Aktivnosti

Danas počinje UEFA Euro 2024. i hrvatski navijači se nestrpljivo pripremaju za prepoznatljivo navijanje za Vatrene u Njemačkoj, ali i diljem Hrvatske i BiH. 

UEFA Euro 2024 se održava od 14. lipnja do 14. srpnja, a utakmice UEFA Eura 2024. će se igrati u deset njemačkih gradova, od kojih svaki nudi jedinstven spoj povijesti, kulture i nogometnog žara. Uzbudljivo nogometno putovanje za hrvatsku reprezentaciju počinje u Berlinu, gdje će se Hrvatska suočiti sa Španjolskom na legendarnom Olympiastadionu. Odatle momčad putuje u Hamburg na utakmicu protiv Albanije, a nakon čega slijedi ključna utakmica protiv Italije u Leipzigu.

Obucite svoje crveno-bijele kockaste dresove, ludilo počinje!

Autor slike: Tom Dubravec Cropix

Raspored utakmica Hrvatske reprezentacije za grupnu fazu Eura:

Hrvatska – Španjolska
Datum: 15. lipnja 2024.
Vrijeme: 18:00

Hrvatska – Albanija
Datum: 19. lipnja 2024.
Vrijeme: 15:00

Hrvatska – Italija
Datum: 24. lipnja 2024.
Vrijeme: 21:00

 Jedna od zanimljivosti jest i činjenica da će se za vrijeme turnira svaki od stadiona na kojim će se igrati utakmice zvati drugačije nego što se inače zove. Prilagođena imena koriste se za održavanje neutralnog okruženja brendiranja tijekom Eura 2024. i izbjegavanja kršenja ugovora o komercijalnom sponzorstvu. Olympiastadion u Berlinu na kojem hrvatska reprezentacija igra prvu utakmicu ima kapacitet od 74.475 mjesta, Volksparkstadion u Hamburgu ima kapacitet od 57.000 mjesta a Red Bull Arena Leipzig 42.959. Zanimljivo je da će se na Olympiastadion u Berlinu na kojem hrvatska reprezentacija igra svoju prvu utakmicu igrati i finale UEFA Euro 2024. Zone za navijače: svaki grad domaćin imat će određene zone za navijače gdje se navijači mogu okupiti i gledati utakmice na velikim ekranima.

Gospodarski aspekti EURO 2024.

Njemački ugostitelji i hotelijeri očekuju rekordni posjet od oko 3 milijuna turista tijekom Europskog prvenstva u nogometu ali istodobno strahuju zbog pomanjkanja osoblja, javljaju njemački mediji. Unatoč problemima s osobljem, ugostitelji i hotelijeri očekuju pozitivnu bilancu predstojećeg EP-a u Njemačkoj i slične povoljne efekte kao i tijekom održavanja Svjetskog prvenstva 2006. godine u Njemačkoj.

UEFA će ostvariti povećanje prihoda od 25 % za Euro 2024. u usporedbi s prethodnim izdanjem a očekuje se da će doseći globalno gledateljstvo od preko 5 milijardi gledatelja, izjavio je UEFA-in direktor marketinga.

UEFA i njezina prodajna agencija CAA Eleven osigurale su pet nacionalnih sponzora turnira – Bitburger, Deutsche Bahn, Deutsche Telekom, Ergo i Wiesenhof. Kao i 13 globalnih partnera – Adidas, AliExpress, Alipay, Atos, Betano, Booking.com, BYD, Coca-Cola, Engelbert Strauss, Hisense, Lidl, Visit Qatar/Qatar Airways i Vivo.

Kineski brend potrošačke elektronike Hisense nedavno je proširio svoj ugovor s UEFA-om, u međuvremenu, nakon što je izabran da bude ekskluzivni službeni pružatelj zaslona video pomoćnog suca (VAR) za Euro 2024.

Ne očekuje se da će prvenstvo Euro 2024. doprinijeti zamahu rasta njemačkog gospodarstva, to pokazuje analiza Instituta za ekonomska istraživanja Halle, dok će pak njemački gradovi domaćini bilježiti rast potrošnje i prihoda za Euro 2024.

Jedino što nam sada preostaje jeste da narednih mjesec dana uživamo u nogometu i puno sreće želimo VATRENIM.

Željeli mi to priznati ili ne nogomet je ipak najvažnija sporedna stvar na svijetu Read More »

CONNECTO 2024 – Poziv za prijavu na konferenciju Read More »

Ugovor sa studentom može se zaključiti najviše dva puta u toku jedne kalendarske godine, na razdoblje koje može ukupno trajati najduže 180 dana

Objavljene dopune Zakona o radu FBiH: Ovo su uvjeti angažiranja studenata po ugovoru Read More »

Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije (TZ SDŽ) u Sarajevu je predstavila Dalmatinsku marendu. Na posebnom događanju koje se održalo u Sky baru hotela Hills uzvanike su dočekale i pozdravile direktorica TZ SDŽ Ivana Vladović i Matea Dorčić, pročelnica Upravnog odjela za turizam, pomorstvo i promet Splitsko – dalmatinske županije. Sa velikim zadovoljstvom događaj je podržan od strane Veleposlanstva Republike Hrvatske u Sarajevu, Ureda Hrvatske gospodarske komore pri Veleposlanstvu (HGK) i Hrvatskog poslovnog kluba u BiH (HPK).

Autor: Damir Deljo

Autor: Damir Deljo

U sklopu ovog događanja, prisutni su imali priliku uživati u delicijama koje su pripremili i predstavili Željko Neven Bremec, chef i predsjednik ŠKMER-a (Udruga Šefovi kuhinja i mediteranskih i europskih regija), kuhar i vlasnik konobe „Basjo“ Ante Bajso, kuhar Tomo Čagalj, slastičar Marin Vučković, a cijeli gastronomski doživljaj su upotpunila sjajna vina vinarije Zlatan otok.

Autor: Damir Deljo

Mlade djevojke i momci iz Kulturnog-umjetničkog društva „Jedinstvo” iz Splita, u Hrvatskoj najtrofejnijeg folklornog ansambla su odjeveni u starogradske nošnje, izveli plesove i pjesme karakteristične za stari Split i Hvar. Inače, KUD Jedinstvo jedno je od najstarijih kulturno- umjetničkih društava u Hrvatskoj i ove godine obilježava 105 godina postojanja. 

Pored KUD-a Jedinstvo, atmosferu su upotpunili Katica Marinović i Vinko Didović na klavijaturama, zabavljajući prisutne poznatim divnim dalmatinskim pjesmama. 

Ovo je događanje, između ostaloga, predstavljalo priliku za daljnje povezivanje turističkih stručnjaka i potencijalnih suradnji s obzirom na značaj Bosne i Hercegovine kao emotivnog tržišta za Splitsko-dalmatinsku županiju, odnosno Hrvatsku te obratno. 

„Danas u srcu Sarajeva s radošću predstavljamo Dalmatinsku marendu, dragulj dalmatinskog nasljeđa kojeg s ponosom dijelimo s cijelim svijetom. Ovaj projekt nije samo o hrani; on je o pričama koje se prenose s koljena na koljeno, o mirisima koji nas vraćaju u djetinjstvo, o okusima koji bude sjećanja. Kroz Dalmatinsku marendu, ne samo da promoviramo naše lokalne proizvode i tradicionalne recepte, već slavimo našu kulturu, našu baštinu, našu ljubav prema životu. Naši gosti iz BiH među najvjernijim su našim posjetiteljima te nas stoga iznimno veseli što nas svake godine posjećuju u sve većem broju i to tijekom čitave godine. Taj rast odražava ne samo ljubav naših susjeda prema našoj regiji, već i uspješnu suradnju između naših destinacija te nas potiče da nastavimo razvijati nove inicijative i programe kako bismo osigurali nezaboravna iskustva za sve naše posjetitelje”, istaknula je direktorica Vladović.

Autor: Damir Deljo

Nikica Pažin, ministar savjetnik u uredu Hrvatske gospodarske komore pri Veleposlanstvu RH u Bosni i Hercegovini i predsjednik Hrvatskog poslovnog kluba u BiH izrazio je zadovoljstvo što se ovakva manifestacija održala u srcu Sarajeva. 
„Inače sam dijete mora iz Opatije, hotelijer, nekadašnji turistički djelatnik, i veseli me što se ovakva manifestacija održava u Sarajevu te mislim da bi ih trebalo biti i još više. Hrvatska i Bosna i Hercegovina su zemlje koje su tradicionalno okrenute jedna prema drugoj, a turizam je grana koja spaja ljude, nudi nešto lijepo, dobro, nešto novo za doživjeti, a Hrvatska uistinu nudi mnogo takvih mjesta. Dalmatinska hrana zajedno s gostoljubivošću daje poseban pečat toj regiji, a vrhunske dalmatinske delicije treba još više promovirati”, izjavio je Pažin.

Projekt Dalmatinska Marenda TZ SDŽ pokrenula je tijekom protekle godine s ciljem predstavljanja marende kao autentičnog dalmatinskog obroka i originalnog turističkog proizvoda, a što uključuje brendiranje objekata i proizvođača koji koriste domaće, autohtone proizvode i spravljaju ih na tradicionalan način. Nastavno na projekt, na području Splitsko- dalmatinske županije organiziraju se i održavaju besplatne edukacije gastro brendiranja i kulinarski master classovi.

Tijekom 2023. godine Hrvatsku je posjetilo oko 530.000 turista iz Bosne i Hercegovine koji su ostvarili 2,7 milijuna noćenja, od čega je gotovo polovica ostvarena na području Splitsko- dalmatinske županije (1,2 milijuna noćenja). Tržište BiH nalazi se na 6. mjestu po broju noćenja u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Riječ je o turistima koji posjećuju Hrvatsku tijekom cijele godine, odnosno tržištu koje je u razdobljima izvan ljetnih mjeseci redovito među prvih pet tržišta s kojih se ostvaruje najveći turistički promet. Istovremeno, s navedenog tržišta tijekom protekle godine ostvaren je i značajan rast u odnosu na 2022. godinu. Naime, na razini Hrvatske ostvaren je rast dolazaka od 15% i rast noćenja od 11% kada su u pitanju 
turisti iz BiH, dok je u Splitsko-dalmatinskoj županiji zabilježen rast od 17% u dolascima i 13% u noćenjima.

Marendi je prisustvovao i nj.e. Ivan Sabolić, veleposlanik Republike Hrvatske u BiH koji nije krio svoje oduševljenje: „Na završetku uspješne manifestacije “Marenda”, kako je nazvan ovaj gastro događaj, mogu konstatirati da je lako biti veleposlanik države koju nije potrebno dodatno predstavljati u Bosni i Hercegovini. Građanima BiH, Hrvatska i Srednja Dalmacija su već dobro poznate turističke destinacije, no nakon ovih prezentacija, pozivamo svakoga da otkrije i one skrivene kutke Dalmacije koje još nisu doživjeli. Organizatori su uložili značajan trud, prezentirajući na pravi način gostoprimstvo Srednje Dalmacije prema turistima iz BiH, ali i prema svim drugim krajevima Republike Hrvatske. I ja se pridružujem tom pozivu.“

Autor: Damir Deljo

Uz sjajno društvo, hranu i glazbu, svi prisutni su uspjeli osjetiti što to Dalmaciju čini posebnom i zašto je uvijek jedan od prvih izbora za odmor. Vedar, raspjevan, osunčan i dobrog apetita – duh Dalmacije nas je uspio zaraziti, čak i kada je on došao Sarajevu u posjetu. “Dalmatinska marenda” u Sarajevu kroz druženje, hranu i veselje donijela nam je osjećaj ljubavi i povezanosti, a naposljetku je ostavila dašak mediteranskog duha u Bosni i Hercegovini kao najtopliju moguću pozivnicu da im se gosti iz BiH opet pridruže na Jadranu.

Autor: Damir Deljo

Dalmatinska marenda u Sarajevu Read More »

U Sarajevu je održan već sada tradicionalni networking event predstavništava stranih komora u BiH pod nazivom Social Mixer 2024.

Događaj je ove godine organiziran u suradnji Hrvatske gospodarske komore (HGK), Predstavništva njemačke privrede u BiH (AHK), Američke trgovačke komore u BiH (AmCham BiH), Udruženja italijanskih privrednika u BiH (AIIBIH) i Advantage Austria Sarajevo.

Cilj ovog događaja jeste umrežavanje predstavnika kompanija sa područja Bosne i Hercegovine i omogućuju nam da se povežemo, stvaramo nove prilike i razmijenimo vrijedna iskustva.

Hvala svim članovima Hrvatske gospodarske komore i Hrvatskog poslovnog kluba koji su se odazvali pozivu i podržali ovaj događaj te se radujemo budućim prilikama za susret.

Social Mixer 2024. Read More »

Zaista smo puni dojmova i pozitivnih iskustava koje sumiramo sa 25. Međunarodnog sajma Mostar 2024. Mostarski sajam, po broju izlagača i posjetitelja, najveći je sajam koji se održava u Bosni i Hercegovini. Ove godine na površini većoj od 30.000 m2 predstavlja se oko 800 izlagača iz 30-tak zemalja, a očekuje se oko 50.000 posjetitelja.

Priliku za predstavljanje na sajmu su imale 42 tvrtke iz Republike Hrvatske, a 16 tvrtki i institucija izlagale su na zajedničkom štandu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK). Hrvatski izlagači predstavljaju široku ponudu prehrambenih i poljoprivrednih proizvoda, drvne i tekstilne industrije, ICT sektora i drugih djelatnosti, uz predstavljanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Hrvatska je jedan od glavnih trgovinskih partnera BiH koja se, jednako tako, redovito uvrštava među najvažnije trgovinske partnere Republike Hrvatske. Dodatni zamah razvitku gospodarske suradnje dviju država, biti će pristupanje BiH Europskoj uniji a nedavna odluka o otvaranju pristupnih pregovora je korak prema ispunjenju tog zajedničkog cilja. “Pred BiH je izazovan put, ali u tome neće ostati usamljena. Možete računati na podršku Republike Hrvatske i Hrvatske gospodarske komore kao partnera u prilagodbi poslovanja na zahtjevnom, ali perspektivnom EU tržištu”, istaknuo je Luka Burilović, predsjednik HGK.

Na Sajmu su se veoma uspješno predstavili i članovi Hrvatskog poslovnog kluba u BiH: Podravka, Franck, Ericsson Nikola Tesla, HT Eronet, Školska naklada, Ledo, Ovnak, Meggle, Mepas, Auto flota. Posjetili smo sve njihove štandove i uvjerili se u iznimnu kvalitetu proizvoda i usluga, te i imali prigodu razgovarati o novostima i svim poslovnim izazovima. „Hrvatski poslovni klub (HPK) je iznimno ponosan na sve naše članove i veseli nas vidjeti sinergijske učinke koje smo postigli povezivanjem i suradnjom, što nam daje dodatni poticaj da nastavimo i dalje vrijedno raditi na povezivanju oko zajedničkih interesa za unaprjeđenje poslovanja članica“, izjavio je Nikica Pažin, predsjednik HPK.

Održana su i dva veoma kvalitetna i sadržajna poslovna foruma na kojima je Hrvatska gospodarska komora bila suorganizator.

Direktorica Sektora za industriju i održivi razvoj u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) Marija Šćulac govorila je o održivosti, održivom poslovanju, o poslovanju koje nije izazov i nije teret nego prilika za gospodarski rast i razvoj. Navela je tako ESG model izvještavanja o okolišnim, društvenim i upravljačkim čimbenicima, koje tvrtke ugrađuju u svoje poslovanje da bi bile kvalitetnije i konkurentnije, da bi manje onečišćivale okoliš i da bi bile puno bolje prema svojim zaposlenicima, ali i lokalnoj zajednici u kojoj posluju. Šćulac je kazala kako s tvrtkama iz BiH jako dobro surađuju te da imaju jako dobrih primjera gdje tvrtke iz BiH izrađuju ESG izvješća, iako još nemaju zvaničnu obvezu usklađivanja poslovanja s održivim poslovanjem.

Direktorica Sektora za industriju i održivi razvoj HGK Marija Šćulac, je govorila i o iskustvima Republike Hrvatske u procesu prilagođavanja gospodarstva europskim direktivama povezanim s mehanizmom prekograničnog oporezivanja ugljika (CBAM).

Održani  su  i tradicionalni internacionalni B2B susreti na kojima su gospodarstvenici imali odličnu priliku da se povežu s partnerima iz različitih sektora iz Srbije, Hrvatske, Mađarske, Crne Gore, Italije i Grčke. Preko B2MATCH platforme prijavilo se više od 100 predstavnika kompanija iz metalske, građevinske, automobilske, agro, prehrambene, drvne i IT industrije. Održano je više od 50 poslovnih sastanaka na kojima se govorilo o konkretnim mogućnostima suradnje.

Održan je i niz sastanaka i druženja članova na susretima od kojih izdvajamo tradicionalnu večeru u organizaciji HGK i Podravke, kao i druženja u organizaciji tvrtki članica HPK koje su se potrudile boravak u Mostaru svima učiniti što ugodnijim i korisnijim.

Za kraj možemo samo poželjeti da se i sljedeće godine vidimo na Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru.

Izvor HGK, Autor Marin Margeta

Nastup na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru Read More »

EU PERSPEKTIVE ZA BOSNU I HERCEGOVINU – ISKUSTVA REPUBLIKE HRVATSKE

U sklopu 25. međunarodnog sajma gospodarstva u Mostaru, Gospodarska komora Federacije BiH organizira u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak (HABOR) te uz potporu Federalnog ministarstva razvoja poduzetništva i obrta treći Mostarski ekonomski forum na temu – EU PERSPEKTIVE ZA BOSNU I HERCEGOVINU – ISKUSTVA REPUBLIKE HRVATSKE.

3. MOSTARSKI EKONOMSKI FORUM će se održati 17. travnja 2024. godine u 10:30 sati u Paviljonu I – Konferencijska dvorana – Međunarodni sajam gospodarstva Mostar – Slobodna zona Hercegovina.

Najavljujemo tri izuzetno zanimljiva panela na kojima će sudjelovati vrhunski moderatori i panelisti.

1. PANEL – BEENEFITI ULASKA REPUBLIKE HRVATSKE U EU – ŠTO BIH MOŽE OČEKIVATI

Moderator: Ivan Jurilj – Direktor Ureda za EU integracije ZHŽ

Panelisti: 

  • Željko Nedić, Ministar Federalnog ministarstva prostornog uređenja
  • Dragan Kokot, Generalni sekretar Privredne komore Republike Srpske 
  • Joze Tomaš, Predsjednik Županijske komore Split, potpredsjednik Jadransko-jonske Komore
  • Vedran Šimunović, direktor Intera tehnološkog parka

2. PANEL – INTERNACIONALIZACIJA I PREKOGRANIČNA SURADNJA

Moderator: Josip Grgić– HBOR

Panelisti: 

  • Željko Zadro, Hrvatska industrija šećera d.d., predsjednik Uprave
  • Svjetlan Stanić, Stanić Grupa d.o.o., predsjednik Uprave
  • Petar Ćorluka, Violeta d.o.o., predsjednik Uprave
  • Ivan Pandurević, Agro Invest Grupa d.o.o., predsjednik Uprave
  • Dalibor Milinković, Razvojna banka Federacije BiH, v.d. izvršni direktor za projekte i razvoj

3. ODRŽIVO POSLOVANJE – PRILIKA ZA POZITIVNE PROMJENE

Moderator: dr.sc. Tomislav Radoš, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK). 

Uvod u panel: mr.sc. Marija Šćulac, direktorica Sektora za industriju i održivi razvoj HGK

Panelisti: 

  • Gordana Kovačević, direktorica Ericsson Nikola Tesla d.d.
  • Ivan Paić, član uprave KONČAR d.d.
  • Eugen Šušak, zamjenik direktora TT kabeli d.o.o.
  • Ivan Marijanović, Intesa Sanpaolo Banka BiH

3. Mostarski ekonomski forum Read More »

Međunarodni sajam gospodarstva Mostar 2024. održat će se od 16. do 20. travnja, a ravnateljica Mostarskog sajma Dalfina Bošnjak smatra kako je razina kvalitete ovogodišnjeg izdanja podignuta za stepenicu više. Na sajamskoj priredbi sudjelovat će više od 800 izlagača, zemlja partner je Republika Hrvatska, a Sajam će otvoriti hrvatski premijer Andrej Plenković, najavila je ravnateljica Mostarskog sajma Dalfina Bošnjak na konferenciji za novinare. Dodala je kako su sajamski kapaciteti popunjeni prije više od dva mjeseca, a vlada veliko zanimanje za sudjelovanje u konferencijskom dijelu Sajma.

Hrvatska će se predstaviti na zajedničkom štandu Hrvatske gospodarske komore (HGK) na 400 metara četvornih, kao i na 200 metara četvornih kao individualne velike tvrtke. Sveukupno nam iz Hrvatske dolazi više od 40 tvrtki, a posebno nas raduje što su na Mostarskom sajmu najzastupljenije tvrtke iz Bosne i Hercegovine – istaknula je Bošnjak.

Mađarska se svake godine predstavlja na sajmu od kada je bila zemlja partner, a tako rade i Srbija, Izrael, Turska, Italija, Austrija i ostale zemlje. Mostarski sajam je najveći sajam u ovom dijelu Europe – kazala je Bošnjak.

Mostarski sajam nadilazi gospodarsku dimenziju suradnje

Veleposlanik Republike Hrvatske u BiH Ivan Sabolić podsjetio je kako je Republika Hrvatska ponovno zemlja partner nakon 2017. godine, kada je to bilo na 20. jubilarnom izdanju Sajma. 

„Sajam predstavlja jednu od najznačajnijih gospodarskih manifestacija u ovom dijelu Europu i slobodno mogu ocijeniti kako Sajam nadilazi gospodarsku dimenziju suradnje. On je mjesto susreta koje pridonosi kreiranju ukupne suradnje, i unutar BiH, i unutar šire regije“ – rekao je veleposlanik Sabolić.

Podsjetio je na ukupne gospodarske i međudržavne veze između BiH i RH, istaknuvši snažnu povezanost gospodarstava dviju država.

„Robna razmjena u 2023. godini između dviju država iznosila je četiri milijarde eura i Republika Hrvatska je jedan od glavnih trgovinskih partnera za BiH. Također, Bosna i Hercegovina je peti trgovinski partner Republici Hrvatskoj s udjelom od 5,7 posto u ukupnoj robnoj razmjeni sa svijetom, dok se Republika Hrvatska nalazi na prvom mjestu po uvozu robe u BiH, a na četvrtom mjestu u izvozu. Izravna ulaganja Republike Hrvatske u Bosnu i Hercegovinu su do konca 2023. iznosila 1,4 milijarde eura što BiH svrstava na drugo mjesto ukupnih izravnih ulaganja Republike Hrvatske u inozemstvu, dok su ulaganja BiH u Hrvatsku iznosila 632 milijuna eura“ – podsjetio je hrvatski veleposlanik u BiH.

Dodao je da u BiH djeluje oko 200 tvrtki iz Republike Hrvatske, a već tri godine djeluje i Hrvatski poslovni klub (HPK), koji je osnovan s ciljem okupljanja jačanja suradnje između poslovnih subjekata iz Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine.
“Sve ovo svjedoči o važnosti međudržavne suradnje”, rekao je Sabolić, dodajući da Republika Hrvatska snažno i kontinuirano potiče europski put Bosne i Hercegovine, koji nije važan samo za politički već i gospodarski razvoj, jer kako kaže iz vlastitog iskustva znaju da je članstvo donijelo rast zaposlenosti i produktivnosti izvoza.

Foto: Bljesak.info 04. 04. 2024

Konferencijski program i podsajamske manifestacije

Tijekom sajamske manifestacije održat će se više manifestacija, među kojima je i konferencija EU perspektive za BiH i iskustva Hrvatske, koju Gospodarska komora Federacije BiH organizira s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK). 

“Ove godine ćemo imati konferenciju EU perspektive za BiH i iskustva Hrvatske, koju organiziramo sa Hrvatskom gospodarskom komorom”, najavio je potpredsjednik Gospodarske komore FBiH Marko Šantić i dodao da je trend ekonomske razmjene uvijek u porastu i kaže da će takav biti i kad se BiH priključi zemljama EU.

O pratećim i zabavnim sadržajima govorila je Mija Martina Barbarić, navodeći da će Mostarski sajam biti centar regije, te da će tijekom sajamskih dana biti održane brojne konferencije i poslovni susreti. Prema njenim riječima, bit će održane i podsajamske manifestacije, poput sajma turizma, sajma vina, sajma IT tehnologije. 

Organizatori su pozvali gospodarstvenike i građane da posjete Sajam, napominjući da cijene ulaznica ostaju iste, a to je pet KM po osobi, te dvije KM za grupne posjete.

Foto: Bljesak.info 04. 04. 2024

Republika Hrvatska zemlja partner 25. međunarodnog sajma gospodarstva Mostar 2024. Read More »

“Spremni za CBAM i proces dekarbonizacije gospodarstva?” u okviru 25. Međunarodnog sajma gospodarstva 2024.

Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine u suradnji s Agencijom za unapređenje stranih investicija u Bosni i Hercegovini (FIPA), Hrvatskom Gospodarskom Komorom i Sveučilištem u Mostaru, dana 17. 4. 2024. godine od 14.00 u Dvorani 1, u sklopu 25. Međunarodnog sajma gospodarstva Mostar. (drugi dan), organizira poslovni forum pod nazivom: ”Spremni za CBAM i proces dekarbonizacije gospodarstva?”

Ovaj Forum okupit će predstavnike institucija u BiH, ključne međunarodne organizacije, predstavnike industrije, akademske zajednice i civilnog društva koji će dati svoja viđenja o implikacijama, izazovima i prilikama povezanim s mehanizmom prekograničnog oporezivanja ugljika (CBAM).

Pozivamo sve zainteresirane da uzmu učešće na navedenom forumu, te da potvrde sudjelovanje najkasnije do 12. 4. 2024. godine, ovim linkom.

Poziv za učešće na Forumu Read More »

Danas su cyber prijetnje jedan od glavnih razloga prekida poslovanja, a svatko od nas može biti najslabija ili najjača karika u obrani kompanije od cyber napada. Kako možemo biti spremni za nevidljivog neprijatelja?

Hrvatski poslovni klub organizira webinar iz domene IT sigurnosti, jer treba biti itekako svjestan da svaki izlazak na internet nosi određenu dozu rizika. Da bismo izbjegli takve situacije, neophodno je educirati sve zainteresirane strane. Kako biste bili spremni za nevidljivog neprijatelja prijavite se za sudjelovanje!

Koliko smo svjesni IT sigurnosti? Iskustva napadnutih kompanija.

Kroz ovaj webinar će biti prikazani realni scenariji napadnutih kompanija iz iskustva predavača kroz studije slučaja u kojima je sudjelovao kao konzultant za što brži i sigurniji oporavak od totalne katastrofe. Što su najbitniji koraci prije nego se dogodi hakerski napad, kako preventivno zaštititi sustav, i što uraditi ako se napad već dogodio.

PREDAVAČ:

Denis Mihić – Već 25+ godina se profesionalno bavi informatikom, od čega 15 godina iskustva u bankarskom sektoru na poziciji IT Architect i IT Security. Prije 10 godina osniva vlastitu kompaniju DNS IT Consulting and Services koja se bavi implementacijama Microsoft servisa kao i edukacijom IT stručnjaka. Microsoft ga je nagradio 5 godina zaredom prestižnom titulom Microsoft MVP (Most Valuable Professional) za Cloud and Datacentar Management. Nosilac je brojnih Microsoft certifikata uključujući MCT, MCDST, MCSA+S, MCSE+S, MCTS, MCITP i MCSE: Private Cloud, MCSE: Server Infrastructure. Primarni interesi su dizajniranje i planiranje Active Directory infrastrukture, Business Continuity i Disaster Recovery rješenja, dizajniranje i implementacija Windows Server infrastrukturnih servisa, planiranje i implementacija rješenja baziranih na Microsoft tehnologijama, instaliranje i konfiguracija virtualnih okruženja, na Vmware, HyperV i Citrix platformama.

Već 10 godina aktivan kao predavač na konferencijama i IT PRO User grupama u regiji. Predavao na MS Network 2.0, 3.0, 4.0 i 5, 7,9 i 10 (BiH), Windays 13, 16 i 17 (Hrvatska), KulenDayz 2016 i 2023, Advanced Technology Days 14 (Hrvatska), Sinergija 12,15 i 22 (Srbija), TechDay 2013, 2014 (BiH). Na Sinergiji 12 i 22 kao i MS Network 3.0 i Network 9 izabran je među Top 10 predavača. Na Network 10 konferenciji proglašen je najbolje ocijenjenim predavačem, dok je na posljednjoj Network 11 imao dva predavanja koja su proglašenim među Top 5 predavanja cijele konferencije.

Prijavite se na ovaj besplatni webinar u organizaciji Hrvatskog poslovnog kluba, koji će se održati online, 28.03.2024. od 13:00 – 14:00!

    Webinar – Koliko smo svjesni IT sigurnosti? Iskustva napadnutih kompanija. Read More »