Danas počinje UEFA Euro 2024. i hrvatski navijači se nestrpljivo pripremaju za prepoznatljivo navijanje za Vatrene u Njemačkoj, ali i diljem Hrvatske i BiH.
UEFA Euro 2024 se održava od 14. lipnja do 14. srpnja, a utakmice UEFA Eura 2024. će se igrati u deset njemačkih gradova, od kojih svaki nudi jedinstven spoj povijesti, kulture i nogometnog žara. Uzbudljivo nogometno putovanje za hrvatsku reprezentaciju počinje u Berlinu, gdje će se Hrvatska suočiti sa Španjolskom na legendarnom Olympiastadionu. Odatle momčad putuje u Hamburg na utakmicu protiv Albanije, a nakon čega slijedi ključna utakmica protiv Italije u Leipzigu.
Obucite svoje crveno-bijele kockaste dresove, ludilo počinje!
Autor slike: Tom Dubravec Cropix
Raspored utakmica Hrvatske reprezentacije za grupnu fazu Eura:
Hrvatska – Španjolska
Datum: 15. lipnja 2024.
Vrijeme: 18:00
Hrvatska – Albanija
Datum: 19. lipnja 2024.
Vrijeme: 15:00
Hrvatska – Italija
Datum: 24. lipnja 2024.
Vrijeme: 21:00
Jedna od zanimljivosti jest i činjenica da će se za vrijeme turnira svaki od stadiona na kojim će se igrati utakmice zvati drugačije nego što se inače zove. Prilagođena imena koriste se za održavanje neutralnog okruženja brendiranja tijekom Eura 2024. i izbjegavanja kršenja ugovora o komercijalnom sponzorstvu. Olympiastadion u Berlinu na kojem hrvatska reprezentacija igra prvu utakmicu ima kapacitet od 74.475 mjesta, Volksparkstadion u Hamburgu ima kapacitet od 57.000 mjesta a Red Bull Arena Leipzig 42.959. Zanimljivo je da će se na Olympiastadion u Berlinu na kojem hrvatska reprezentacija igra svoju prvu utakmicu igrati i finale UEFA Euro 2024. Zone za navijače: svaki grad domaćin imat će određene zone za navijače gdje se navijači mogu okupiti i gledati utakmice na velikim ekranima.
Gospodarski aspekti EURO 2024.
Njemački ugostitelji i hotelijeri očekuju rekordni posjet od oko 3 milijuna turista tijekom Europskog prvenstva u nogometu ali istodobno strahuju zbog pomanjkanja osoblja, javljaju njemački mediji. Unatoč problemima s osobljem, ugostitelji i hotelijeri očekuju pozitivnu bilancu predstojećeg EP-a u Njemačkoj i slične povoljne efekte kao i tijekom održavanja Svjetskog prvenstva 2006. godine u Njemačkoj.
UEFA će ostvariti povećanje prihoda od 25 % za Euro 2024. u usporedbi s prethodnim izdanjem a očekuje se da će doseći globalno gledateljstvo od preko 5 milijardi gledatelja, izjavio je UEFA-in direktor marketinga.
UEFA i njezina prodajna agencija CAA Eleven osigurale su pet nacionalnih sponzora turnira – Bitburger, Deutsche Bahn, Deutsche Telekom, Ergo i Wiesenhof. Kao i 13 globalnih partnera – Adidas, AliExpress, Alipay, Atos, Betano, Booking.com, BYD, Coca-Cola, Engelbert Strauss, Hisense, Lidl, Visit Qatar/Qatar Airways i Vivo.
Kineski brend potrošačke elektronike Hisense nedavno je proširio svoj ugovor s UEFA-om, u međuvremenu, nakon što je izabran da bude ekskluzivni službeni pružatelj zaslona video pomoćnog suca (VAR) za Euro 2024.
Ne očekuje se da će prvenstvo Euro 2024. doprinijeti zamahu rasta njemačkog gospodarstva, to pokazuje analiza Instituta za ekonomska istraživanja Halle, dok će pak njemački gradovi domaćini bilježiti rast potrošnje i prihoda za Euro 2024.
Jedino što nam sada preostaje jeste da narednih mjesec dana uživamo u nogometu i puno sreće želimo VATRENIM.