Prva redovna godišnja Skupština Hrvatskog poslovnog kluba u BiH na kojoj je sudjelovalo 30 članova, održana je dana 30.03.2023. godine u Mostaru.
Podsjećamo, Hrvatski poslovni klub osnovan je u svibnju 2022. godine na inicijativu Hrvatske gospodarske komore i uz podršku Veleposlanstva RH u Sarajevu, s namjerom okupljanja poslovnih subjekata iz Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine oko zajedničkih ciljeva unaprjeđenja poslovanja i gospodarske suradnje.
Skupštini su prezentirane provedene aktivnosti tijekom prve godine postojanja kluba, nakon kojih su usvojeni izvještajni dokumenti za 2022. Uz godišnje izvješće o radu, Skupština je usvojila i financijsko izvješće za 2022. godinu.
U radnom dijelu sjednice, jednoglasno je izabrano novo čelništvo Kluba. Za predsjednika Hrvatskog poslovnog kluba izabran je gosp. Nikica Pažin, ministar savjetnik u Uredu Hrvatske gospodarske komore pri Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Sarajevu. Damir Đogić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja d.d. Mostar izabran je za potpredsjednika. Gospodin Slavko Sić, predsjednik Uprave i direktor HoldINA & Energopetrol Sarajevo, izabran je za novog člana Upravnog odbora u sastavu kojeg su i Igor Manjić, direktor Podravke d.o.o. Sarajevo i Slaven Pehar, direktor Školske naklade d.o.o. Mostar.
Na Skupštini je prezentiran i usvojen dokument pod nazivom Poslovnik o radu skupštine. Po provedenoj proceduri propisanoj Statutom, donesena je i Odluka o izmjenama i dopunama Statuta Hrvatskog poslovnog kluba.
Po završetku sjednice upriličen je ručak za sve prisutne članove Skupštine, što je ujedno bila odlična prigoda za ugodan razgovor, umrežavanje i razmjenu novih ideja. Koristimo prigodu uputiti čestitke predsjedniku, potpredsjedniku i novom članu Upravnog odbora i zaželjeti im puno uspjeha u daljnjem radu.
Ako vas zanima ova tema vjerojatno znate i samu svrhu i definiciju employer branda: isticanje i predstavljanje vaše tvrtke kao poželjno mjesto rada kako biste privukli (zbog zapošljavanja) i zadržali talentirane zaposlenike.
Tema našeg prvog webinara je Employer branding kao nova usluga u skladu s globalnim i regionalnim kretanjima.
Employer Branding je u osnovi, način na koji se kompanija promovira kao poslodavac. On dolazi od vanjske reputacije koju kompanija ima u poslovnom svijetu i načina na koji je gledaju zaposleni.
U suvremenom poslovnom svijetu, Employer branding i zapošljavanje su postali prepleteni, stvarajući strategije koje su inicijative sektora za ljudske resurse jednako koliko i marketinga. Brendiranje poslodavaca (Employer brending) i brendiranje zaposlenih (Employee advocacy) također se razlikuju. Brendiranje zaposlenih je zaista fokusirano na to kako se zaposleni ponašaju u skladu s vrijednostima kompanije i kako organizacija to promovira. Employer Branding i korporativno brendiranje razlikuju se po tome što se drugi fokusira na prijedlog vrijednosti za kupce, definirajući što vaša organizacija nudi na tržištu i što je čini posebnom za svoje kupce u odnosu na konkurenciju.
Webinar će održati IRENA MILIČEVIĆ – VUKOJA – Magistrica ekonomije s više od 16 godina iskustva u retail industriji. Svoju karijeru započela je kao pripravnik u Konzum d.o.o. Sarajevo, u sklopu Agrokor grupe, a dalji tok rekli bi bio je by the book, od pozicije pripravnice do rukovoditeljice pa na kraju direktorice marketinga unutar iste kompanije.
Nakon diplome magistrice na IEDC-Bled poslovne škole za management odlučila je proširiti svoje horizonte u smjeru poslovne komunikacije i psihologije kako kroz NLP tako kroz različite edukacije – formalno i neformalno obrazovanje.
Nakon 15 godina korporativne karijere pravi poslovni iskorak i odlazi u samostalne poduzetničke vode. Postaje osnivačica i direktorica kreativne kompanije Prefix čiji cilj je ponuditi tržištu malo drugačije projekte i drugačiji pristup kreativnom i strateškom poslovanju kroz prizmu consultinga, PR i kreative ali i donoseći neke nove globalne trendove kao što su Employer branding te Employee advocacy te jedan novi projekt a to je WOMAN.COMM.
Irena nam je kazala da se često pitala: Što je potrebno da bi se izgradio brend koji traje? Više proizvoda? Više klijenata? Efektivnije metode? Nakon dugog rada u korporaciji moj odgovor je: Ne, to nisu jedine vrijednosti koje brend čini posebnim. Pravi potencijal za razvoj brenda nisu vaši proizvodi ili lanac opskrbe; već vaši zaposleni. Oni su ti koji ustupaju svoje vrijeme, resurse, tijela i umove vašem brendu, i na kraju dana oni će pomoći da ga kreirate ili će odustati. Trenutno uz sve inovacije na tržištu konkurencija je jaka, ali i teško je naći prave zaposlene – i držati ih ujedinjene pod jednim ciljem. E tu nastupa priča o Employer Brandingu i Employee advocacy-u.
Prijavite se na ovaj besplatni webinar u organizaciji Hrvatskog poslovnog kluba, koji će se održati online, 05.04.2023. u 14h!
Posljednjih nekoliko godina bilježi se kontinuirano povećanje broja teretnih vozila na prelasku hrvatske i bosansko-hercegovačke granice u oba smjera za više od 10 posto, a porast se očekuje i u narednom razdoblju. Među izazovima koji se pojavljuju su duga čekanja na izlaz iz BiH za kamione i autobuse te provođenje kontrola na ulaznim granicama RH, kao i ograničeno vrijeme rada inspekcijskih službi.
S obzirom na ulazak Hrvatske u Schengen te važnost BiH kao vanjskotrgovinskog partnera u Sarajevu je 09.03.2023. godine održan Okrugli stol na temu Schengena i utjecaja na gospodarstvo, u organizaciji HGK te njezinog Predstavništva u Sarajevu i uz potporu Vanjskotrgovinske komore BiH i HPK.
Cilj događanja bio je upoznavanje tvrtki s režimom prelaska granice radi neometanog nastavka trgovine, predstavljanje regulative vezane uz Schengen te kako će se ona reflektirati na carinsku i graničnu kontrolu, kao i što donosi sustav ETIAS (European Travel Information and Authorisation System).
Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine (VTK BiH) je na konferenciji održanoj 21.02.2023. godine u Sarajevu prezentirala podatke o vanjskotrgovinskoj razmjeni Bosne i Hercegovine tijekom prošle godine. Naglasak je bio na razmjeni s najznačajnijim trgovinskim partnerima.
Ukupni obim razmjene je 2022. iznosio 47,5 milijardi KM, što je više za 10,9 milijardi KM, tj. 30 % u odnosu na 2021. godinu.
Vrijednost izvoza je bila 18,4 milijarde KM, što je više za 3,8 milijardi KM ili 26 posto u odnosu na 2021., a uvezena je roba u ukupnoj vrijednosti od 29,1 milijardu KM, što je povećanje od 7,2 milijarde KM ili 33 posto. Vanjskotrgovinski deficit iznosio je 10,7 milijardi KM.
Uvozne cijene su uslijed inflacije, rasle bržom stopom od izvoznih cijena, što je za posljedicu imalo pad pokrivenosti uvoza izvozom za 3 % u odnosu na 2021. te pokrivenost uvoza izvozom iznosi 63 %.
Pregled uvoza i izvoza BiH – HRVATSKA 2018. – 2022.
Najznačajniji BiH vanjskotrgovinski partner je Republika Hrvatska. Ukupni obim razmjene s Hrvatskom je iznosio 8 milijardi KM, a nakon Hrvatske su Srbija (13,75 %), Njemačka (11,29 %), Italija (8,88 %) i Slovenija (7,9 %).
Top tri proizvoda koja se iz BiH izvoze u Hrvatsku su električna energija, tkanine rešetke, mreže i tekstilni proizvodi. S druge strane iz Hrvatske najviše se u BiH uvozi naftnih ulja, šećer od šećerne trske i električna energiju.
Po pokrivenost uvoza izvozom, prednjače Austrija (123 %) i Njemačka (101 %).
Vodeći izvozni BiH proizvodi su bili električna energija (1,1 milijarda KM), aluminij ( 878,5 miliona KM) i željezne ili čelične konstrukcije (630,8 miliona KM), dok najviše uvezeno naftnih ulja (3 milijarde KM), aluminij (1,1 milijarda KM) i kamenog uglja (919 miliona KM).
Metalski sektor, uz baznu proizvodnju metala, i dalje je, najuspješniji industrijski i izvozni sektor u Bosni i Hercegovini. U 2022. godini u ovom sektoru ostvaren je izvoz u rekordnoj vrijednosti od skoro 7,5 milijardi KM, što je više za 1,5 milijardi KM, tj. 25 % u odnosu na 2021.
Najveći porast je zabilježen u kategoriji proizvoda od aluminija u kojoj je ostvaren rast od 638 miliona KM. Rast izvoza od 10,7 % zabilježen je i u drvnom sektoru.
Izvor: Vanjskotrgovinska komora BiH, Pregled i analiza ostvarene vanjskotrgovinske razmjene
U Sarajevu je 30.01.2023. godine održana konferencija pod nazivom „Svijet u 2023.“ u organizaciji kompanije Color Media Communications uz partnerstvo Centralne banke BiH te podršku Ambasade Velike Britanije u BiH i Delegacije EU u BiH.
Konferencija je prepoznata kao događaj koji potiče razgovor o poslovnom, političkom i društvenom ambijentu te daje doprinos boljem shvaćanju izazova s kojima se suočava ekonomija u Bosni i Hercegovini. Na ovom događaju su se okupili ekonomski eksperti, gospodarstvenici, nosioci javnih funkcija te predstavnici diplomatskog kora u BiH kako bi analizirali ekonomsko okruženje u zemlji i svijetu.
Guverner Centralne banke BiH, Senad Softić istakao je da je elementarna činjenica da je ekonomski rast moguć samo uz investicije, privatne i javne, domaće i strane. Guverner Softić navodi da će inflacija, koja je protekle godine zavladala širom svijeta postepeno slabiti naredne dvije godine. Za razliku od 2022. godine u kojoj je inflacija procijenjena na 14,4 %, 2023. godine očekuje se inflacija od 6,1% i 3% u 2024. godini. Znači da će realni raspoloživi dohodak biti pod snažnim pritiskom, što će
dodatno usporavati i nominalnu, ne samo realnu ekonomsku aktivnost. “U 2023. godini očekujemo dalje usporavanje ekonomske aktivnosti, ali ne i recesiju. Za 2023. projicirana je stopa rasta realnog BDP-a od 0,9 %. Pod pretpostavkom slabljenja, ali ne i potpunog iščezavanja postojećih inflatornih pritisaka, rast realnog BDP-a za 2024. prognoziran je na 1%”, naveo je Guverner Softić.
Šef Delegacije Europske unije u BiH i specijalni predstavnik Europske unije u BiH NJ.E. Johann Sattler je u uvodnom obraćanju ukazao na potrebu većih investicija u BiH koje, prije svega, zahtijevaju povoljan ambijent, vladavinu prava, a potom i političku stabilnost.
Ambasador Velike Britanije u BiH Julijan Reilly naglasio je da ova godina treba biti godina iskoristivih prilika za BiH. Smatra da BiH ima ogroman ekonomski potencijal koji treba iskoristiti. Tijekom konferencije posebno je naglašena potreba jačanja cirkularne ekonomije, što ima za cilj obustaviti daljnje gomilanje otpada, smanjiti zagađenje i pritisak na prirodne resurse. Inovacije, istraživanja i digitalizacija su tri važna čimbenika u cirkularnoj ekonomiji i jačanjem ovih segmenata potiče se razvoj kružnog gospodarstva. Ključ za uspješno rješavanje krize je u intenzivnoj suradnji privatnog i javnog sektora.
Član i jedan od osnivača Hrvatskog poslovnog kluba, Croatia osiguranje d.d. sa sjedištem u Mostaru, obilježilo je 30 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini kao samostalnog gospodarskog društva.
Ipak, značajno je napomenuti da Croatia osiguranje bilježi postojanje u dalekoj povijesti kada je na sjednici Glavnog zastupstva slobodnog kraljevskog grada Zagreba, 4. lipnja 1884. gradsko zastupstvo usvojilo osnovna pravila Croatije – osiguravajuće zadruge. Taj čin i taj povijesni dan – 4. lipnja 1884. bilježi se datumom osnutka Croatie. Čim su prilike dopustile i zadruga materijalno i kadrovski ojačala, podnesena je zamolba zajedničkom Ministarstvu financija, kao tadašnjoj upravnoj vlasti, za proširenjem poslovanja i na Bosnu i Hercegovinu. Croatijin put u Bosni i Hercegovini obilježila je 1903. godina kada je u katastrofalnom požaru u Travniku i travničkoj regiji izgorjela silna imovina koja je većim dijelom pripadala osiguranicima Croatije. Samo u jednom danu Croatia je isplatila 42 štete što dovoljno govori o snazi i poslovnoj filozofiji na samom početku poslovanja – koja je zadržana do danas.
Nakon II. svjetskog rata ime Croatia se zamjenjuje imenom DOZ – Državni osiguravajući zavod. 1967. DOZ se transformira u Udruženi zavod za osiguranje i reosiguranje Zagreb, a u Bosni i Hercegovini se u Prijedoru otvara predstavništvo. 25. lipnja 1970. mijenja se naziv u Croatia – Zavod za osiguranje i reosiguranje Zagreb. Krajem 80-ih godina ponovno se u Bosni i Hercegovini osnivaju poslovne jedinice – u Ljubuškom, Mostaru, Sarajevu, Tuzli, Bugojnu kao i u mjestima Bosanske Posavine i dijelu Središnje Bosne. 1990. Croatia postaje dioničko društvo. 9. listopada 1992. godine, na osnivačkoj skupštini u Međugorju, Croatia osiguranje kao dioničko društvo – samostalno gospodarsko društvo u Bosni i Hercegovini utemeljuju domaće fizičke i pravne osobe s matičnom kućom iz Zagreba.
30 obljetnicu poslovanja kao samostalnog gospodarskog društva u BiH su proslavili u nazočnosti brojnih gospodarstvenika iz cijele Bosne i Hercegovine, lojalnih i zadovoljnih osiguranika čije vrijednosti s poštovanjem dugi niz godina čuva Croatia osiguranje. Uz brojne osiguranike, suradnike i poslovne partnere Croatia osiguranja d.d. Mostar, jubilej su proslavili i predstavnici matične kuće Croatia osiguranje d.d. Zagreb te sestrinskih tvrtki iz BiH, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije. Jubileju su također nazočili predstavnici regulatornih tijela u BiH, akademske zajednice kao i brojni članovi Hrvatskog poslovnog kluba u BiH.
Prisutnima se obratio direktor Croatia osiguranja d.d. Mostar gospodin Damir Đogić, koji se u ime zaposlenika zahvalio svim klijentima, partnerima i suradnicima, koji su prepoznali Croatia osiguranje kao pouzdanog partnera na kojega se uvijek mogu osloniti. Uz želju da zajedno nastavimo rasti, razvijati se i napredovati na putu prema svijetloj budućnosti sviju nas, gospodin Đogić je naglasio da Croatia osiguranje u svakodnevnom radu ponosno i odgovorno prati sve svoje klijente, njihove živote, imovinu i poslovne procese. Podršku radu u Bosni i Hercegovini kao predstavnik vlasnika, izrazio je i predsjednik Nadzornog odbora Croatia osiguranje d.d. Mostar gospodin Robert Vučković. S obzirom na to da svoju neupitnu društvenu odgovornost Croatia osiguranje d.d. Mostar iskazuje kontinuirano kroz podršku široj društvenoj zajednici, na ovoj svečanosti uručena je i prigodna donacija Udruzi za Down sindrom Mostar. Donaciju je uručila članica uprave Croatia osiguranja gospođa Maja Sušac, a u ime Udruge na donaciji se zahvalila gospođa Sonja Čuljak.
Croatia osiguranje d.d. – Vaš partner za (o)siguran život. Za više informacija o proizvodima osiguranja u ponudi Croatia osiguranja, posjetite službenu web stranicu https://crosig.ba/.
U organizaciji Veleposlanstva Republike Hrvatske u BiH, Ureda Hrvatske gospodarske komore pri Veleposlanstvu i Hrvatskog poslovnog kluba u BiH, u Sarajevu je 7. prosinca 2022. godine održan blagdanski susret sa gospodarstvenicima i predstavnicima institucija BiH, kojem je nazočilo izaslanstvo Republike Hrvatske predvođeno gospođom Andrejom Metelko Zgombić, državnom tajnicom u Ministarstvu vanjskih i europskih poslova RH.
U prigodnom obraćanju, veleposlanik Sabolić je izrazio zadovoljstvo prisutnošću velikog broja gospodarstvenika te im čestitao uspješan završetak nadasve zahtjevne post pandemijske godine i zaželio uspjeh u novim projektima. Zahvalio se na potpori koju tijekom cijele godine pružaju Veleposlanstvu, istaknuvši značaj Hrvatskog poslovnog kluba u BiH koji je osnovan tijekom 2022. godine, a koji za cilj ima unaprijediti i podržati interese svojih članova kroz stvaranje sinergije među članicama, doprinijeti jačanju slobodne i konkurentne trgovine, pozitivne poslovne prakse, te sudjelovati u dijeljenju dobrih iskustava i pružanju mogućnost za povezivanje.
Skupu se obratila i državna tajnica A. Metelko Zgombić koja je istaknula prijateljske odnose dviju susjednih država i potporu koju RH pruža BiH na političkom i gospodarskom planu.
Pozdravljajući prisutne, Branimir Barišić, predsjednik Hrvatskog poslovnog kluba, istaknuo je važnost njegovog osnutka za gospodarsku zajednicu.
Najveći dobrotvorni događaj u Bosni i Hercegovini – “Diplomatski zimski bazar”, čija je misija prikupljanje sredstava u humanitarne svrhe, odnosno za pomoć djeci i mladima u BiH, održan je 03.12.2022. godine u KSC “Skenderija”.
Raduje nas da je ovaj događaj pobudio veliki interes, a o tome svjedoči iznimno veliki broj posjetitelja, ali i izlagača, koji su na brojnim štandovima ponudili veliki izbor egzotičnih jela i pića, te unikatnih rukotvorina, suvenira i različitih artikala iz cijelog svijeta.
Na Diplomatskom zimskom bazaru je bilo prisutno više od 40 ambasada i međunarodnih organizacija, te određen broj vladinih i nevladinih organizacija, kao i škola iz BiH. Hrvatski poslovni klub je sa zadovoljstvom uz potporu naših članova, koji su za ovu prigodu donirali svoje proizvode, sudjelovao u uređenju štanda Republike Hrvatske na Bazaru. Hvala lijepa svima koji su pomogli da zaista uspješno ostvarimo cilj prikupljanja sredstava za potrebite u ime cijelog tima koji je uključen u ovaj nadasve vrijedan humanitarni projekt.
Hrvatski poslovni klub u BiH je sa velikim zadovoljstvom sudjelovao u organizaciji i proslavi 20 godina poslovanja našeg člana tvrtke 2B d.o.o. Velika Kladuša. Značajan broj predstavnika tvrtki članica Hrvatskog poslovnog kluba je svojom nazočnošću uveličao ovu značajnu obljetnicu za 2B d.o.o.
2B d.o.o. je obiteljska tvrtka osnovana 2002. godine u bosanskohercegovačkom gradu Velika Kladuša, sada već sa dugogodišnjim iskustvom i dobrim specijalistima u pakiranju te uz dobar odabir isključivo europskih sirovina uspješno mogu odgovoriti svim tehničkim zahtjevima kupaca koji traže proizvod po mjeri. Početak poslovanja se veže uz suradnjiu sa nizozemskom kompanijom „Van de Borne“.
Edin Bekanović, vlasnik i direktor 2B d.o.o.
U početku je tvrtka bila štamparija selotejpa, a 2005. godine pokreću proizvodnju selotejp traka i ulažu 4.000.000 KM u proizvodnju. 2B d.o.o.trenutno bilježi sljedeće tržišne udjele u Bosni i Hercegovini :
u selotejp trakama 25%
u streč folijama i drugim trgovačkim robama za pakiranje 11%.
Pored izvoza u EU od ove godine tvrtka je pokrenula i izvoz prema istoku te izvoze čak određene proizvode i u Saudijsku Arabiju.
Danas se tvrtka 2B d.o.o. bavi proizvodnjom selotejp traka i etiketa u BiH te distribucijom proizvoda iz naše grupacije kao što su streč folija, materijala za pakiranje te automatizacijom pakiranja, tako da je trenutni slogan koji tvrtka slijedi „Stabilizacija palete“.
2B d.o.o. pored sjedišta i proizvodnje u Velikoj Kladuši, ima poslovnicu u Sarajevu, u Banja Luci, te u Zagrebu vlastitu firmu 2B Solvent d.o.o. koja ditribuira proizvode na
tržištu EU isključivo krajnjim potrošačima.
Izvoz prema EU je u 2021. godini iznosio 62%. U tekućoj 2022. godini se očekuje rast izvoznog udjela prema EU između 65 i 67%. Konceptom novog poslovnog modela i novim ljudskim potencijalom tvrtka 2B d.o.o. postaje bitan segment tržišta BiH.
U Neumu je završena deseta NetWork konferencija, najveća poslovno-tehnološka konferencija u Bosni i Hercegovini, koja je okupila sve najbolje u IT industriji u BiH, ali i eminentne predavače iz cijele regije. HT ERONET i ove je godine bio telekomunikacijski sponzor.
Hrvatski poslovni klub je na poziv HT ERONET-a ponosno sudjelovao na NetWork konferenciji, sa koje smo se vratili veoma pozitivnog dojma te s puno novih poznanstava koja su nam izuzetno dragocjena.
”ICT industrija predstavlja područje najvećega razvoja novih tehnologija, pa su ovakvi susreti, poput NetWork konferencije u Neumu, jako važni i korisni. To je uvijek odlično mjesto susreta, razmjene znanja i iskustava, stoga se vrlo rado odazivamo i sudjelujemo iz godine u godinu”, kazao je član Uprave HT ERONETa i izvršni direktor za nepokretnu mrežu Tomislav Ruk naglasivši kako je jedan od prioriteta ove kompanije pozicionirati se kao predvodnik digitalizacije društva u BiH, te kao takva pružiti prava rješenja za korisnike i osluškivati stalno njihove potrebe, osigurati kvalitetnu infrastrukturu, kao i kontinuirano pratiti trendove.
”Period Covid pandemije je za čitav telekom sektor bio novi izazov u kojem je HT ERONET odigrao ključnu ulogu u povezivanju i držanju komunikacije živom i otvorenom te je svojim privatnim i poslovnim korisnicima omogućio normalno korištenje usluga i poslovanje. Sada kada je taj period iza nas, novi zadatak pred nama je omogućiti što sigurniju online komunikaciju i poslovanje. Moramo biti spremni brzo reagirati na dinamične promjene u tehnologiji i na tržištu, i biti dodatna pokretačka snaga našim korisnicima, kako bi oni brzo i bez velikih ulaganja mogli pokrenuti vlastiti business ili razviti postojeći. Spomenuo bi samo neka od naših uspješno implementiranih rješenja poput Firewall zaštite, Fleet managementa, korištenja Microsoft 365, cloud usluga, najma IT opreme…”, dodao je Ruk.
Na izložbenom prostoru HT ERONET posjetitelji su se mogli upoznati s poslovnim rješenjima u segmentu ICT usluga.
U okviru konferencije održano je i predavanje na kojemu je HT ERONET prezentirao uspješnu implementaciju usluge Firewall Premium, o čemu su govorili Pero Vučić i Josip Teklić. Usluge sigurnosti HT ERONET pojašnjava Denis Zubac, direktor Sektora za marketing i veleprodaju:
”Glavni medij za razvoj digitalnog poslovanja je internet i upravo najveći broj sigurnosnih prijetnji dolazi putem pristupa Internetu. HT ERONET je, kroz ponudu unutar ICT segmenta, omogućio više usluga zaštite svjetski priznatih vendora u području internetske sigurnosti, a sve ovisno o potrebama korisnika. Usluge Firewall Premium i Firewall Business osiguravaju zaštitu korisničke komunikacije putem interneta, a time i zaštitu mrežnih i računalnih resursa korisnika stalnog pristupa internetu. Firewall Premium omogućava centralizirani pristup internetu za dvije ili više korisničkih lokacija, kao i međusobnu komunikaciju između lokacija. To može biti njihovo povezivanje u podatkovnu privatnu mrežu (VPN) ili pristup internetu putem usluga Custom Cloud Server, kolokacija poslužitelja i kolokacija poslužitelja plus. Firewall Business je pak dodatna usluga za korisnike kojima je potrebna predefinirana usluga zaštite stalnog pristupa internetu uz usluge Veliki korisnik i Privatna mreža, a uključuje URL filtriranje, kontrolu aplikacija, antivirusnu zaštitu, anti-bot zaštitu, inspekciju SSL prometa”.
Inače, zadnjega dana konferencije HT ERONET je najsretnijeg posjetitelja njihovog predavanja nagradio prigodnim darom koji je uručio direktor Sektora za prodaju Robert Crnjac.
Sudionici desete NetWork konferencije u tri su dana slušali predavanja u nekoliko tematskih cjelina: digitalna transformacija, razvoj aplikacijskih rješenja, infrastruktura i sigurnost, poslovna uporaba tehnoloških rješenja, edukacijska rješenja i studije slučaja.
Zahvaljujemo se HT ERONET-u na pozivu i radujemo se novim susretima i nastavku suradnje.
Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Kako bismo osigurali funkcionalnost naše web stranice, prihvatite kolačiće. Ako odbijete, bit će spremljeni samo neophodni kolačići.