Flaster je platforma specijalizirana za mjerljivo pokretno oglašavanje koja je spojila ATL i BTL aktivacije unutar zakupa jednog medija, a koriste taxi i ride-share vozila kao pokretni medij koji osigurava veliku vidljivost u željenim gradovima.
Započeli su s poslovanjem prije 3 godine u Zagrebu i kao potvrda poslovnog modela svjedoče uspješne i kontinuirane kampanje s partnerima.
Flaster surađuje s više od 40 brendova u čijim kampanjama sudjeluju više od 450 vozača i time je stvoren jedinstveni eko-sustav koji utječe i na poboljšanje budgeta građana.
Danas s prisutnošću kroz 12 gradova u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH, brendovima omogućuju regionalnu izloženost, maksimalno pojednostavljen zakup i mjerenje efikasnosti regionalnih kampanja.
Kroz jedinstvenu in-house razvijenu tehnologiju daju opsežne rezultate isplativosti investicije u ovakav oblik ATL oglašavanja, mjereći pritom i rezultate unutar automobila usmjerene isključivo putnicima kroz sampling, gamification i sl.
Dodatno vlastitom kreativom osiguravaju okretanje publike prema brendovima u pokretu.
Zašto Flaster?
Tehnologija
Jedinstvena tehnologija omogućuje detaljnu analizu izvedbe kampanje.
Heatmape
Termalni prikaz izloženosti kampanje, koji omogućuje uvid u kojim ulicama i dijelovima grada je ostvareno najviše kontakata.
Flaster 360 marketing
Flasterovo 360 oglašavanja omogućuje više dodatnih marketinških aktivnosti poput samplinga uzoraka ili dodatnog brendiranja unutrašnjosti vozila čime se brendovima omogućuje direktno 1 na 1 prenošenje poruke.
Nacionalne i regionalne kampanje
Našim partnerima olakšavamo regionalni zakup i omogućujemo internacionalnu izloženost u
željenim gradovima.
Više detalja možete pogledati na službenoj web stranici www.flaster.co