.

Umjesto gubljenja vremena i novca na dugotrajne telefonske razgovore ili obilazak firmi svaki put kada se vrše narudžbe na veliko, B2B WebShop omogućava proces narudžbe željenog proizvoda u potrebnoj količini u svega nekoliko klikova.

Saznajte više

Najbolji način da saznate više o tome kako doći do svog B2B WebShopa ili svemu što online trgovina za veleprodaje može uraditi za Vaš posao je da kontaktirate XSOFT.

Pošaljite poruku ili se javite e-mailom:  info@xsoft.ba ili nazovite na: +38736314011.

A za više detalja posjetite i službenu web stranicu XSOFT d.o.o. Mostar.

XSoft Read More »

Tvrtka MAJOP d.o.o. osnovana je 1992. godine i u privatnom je vlasništvu, a svoju poslovnu orijentaciju zasniva na entuzijazmu, stalnom ulaganju, profesionalnom pristupu, te distribuciji visokokvalitetnih proizvoda.

Potrošači i poslovni partneri sa svojim željama i potrebama su na vrhu njihove piramide vrijednosti.

Velikim brojem zadovoljnih kupaca, tvrtka stječe bogato znanje o funkcioniranju veleprodajnih i maloprodajnih objekata. Želimo postati prepoznatljiv ponuditelj mlijeka, mliječnih proizvoda, sokova, pileće i pureće prerade, svježeg i smrznutog mesa. Kako bi proizvodi zadržali sve važne karakteristike, tretiramo ih na posebno oprezan način takozvanog „hladnog lanca“ od proizvođača do potrošača.

Njihov poslovni , profesionalni i stručni tim zaposlenika spreman je odgovoriti zahtjevima i potrebama kupaca u vrlo kratkom razdoblju.

Majop d.o.o je ovlašteni distributer Vindija proizvoda, Cekin, Vindon, uvoznik je Westland sireva i Klara pekarskih proizvoda kao i mnogih drugih visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda za područje Bosne i Hercegovine. Svoj distributivni asortiman robnih marki u eksluzivno uređenom objektu u južnoj industrijskoj zoni grada Mostara, poduzeće Majop konstantno proširuje. 

Adresa : Ortiješ bb., 88000 Mostar

Telefon:  +387 36 318 639, +387 36 446 147, +387 36 446 148

Fax: +387 36 320 895, +387 36 354 485

Email: uprava@majop.ba

Web: www.majop.ba

Majop Read More »

Euroll d.o.o. Čitluk je tvrtka čiju okosnicu poslovanja čini proizvodnja termo rola za fiskalne uređaje, bankomate, POS uređaje, parkirne naplatne uređaje, ploter rola i rola za kopiranje te termalnih papira za medicinske dijagnostičke uređaje, terminala za klađenje i ostale termalne pisače.

Modernizacijom proizvodnog pogona i korištenjem kvalitetnog papira u mogućnosti smo ispuniti sve zahtjeve naših partnera na polju kvalitete i brzine isporuke proizvoda. Kao garanciju navedenog, uvozimo papir isključivo iz Europske unije koji je certificiran i jamči trajnost zapisa od minimalno 10 godina, a kroz vlastitu distributivnu mrežu dostavljamo robu kupcima bilo gdje u BiH.

Kapacitet proizvodnje na pet proizvodnih linija i četiri termo tunela za pakiranje u dvije smjene je oko 1.500.000 rola mjesečno, ovisno o dimenziji, ili prerada oko 300 tona papira.

Za razliku od drugih proizvođača pružamo usluge UV offset tiska na termo rolama do šest boja, odnosno personalizaciju artikala po želji kupca i velik produktivni kapacitet s naglaskom na kvaliteti proizvoda i njihovom adekvatnom pakiranju.

Vizija

Kroz kvalitetnu strukturu poslovnih partnera nastojimo osigurati dostupnost svoga proizvoda na tržištu. Vođeni tom idejom odlučili smo se orijentirati na veleprodaju preko svojih distributera i krajnjih korisnika.

NAJVEĆI PROIZVOĐAČ U REGIJI

Modernizacijom proizvodnog pogona i korištenjem kvalitetnog papira u mogućnosti smo ispuniti sve zahtjeve naših partnera na polju kvalitete i brzine isporuke proizvoda.

 

  • Full colour tisak na poleđini rola
  • Vlastita distribucijska mreža
  • Personalizacija proizvoda

Kontakt

Euroll d.o.o.
Gospodarska zona Tromeđa V1
88260 Čitluk, BiH

 

+387 36 651 943
+387 36 350 480
+387 36 650 190

 

euroll@euroll.ba
kresimir. leko@euroll.ba

 

Službena web stranica Euroll d.o.o.

Euroll Read More »

PARTNER BROKER d.o.o. društvo za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranu sa sjedištem u Zagrebu i uredom u Sarajevu čiji djelatnici dolaze sa ključnih pozicija iz vodećih osiguravajućih i brokerskih kuća sa tržišta RH te imaju bogato iskustvo na poslovima osiguranja i upravljanja štetama. U svakodnevnom poslovanju nastojimo pružiti visoku dodatnu vrijednost našim klijentima proaktivnim pristupom u kreiranju osigurateljnih rješenja i rješavanju odštetnih zahtjeva.

Obzirom na kompleksnost područja osiguranja koje objedinjuje znanje iz različitih profesija te na potrebu Osiguranika da pravovremeno procjeni svoju izloženost riziku te ugovori adekvatne police osiguranja koje predstavljaju temelj za kasnije kvalitetno upravljanje štetama, sve više tvrtki se odlučuje na angažman Brokera u osiguranju.
PARTNER BROKER d.o.o. svojim Klijentima pomaže pri optimizaciji troškova osiguranja, kontinuirano pruža stručnu pomoć vezanu za iskorištavanje prava i ispunjavanje obveza iz ugovora o osiguranju, uz istovremenu potpunu transparentnost poslovanja.

PARTNER BROKER d.o.o. PROVODI SLIJEDEĆE AKTIVNOSTI ZA SVOJE KLIJENTE:

  • Analiza postojećih rizika i ugovorenih polica osiguranja, kako bi se osiguralo kvalitetno pokriće i zaštita ljudi i imovine te zaštitili financijski i pravni interesi
  • Pregovori sa osiguravajućim društvima kako bi se klijentu osigurao najbolji omjer premije i pokrića
  • Kontrola povećanja i smanjenja rizika tijekom trajanja ugovora o osiguranju, kako bi se izbjegli neočekivani događaji u vezi sa sklopljenim ugovorom o osiguranju
  • Poboljšanje procesa i pomoć pri utvrđivanju prava iz osiguranja tj. naknadi šteta
  • Pomoć kod pripreme dokumentacije i provedbe postupka javne nabave
  • Pronalaženje rješenja za osiguranje specifičnih rizika na reosigurateljnom tržištu

Poseban naglasak stavljamo na uslugu pružanja pomoći pri rješavanju šteta, što predstavlja samu osnovu i bit osiguranja.

U cilju ostvarenja kvalitetnog i efikasnog procesa prijave i naknade šteta, broker će u suradnji sa Klijentom provoditi slijedeće aktivnosti:

  • Unaprijed dogovoriti procedure i procese potrebne za naknadu šteta, kako bi se osigurao što manji angažman klijenta i učinila naknada štete što jednostavnijom
  • Pružati pomoć prilikom prijave štete osiguratelju
  • Kontrolirati cijeli proces, od prijave do naknade štete
  • Ukoliko je potrebno, uz vlastita iskustva, angažirati stručne osobe za procjenu uzroka i visine štete.

PARTNER BROKER d.o.o. zastupa svoje Klijente ispred osiguravajućih društava na temelju punomoći ili ugovora te za svoje Klijente može prikupiti i analizirati ponude svih vrsta osiguranja od svi renomiranih osiguravajućih društava u RH i BiH.

 

Većina naših klijenata dolazi iz segmenta srednjih i velikih poduzeća iz različitih djelatnosti kao što su financijska industrija, zdravstvo, građevina, prijevoz i logistika, IT, ugostiteljstvo i turizam, energetski sektor, pomorski prijevoz, avijacija, usluge servisa i održavanja, distribucija, pravnici, arhitekti, geodeti i druge.

Za više informacija posjetite službenu web stranicu: https://partner-broker.hr/

Partner Broker d.o.o. ured u Sarajevu se nalazi na adresi Dr.Ševale Zildžić-Iblizović 9, 71210 Ilidža.

Kontakt telefon: 062/390-995 (Kenan Aščerić) 

Email: kenan.asceric@p-b.ba

Partner Broker Read More »

NEXE Grupa regionalni je proizvođač građevinskog materijala – cementa, betona, agregata, betonskih elemenata, crijepa i cigle, a u sastavu NEXE Grupe posluju još i Luka Tranzit Osijek te tvrtka za gospodarenje otpadom Ekonex. Ovaj poslovni sustav u 13 firmi zapošljava gotovo 1.700 radnika, a vizija NEXE Grupe je biti vodeći proizvođač građevinskih materijala prepoznat po društveno odgovornom poslovanju i održivom stvaranju novih vrijednosti za svoje kupce, vlasnike, zaposlenike i društvenu zajednicu. Misija je odgovorno graditi bolju budućnost. 

Važan korak u gradnji bolje budućnosti je usvojena Strategija NEXE Grupe za razdoblje 2022.-2030. kojom su definirana četiri strateška stupa za stvaranje dodatne vrijednosti: tržišna orijentiranost, implementacija novih tehnologija, operativna izvrsnost te razvoj ljudi i organizacije. Strategija podrazumijeva projekte koji će omogućiti cjelovitu energetsku, zelenu i digitalnu tranziciju poslovanja. Energetska tranzicija podrazumijeva niz projekata u cilju smanjenja energetske ovisnosti tvornica NEXE Grupe ulaganjem u proizvodnju energije iz obnovljivih izvora, dok zelena tranzicija podrazumijeva smanjenje CO₂ emisija za više od 50% do 2030. godine ulaganjem u nova tehnološka rješenja i kroz operativnu izvrsnost

NEXE Grupa je u Bosni i Hercegovini prisutna od 2004. godine, a posluje kroz tvrtke Tvornica opeke d.o.o. Sarajevo i Nexe beton d.o.o. Sarajevo s tvornicama betona u Sarajevu i Tuzli zapošljavajući 100-tinjak radnika.  

Tvornica opeke d.o.o. Sarajevo najveći je proizvođač opekarskih proizvoda u Bosni i Hercegovini, a njenu paletu proizvoda čine termo program, klasični blok, euro-pregradne ploče i stropne ispune.

Nexe beton d.o.o. Sarajevo, s tvornicama za proizvodnju betona u Sarajevu i Tuzli, sudjelovao je u nizu infrastrukturnih, javnih i projekata privatnih ulagača u Bosni i Hercegovini, a oprema koju posjeduje omogućuje sudjelovanje i u zahtjevnijim projektima. 

Osim kroz zapošljavanje lokalnog stanovništva, proizvodnju i plasman proizvoda iz dvije BiH tvrtke – Tvornice opeke d.o.o. Sarajevo i Nexe betona d.o.o. s tvornicama betona u Sarajevu i Tuzli, iz tvornice cementa NEXE u Našicama na bh. tržište plasira se cement, a iz vinkovačke tvornice i tvornice iz Novog Bečeja u Srbiji crijep. Zahvaljujući bogatstvu asortimana, kvaliteti NEXE proizvoda i odnosu prema kupcima, NEXE Grupa prepoznat je proizvođač građevinskih materijala na bh. tržištu. 

NEXE Grupa Read More »

Legal Station čine tri nezavisne advokatice – Sabina Čelik, Alma Hota i Andrea Ćorić – koje dijele zajedničku viziju pružanja visokokvalitetnih pravnih usluga kroz inovativan i personaliziran pristup. Specijalizirane u privrednom pravu, spajanjima i preuzimanjima (M&A), energetici i poreznom savjetovanju, one posvećeno podržavaju klijente u navigaciji kroz složene pravne izazove u različitim industrijama.

Legal Station zastupa interese multinacionalnih i lokalnih društava, osiguravajući da svaka pravna strategija bude prilagođena specifičnim potrebama klijenata. S fokusom na stručnost, profesionalnost i odgovornost, kancelarija izgrađuje dugoročne odnose povjerenja, pružajući rješenja koja potiču rast i stabilnost poslovanja svojih klijenata.

Kontaktirajte nas:
Legal Station

info@lgl.ba

S. H. Muvekita 3SarajevoBosna i Hercegovina

T: +387 (0) 33 216 217

Legal Station Read More »