Članovi

Sarajevski kiseljak jedan je od vodećih proizvođača prirodne mineralne vode i bezalkoholnih osvježavajućih pića u BiH s dva proizvodna pogona – u Kiseljaku i u Kreševu s ukupnim proizvodnim kapacitetom većim od 230 milijuna litara. S tradicijom dužom od 130 godina, Sarajevski kiseljak razvija, proizvodi i na tržište plasira proizvode vrhunske kvalitete. Uspješno poslovanje omogućava kompaniji Sarajevski kiseljak da dodatno jača svoju poziciju na lokalnom tržištu i u regionu, stvarajući bolju budućnost za okruženje i društvo u kojem su potrebe i očekivanja potrošača, zaposlenih i zajednice izvor ideja za razvoj.

Sarajevski kiseljak danas posluje kao dio Grupe pića Fortenova grupe gdje su još dvije proizvodne kompanije Jamnica iz Hrvatske te Mg Mivela iz Srbije. Zahvaljujući tome grupacija u svom portfelju ima neke od najpoznatijih regionalnih brendova, kao što su: Sky, Ski, Sensation, Jamnica, Jana, Mg Mivela, Progame, Botanica, Toco…

Kompanija Sarajevski kiseljak trenutno zapošljava oko 350 ljudi i dvije godine zaredom se pozicionirala na visoko treće mjesto na listi najpoželjnijih poslodavaca u Bosni i Hercegovini u sektoru prehrane. Najvažniji razlog ovog plasmana jeste dobar odnos prema zaposlenicima, zatim pozitivno radno okruženje, sigurnost zadržavanja posla, visoka kvaliteta proizvoda i mogućnost povećanja plaće.

Kompanija redovito organizira edukacije da bi dodatno razvila specifične vještine zaposlenika, a provodi i inicijative za unapređenje sigurnosti na radnom mjestu. Pored toga provodi istraživanje korporativne klime i kulture i na temelju povratnih informacija od zaposlenika razvija projekte i inicijative.  Kompanija je uvela i  praksu redovitih sastanaka zaposlenika s Upravom te uspostavila mogućnost fleksibilnog radnog vremena za zaposlenike kojima priroda njihovog posla to dozvoljava.

Sarajevski kiseljak je dugogodišnji partner lokalne zajednice kroz sponzorsko-donatorske aktivnosti kojima pomaže humanitarne projekte, sportska i kulturna događanja i ustanove, znanstvene i obrazovne institucije, aktivnosti usmjerene na djecu i mlade, aktivnosti usmjerene na zaštitu okoliša te podršku organizacija iz svih vidova društvenog života

Kontinuiranim ulaganjem u modernizaciju i unapređenje proizvodnje, stalnim inovacijama, unapređenjem poslovnih procesa i radnih alata, implementiranjem digitalizacije te očuvanjem visokog kvaliteta proizvoda, Sarajevski kiseljak ulaže u kulturu moderne i brze kompanije koja će uspješno poslovati i sljedećih 130 godina.

Sarajevski kiseljak – brend kojeg potrošači vole i kojem vjeruju

Naš glavni brend je Sarajevski kiseljak koji zahvalnost za kvalitetu duguje bogatom mineralnom sastavu koji je ova voda stekla probijanjem kroz staro eruptivno stijenje i brojne slojeve tla. Među tim mineralima izdvajamo kalcij, natrij, magnezij, kalij, klorid, mikroelemente, sulfate i hidrogenkarbonate. Posebna je zanimljivost da Sarajevski kiseljak u jednoj litri sadrži 30 posto preporučenog unosa kalcija. Odličan je izbor ne samo za osvježenje, već i u situacijama povećane potrebe za mineralima kao što je fizička aktivnost.

Upravo su kvaliteta i duga tradicija učinile Sarajevski kiseljak jednim od najprepoznatljivijih bosanskohercegovačkih brendova kojeg potrošači vole i kojem vjeruju. Ta posebna ljubav i vjernost, koju potrošači iskazuju prema Sarajevskom kiseljaku, prenosi se sa koljena na koljeno. Sarajevski kiseljak dobitnik je mnogih domaćih i međunarodnih priznanja i nagrada među kojima su: Gold Quality Award by Monde Selection 2020, Crystal Taste Award by ITQI, Superbrands BiH 2013./2014, Superior Taste Award, Best Buy Award BiH, BH BRAND BROJ 1 itd.

Upoznajte i ostale članove

TURISTIČKI KOMPLEKS ČARDACI

U srcu Bosne Turističko naselje Čardaci je hotelsko-turistički kompleks kategoriziran sa 4*. Nalazi se u srcu Bosne, u Vitezu, u...

Školska naklada

Školska naklada d.o.o. Mostar osnovana je kao izraz prosvjetne, kulturne, nacionalne i općedruštvene potrebe za stručnom i mjerodavnom nakladničkom kućom...

Pastor M d.o.o. Mostar

Poslovanje počiva na temeljima 70-godišnje tradicije u proizvodnji vatrogasnih aparata, koju je 1930. godine pokrenuo Srećko (Felix) Pastor. Tvrtka Pastor...

The Recruiter Group

Vaš partner u zapošljavanju Recruiter d.o.o. je ugledna tvrtka specijalizirana za posredovanje pri zapošljavanju i pružanje usluga ustupanja radnika korisnicima...

Sarajevski Kiseljak Read More »

U više od 170 prodavnica kupuje više od 100.000 kupaca svaki dan!

Poslovanje na tržištu Bosne i Hercegovine započinje otvaranjem prvog Velpro centra u Sarajevu 2004. godine, a godinu dana kasnije Konzum započinje poslovanje u segmentu maloprodaje kontinuiranim razvojem i širenjem mreže svojih prodajnih objekata širom Bosne i Hercegovine.

Danas je Konzum jedan od vodećih maloprodajnih lanaca sa više od 170 prodavnica rasprostranjenih na najatraktivnijim lokacijama širom Bosne i Hercegovine. Konzumove prodajne objekte karakterizira blizina i dostupnost te vrhunski nivo usluge što ih svrstava u kategoriju prodajnih objekata za kupovinu svakodnevno potrebnih proizvoda.

Konzum u svojim prodavnicama dnevno usluži više od 100.000 kupaca pružajući im vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kupovine s pažljivo izabranim asortimanom kvalitetnih proizvoda renomiranih proizvođača. Najatrakativnije iz Konzuma je svakako svježi program voća i povrća, mesa, mlijeka i mliječnih proizvoda, te bogata ponuda drugih prehrambenih proizvoda kao i proizvoda za njegu, higijenu i uređenje doma.

U skladu sa misijom poslovanja, zadovoljstvo kupaca i njihove potrebe kao i ugodnost kupovine primarni su cilj, a ponuda dnevno svježih proizvoda glavni je fokus poslovanja kompanije.

Za više detalja o kompaniji se možete upoznati putem službene web stranice https://www.konzum.co.ba/

Nemate vremena i teško Vam je nositi velike vrećice, a trebate u kupovinu? Konzum ima svoju Internet prodavnicu – https://www.konzumshop.ba

U ponudi KONZUM online prodavnice nalazi se više od 7.000 artikala, a uključuje široku ponudu hrane i pića kao i bogat asortiman svježih proizvoda: voća i povrća, mesa, pekarski i mliječni asortiman, kao i sve potrebne artikle iz kategorije kućnih potrepština, ljepote, njege i dječjeg svijeta. Korisnici usluga KONZUM online prodavnice sve više biraju pr oizvode iz svježeg asortimana što predstavlja priznanje kvaliteta proizvoda i osoblja koje uvijek odabere najbolju i najkvalitetniju robu za svoje kupce.

  • Uštedite vrijeme i novac – provedite vrijeme s obitelji, a dostavu narudžbe prepustite nama
  • Vi odabirete vrijeme dostave – dostava je moguća svaki radni dan te subotom i nedjeljom od 9 do 21 sat
  • Plaćati možete putem interneta ili prilikom isporuke narudžbe
  • Iznenadite svoje najdraže – narudžbu možete napraviti i za različite adrese dostave

Nihad Imširović – predsjednik Uprave Konzuma i Mercatora

Nihad Imširović je rođen 1968. godine u Olovu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. Karijeru započinje u Ministarstvu odbrane, a potom vođen željom za daljnjim profesionalnim razvojem svoju karijeru usmjerava u realni sektor.

Svoj profesionalni uspon započinje 2001. godine radom u tadašnjem tržišnom lideru Mesnoj industriji Lijanovići.  Uspješnu karijeru nastavlja na rukovodećim pozicijama u BiH kompanijama Sarajevska pivara i Velpro gdje svojim radom, znanjem i sposobnostima daje nemjerljiv doprinos unapređenju postojećeg poslovanja. Na poziciju direktora kompanije Zvijezda imenovan je 2012. godine, a 2016. godine postaje direktor kompanije Klas.

U vrlo teškom periodu u kojem se našla kompanija Konzum BiH, 2018. godine ispred Fortenova grupe imenovan je direktorom društva, gdje zajedno sa svojim timom vođen ciljem restrukturiranja i daljnje stabilizacije poslovanja, odlučno pokreće i realizira proces optimizacije poslovanja postavljajući nove fokuse i ciljeve koji su Konzum već završetkom 2019. godine doveli do pozitivnih poslovnih rezultata.

Od rujna 2021. godine pod njegovim vodstvom uz kompaniju Konzum počinje poslovati i kompanija Mercator BH te je imenovan predsjednikom Uprave obje kompanije predvodeći dva snažna kolektiva sa više od 3.200 zaposlenika i 250 prodajnih objekata širom BiH. Dugogodišnjim radom te profesionalnim iskustvom daje značajan doprinos poboljšanju kompletne slike BiH gospodarstva i kao dugogodišnji član Udruženja poslodavaca BiH.

Nedeljka Bilić – izvršni direktor Konzuma i Mercatora

Nedeljka Bilić je diplomirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, a potom je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru magistrirala u oblasti financija i računovodstva. Svoju bogatu profesionalnu karijeru gradila je u respektabilnim kompanijama i revizorskim kućama, a ujedno je bila angažirana kao član Odbora za javni nadzor u FBiH, aktivan stalni sudski vještak ekonomske struke, te član nadzornih odbora u  trgovačkim društvima i  bankama.

Od 1993. godine radila je u Croatia osiguranju na poziciji Voditelja financijsko-računovodstvenog sektora, a potom direktora Sektora računovodstva i financija. Svoju karijeru 2011. godine nastavlja u Revizorskoj kući Finaco-R Mostar na poziciji Revizora za financijska izvješća srednjih i velikih društava, a potom od 2013. godine prelazi u revizorsku kuću BDO Mostar gdje je njen angažman također usmjeren na oblast revizije za srednja i velika društva.

Od 2018. godine u vrijeme vrlo izazovnog perioda za kompaniju Konzum, kada započinje proces njenog restrukturiranja, dolazi na poziciju člana Uprave kompanije i direktora Sektora financija, računovodstva i kontrolinga, koju uspješno obavlja i danas. Uporedo, od 2021. godine do danas, odlukom Fortenova grupe da kompanije Konzum i Mercator predvodi ista Uprava, postaje članom Uprave Mercatora i izvršni direktor za financije ove kompanije, a od sredine 2022. godine obnaša i funkciju izvršnog direktora za financije Super Kartice.

Kroz svoje dugogodišnje profesionalno iskustvo angažirana je kao stalni sudski vještak ekonomske struke, te Ovlašteni revizor SRRF BiH, Certificirani procjenitelj SRRF BiH i Certificirani računovođa SRRF BiH.

Upoznajte i ostale članove

MEPAS D.O.O.

Mepas d.o.o. je jedan od vodećih distributera robe široke potrošnje na tržištu Bosne i Hercegovine. Kao ekskluzivni zastupnik, a potom i...

Interšped Logoistics d.o.o.

S tradicijom dugom 75 godina, Interšped Logistics vodeći je domaći brend u oblasti sistemske logistike. Sa svojih 40 stručnih i...

Pastor M d.o.o. Mostar

Poslovanje počiva na temeljima 70-godišnje tradicije u proizvodnji vatrogasnih aparata, koju je 1930. godine pokrenuo Srećko (Felix) Pastor. Tvrtka Pastor...

Orbis Project d.o.o.

Tvrtki Orbis Project od samog osnutka pa do danas primarni je cilj omogućiti klijentima nove, suvremene i učinkovite prodajne kanale...

Konzum Read More »

IMO JUNIOR d.o.o. osnovan je 1999. godine, a glavna djelatnost su usluge povrata inozemnog PDV-a za pravne osobe (kompanije). Imo Junior je dio grupacije Cash Back za Region, a koju čine još: uredi u Beogradu, Zagrebu i Skoplju.

Vršimo povrat PDV-a stranim pravnim osobama koji su imali troškove od dobavljača iz Bosne i Hercegovine sa obračunatim PDV-om. Konkretno, Imo Junior vrši povrat obračunatog i naplaćenog PDV-a u Bosni i Hercegovini kompanijama iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije kao i svih država EU i Švicarske, Norveške i Velike Britanije.

Također, bosanskohercegovačkim, rezidentnim kompanijama nudimo uslugu povrata inozemnog PDV-a iz Srbije, Sjeverne Makedonije, Crne Gore kao i većine zemalja Europske Unije.

Koristeći našu uslugu kompanije mogu uštediti čak 1/4 inozemnih troškova pošto se stope PDV-a u zemljama Regije i u državama EU kreću između 18 i 25%.

Najčešći troškovi za koje se vrši povrat su:

  • hotelski smještaj,
  • gorivo i putarina za kamione,
  • servisne usluge (popravke),
  • seminari, kongresi, obuke/edukacije,
  • obrada i dorada proizvoda,
  • reklame i prezentacije,
  • troškovi najma (automobila, poslovnog ili stambenog prostora) itd.

Europska pravna osnova za povrat inozemnog PDV-a je član 171 Direktive 2006/112/EZ i čl. 2 Direktive 86/560 EZ (tzv. Direktiva 13 EU), odnosno nacionalna zakonodavstva. Usluga povrata inozemnog PDV-a koju pruža Imo Junior je legalna, legitimna i transparentna.

Na bazi našeg dugogodišnjeg iskustva u radu kao dio švicarske grupacije United Cash Back, naša usluga koju pružamo svim kompanijama iz Regije je na razini europskog standarda. Svoje usluge nudimo svim firmama u Bosni i Hercegovini koje imaju inozemne troškove sa ino PDV-om a prije svega su to firme koje posluju sa Hrvatskom, Slovenijom, Srbijom i Sjevernom Makedonijom.

Više detalja možete saznati na službenoj web stranici https://povratpdv.ba/

O direktoru

Direktor i osnivač firme je Mirko Vincetić, diplomirani ekonomista, sa dugogodišnjim iskustvom.

Zastupnik njemačke kompanije ZARGES od 1988. godine, i dalje. Zastupnik Zagrebačkog velesajma na tržištu Srbije i Crne Gore u periodu od 2001. do 2012. godine. Zastupnik švicarske kompanije United Cash Back u periodu od 2007. do 2019. godine.

Autor Inicijative za izmjenu Pravilnika o PDV-u BiH (čl. 94 i 95). Nakon desetogodišnjeg lobiranja, Pravilnik je izmijenjen 2020. godine, te je na taj način omogućeno da strane pravne osobe mogu izvršiti povrat PDV-a obračunatog i naplaćenog u BiH od UIO BiH (Uprava za indirektno/neizravno oporezivanje).

Autor Inicijative za uspostavu uzajamnosti o vraćanju PDV-a između Bosne i Hercegovine i Hrvatske, Slovenije, Mađarske itd. koja još uvijek čeka na sprovođenje od strane nadležnih institucija Bosne i Hercegovine.

Autor Inicijative za uspostavu uzajamnosti o vraćanju PDV-a između Hrvatske i Turske, Sjeverne Makedonije, Crne Gore (do kraja ove godine se očekuje uspostava uzajamnosti sa Turskom i Sjevernom Makedonijom).

Autor Inicijative za ukidanje uvjeta uzajamnosti u Zakonu o PDV-u (čl. 67) Republike Hrvatske. Autor više Inicijativa za uspostavu uzajamnosti o vraćanju PDV-a između: Srbije i Hrvatske (uzajamnost uspostavljena od 2013. g.), Srbije i Švicarske (uzajamnost uspostavljena od 2015. g.), Srbije i Slovenije (uzajamnost uspostavljena od 2013.), Srbije i Mađarske (uzajamnost uspostavljena od 2019. g.).

  • Naj menadžer grupe United Cash Back, 2011. Helsinki
  • Naj menadžer BiH, Banja Luka, 2010. g.

Jedan od pet osnivača Hrvatskog poslovnog kluba u Srbiji koji je 2021 godine proslavio 15 godina postojanja i djelovanja u Srbiji. Certificirani računovođa u Bosni i Hercegovini i u Srbiji. Licencirani poreski savjetnik, te jedan od osnivača i član UO Udruženja poreskih savjetnika Srbije.

Upoznajte i ostale članove

Ericsson Nikola Tesla

Pretvaramo kreativne ideje u globalnu stvarnost Ericsson Nikola Tesla Grupa omogućava stvaranje naprednog, održivog i povezanog svijeta nudeći inovativna informacijsko-komunikacijska...

Manager.ba

Službeni medijski partner Hrvatskog poslovnog kluba Poslovni portal Manager.ba je službeni medijski partner Hrvatskog poslovnog kluba u BiH. Kao dnevni...

TURISTIČKI KOMPLEKS ČARDACI

U srcu Bosne Turističko naselje Čardaci je hotelsko-turistički kompleks kategoriziran sa 4*. Nalazi se u srcu Bosne, u Vitezu, u...

Ovnak d.o.o.

Ovnak je vodeća distributerska tvrtka u Bosni i Hercegovini specijalizirana za kozmetičke i kemijske proizvode te robu široke potrošnje za...

IMO Junior d.o.o. Orašje Read More »

HT Eronet je davatelj telekomunikacijskih usluga u BiH koji pruža usluge fiksne i mobilne telefonije, prijenosa podataka, internetske usluge, te veleprodaju govornih i IP usluga te telekomunikacijskih kapaciteta. Moderna transportna mrežna infrastruktura temeljena na optičkim vlaknima i pristupna mreža uskopojasnog i širokopojasnog pristupa (ADSL/VDSL) jamči siguran i pouzdan prijenos govora i podataka.

Organizacijska struktura HT Eronet-a dizajnirana je na način koji kompaniji omogućuje fleksibilnost i efikasnost te potpunu posvećenost korisnicima. Kompanija je organizirana u nekoliko funkcionalnih segmenata kojima rukovode članovi Uprave.

Korporativna jedinica predsjednika Uprave daje smjernice i koordinira aktivnosti sektora/odjela koji se tiču ljudskih resursa, pravnih poslova, korporativnih komunikacija, strategije, općih poslova te interne kontrole i sigurnosti.

Direkcija za nepokretnu mrežu uključuje marketing i prodaju za privatne i poslovne korisnike, direktan nastup na tržištu, proaktivne prodajne kanale, ICT poslovanje te razvoj i upravljanje brendom. Također, uključuje korisničku službu, pozadinsku podršku, cjelovito korisničko iskustvo i procesnu izvrsnost.

Direkcija za pokretnu mrežu obuhvaća poslove usluga informacijskih i komunikacijskih tehnologija, s ciljem pružanja tehničke platforme za usluge i stvaranje učinaka sinergije na internoj i eksternoj razini. U njihovoj je nadležnosti i razvoj sustava mreže i usluga.

Korporativna jedinica za financije nadzire i upravlja sektorima za financijsko poslovanje, računovodstvo i kontroling.

Vrijednosni pristup koji je poduzeće usvojilo u svojem poslovanju temelji se na osjećaju odgovornosti poduzeća za društvo i okoliš, koji stalno potičemo kroz svoje svakodnevne, kao i kroz sponzorske i donatorske aktivnosti.

HT Eronet nastoji doprinijeti razvoju gospodarstva, društva u cjelini kao i edukaciji stanovništva, pružajući svojim korisnicima suvremene telekomunikacijske usluge. Putem svojih sponzorskih i donatorskih aktivnosti, surađuje s obrazovnim, kulturnim i znanstvenim ustanovama kao i s organizacijama koje promiču vrijednosti civilnog društva. Sponzorska strategija HT Eroneta usredotočena je na kulturne aktivnosti i sport, kako na korporativnoj razini, tako i kroz aktivnosti njezinih poslovnih jedinica. Održivi razvoj nedvojbeno je jedan od osnovnih postulata današnjega društva. Misli danas o onome sutra, tj. misli što ćeš svojim postupcima ostaviti nadolazećim generacijama, o čemu HT ERONET vodi računa u svome poslovanju.

Osnovni podaci:

Naziv Društva:
JP HRVATSKE TELEKOMUNIKACIJE D.D.
MOSTAR

Sjedište Društva: Mostar, Kneza Branimira bb
Telefon: + 387 (0) 036 395 000, 0800 88 888
Web site: 
https://www.hteronet.ba/

 

 

 

 

Upoznajte i ostale članove

IMO Junior d.o.o. Orašje

IMO JUNIOR d.o.o. osnovan je 1999. godine, a glavna djelatnost su usluge povrata inozemnog PDV-a za pravne osobe (kompanije). Imo Junior...

Vokel d.o.o.

Vokel d.o.o. je ugledno trgovačko društvo koje već preko trideset godina djeluje na tržištu Bosne i Hercegovine i izvan njega....

KimTec

KimTec JE VODEĆI REGIONALNI DISTRIBUTER KimTec je osnovan 1999. godine. Od samog početka bilježi kontinuiran rast i širenje u segmentu...

Flaster d.o.o.

Flaster je platforma specijalizirana za mjerljivo pokretno oglašavanje koja je spojila ATL i BTL aktivacije unutar zakupa jednog medija, a koriste taxi...

HT Eronet – veza koja traje Read More »

Uspješna bh poduzetnica i osnivačica prvog brenda prirodne kozmetike u BiH – Gloria Galić-Volarić proslavila je osmu godinu postojanja svoga businessa i donosi vam motivacijsku priču o svojim najranijim početcima!

Gloria prirodna kozmetika – najbrže rastući brend prirodne kozmetike u regiji nastao je 2014. godine kao prvi brend prirodne kozmetike na području Bosne i Hercegovine čiji proizvodi posjeduju EU certificate. 2021. godine dobili su Halal certifikat kojim se jako ponose te uskoro očekuju i COSMOS certifikat.

Kako je nastala Gloria?
Gloriu je inspirirala želja da za sve osobe, koje ju okružuju, ali i vlastite potrebe kreira najkvalitetniju prirodnu kozmetiku. Na tom putu veliku ulogu imale su priroda i žene koje su je okruživale i inspirirale. Kreirati vlastiti brend, uspješno voditi kompaniju koja raste iz godine u godinu te zapošljava sve veći broj djelatnika, od kojih su većina žene zvuči gotovo nemoguće u Bosni i Hercegovini – ali ona je dokazala suprotno!

Tko joj je bio najveća podrška?
Podrška obitelji joj je oduvijek bio najveći vjetar u leđa, posebno majke i bake te sestara i kćeri koji su joj vječiti izvor inspiracije i oslonac. Poduzetničko okruženje njenih roditelja u kojemu je vladao red, rad i disciplina, a u kojem je odrasla, imalo je veliki utjecaj da skupi hrabrosti osnovati vlastiti brend.

Znanje o ljekovitom bilju se prenosilo s koljena na koljeno u obitelji što je bio i preduvjet nastanka ovog prirodnog brenda. Gloria je uz baku prvi puta brala, sušila i učila o ljekovitom bilju.

Kako je hercegovačko smilje postalo zaštitni znak brenda?
Uz baku je Gloria prvi put brala smilje, koje je sada podsjeća na djetinjstvo, a tada nije niti slutila da će upravo proizvodi od smilja biti bestseller zlatna kolekcija ovog brenda.

Svoj put je započela nakon završenog fakulteta u Zagrebu i škole fitoaromaterapije, dok je istovremeno brat Marko započeo plantažni uzgoj smilja u velikim količinama.

Gloria je prvu kremu napravila upravo sebi u vlastitom domu uz znanje o svojstvima i procesima obrade ljekovitog bilja koje je stekla tijekom školovanja, zatim ju je podijelila s obitelji i prijateljima koji su se oduševili.

Danas njezini proizvodi nastaju u novootvorenom pogonu za proizvodnju koji broji više od 5 zaposlenika, dok cijeli Gloria tim broji 15 zaposlenika. Također veliko skladište Gloria proizvoda nalazi se u Mostaru i Metkoviću.

Gloria je pomno izabrala 100% prirodne sastojke za vlastite potrebe i ujedinila ih u svoju prvu dnevnu kremu koja je i danas dio zlatne kolekcije i osvaja srca (lica) dama diljem svijeta.

Krenuvši od sebe i vlastitih potreba te iz vlastitog doma u dvije laboratorijske čašice nije mogla niti zamisliti da će njeni proizvodi odgovarati tolikom broju zadovoljnih korisnika koji su sada već zaljubljenici u prirodnu kozmetiku Gloria, koja im jamči da će uvijek dobiti provjerenu recepturu, 100% prirodno i najbolje za njihovu kožu.

Svi Gloria proizvodi počinju s prirodom, a da bi njihovo korištenje završilo sigurno za prirodu odabrala je ambalaže pogodne za recikliranje proizvedene većinskim djelom u Italiji.

Kako Gloria garantira kvalitetu?
100% prirodnim i provjerenim sirovinama! Gloria smatra prirodu svojim laboratorijem iz kojega uzima samo najbolje, provjerene i prirodne sirovine te ono najvažnije razumije njihovu primjenu, svojstva i djelovanja i ujedinjuje ih u originalni autorski recept zlata vrijedan. Svi proizvodi su nastali iz potrebe da odgovore na probleme s kojima se nose ljudi koji je okružuju, a rješenje je uvijek bilo u prirodi.

Odabir sirovina iz prirode koji savršeno rješavaju datu problematiku, puno ljubavi, truda i testiranja na kraju su rezultirali učinkovitim proizvodima koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnima.

Zvijezda vodilja za dalje? Velika potražnja potencijalnih kupaca javlja se u sve više susjednih država, ali i onih dalje, no za Gloriju će kvaliteta proizvoda uvijek biti ispred količine proizvoda na tržištu i sve dok bude u mogućnosti opskrbiti se 100% prirodnim i provjerenim sirovinama za pokrivanje određenih tržišta dotle je sprema ići dalje.

U posljednje vrijeme žene sve učestalije biraju njegovan prirodni look, što je veseli jer smatra da je duhovno i tjelesno zdravlje uz prirodne proizvode idealan recept za besprijekoran izgled.

Korisnicama Prirodne kozmetike Gloria obećala je čist, siguran i učinkovit proizvod te će nastaviti ispunjavati svoje obećanje i dalje.

Proizvod dostupni u Hrvatskoj Naše proizvode potražite na policama dm Hrvatska i Bipa poslovnica ili naručite odmah putem našeg web shopa klikom na link – https://hr.prirodna.com/ i iskoristiti 30% popusta na odabrane proizvode. Za sva pitanja i preporuke rado ćemo vam odgovoriti putem naših društvenih mreža.

Upoznajte i ostale članove

Euroll

Euroll d.o.o. Čitluk je tvrtka čiju okosnicu poslovanja čini proizvodnja termo rola za fiskalne uređaje, bankomate, POS uređaje, parkirne naplatne...

Gala Home Mostar

Otvoren novi izložbeni salonGala Group je grupacija sa sjedištem u Mostaru, nalokaciji Bišće Polje. Gala Home je svojom ponudom proizvoda...

TURISTIČKI KOMPLEKS ČARDACI

U srcu Bosne Turističko naselje Čardaci je hotelsko-turistički kompleks kategoriziran sa 4*. Nalazi se u srcu Bosne, u Vitezu, u...

Forvis Mazars u Bosni i Hercegovini

Forvis Mazars Group SC je nezavisni član Forvis Mazars Global, vodeće mreže profesionalnih usluga. Poslujući kao međunarodno integrirano partnerstvo u...

Gloria – Prirodna kozmetika Read More »

Otvoren novi izložbeni salon

Gala Group je grupacija sa sjedištem u Mostaru, nalokaciji Bišće Polje. Gala Home je svojom ponudom proizvoda i usluga zauzela važno mjesto na tržištu usluga namijenjenih za izradu namještaja i opremanje doma.

Glavne prednosti našeg poslovanja su kvalitetni proizvodi renomiranih europskih proizvođača, vrhunska i kvalitetna usluga,stručno i ljubazno osoblje te online korisnička podrška s individualnim pristupom klijentima. Firma Gala Home iz Mostara otvorila je novi izložbeni salon na lokaciji Ortiješ, Mostar.

Temeljna vrijednost Gala Grupe je obiteljska vrijednost,te već bilježi dvogeneracijski održivi razvoj, što su obilježili novom stepenicom razvoja izgradnjom i otvaranjem novog izložbenog salona Gala Home!

Novi izložbeni salon zamišljen je i kreiran kao jedan odvodećih salona u regiji. Razlog tomu je skup vodećih brandova uključujući pločaste materijale Egger, Fundermax, parkete Parky, okove, bijelu tehniku Elica, Amica, sudopere i slavine Elleci, namještaj, uređaje i dodatke Artisan,Bang&Olufsen, Loewe. 

Salon pruža prezentaciju noviteta u svijetu uređenjainterijera i eksterijera, odabir raznovrsnih i kvalitetnih pločastih materijala,inovacije i široku ponudu bijele tehnike, sudopera i slavina, kao i odabirokova, dodatnih uređaja i namještaja.

Firma Gala Home je od početnog djelovanja prodajepločastih materijala i uskog skupa brandova, izgradila grupaciju svjetskihbrandova u branši opremanja interijera i eksterijera po mjeri u oblastimapločastih materijala, bijele tehnike, okova, sudopera i slavina te pružanjacjelokupne ponude usluga za izradu po mjeri, razvijen strojni park, CNCrezanje, pravolinijsko i krivolinijsko kantiranje, te Corpus Software i uslugeizrade ponuda uređenja interijera i eksterijera po mjeri.

Profesionalno, stručno i ljubazno osoblje raspolažepotrebnim informacijama i stoji na raspolaganju pri obilasku salona, te savjetovanjapri odabiru pločastih materijala, bijele tehnike i cjelokupnog uređenjainterijera i eksterijera.

Posjetite njihov novi izložbeni salon na lokaciji Ortiješ, Mostar, te razgledajte izložbene kuhinje, spavaće sobe i interijer pomjeri, kao i široku ponudu pločastih materijala, bijele tehnike, okova,sudopera i slavina.

Fotografije otvorenja novog izložbenog salona možetepogledati u galeriji, a više fotografija i videozapisa možete pogledati na GalaHome društvenih mrežama Facebook i Instagram, te njihovu ponudu na Gala Home web stranici i WEB Shop-u.

– direktor Marko Galić

Upoznajte i ostale članove

Gloria – Prirodna kozmetika

Uspješna bh poduzetnica i osnivačica prvog brenda prirodne kozmetike u BiH - Gloria Galić-Volarić proslavila je osmu godinu postojanja svoga...

KimTec

KimTec JE VODEĆI REGIONALNI DISTRIBUTER KimTec je osnovan 1999. godine. Od samog početka bilježi kontinuiran rast i širenje u segmentu...

Hering d.d.

Hering d.d. Široki Brijeg za projektiranje i graditeljstvo  je građevinsko poduzeće sa ustrojem dioničkog društva, jedno od vodećih poduzeća  u BIH...

R&S d.o.o. Sarajevo

Firma R&S d.o.o. Sarajevo je osnovana 1996. godine kao mala porodična firma, ali s jasnom vizijom za budućnost. Danas nakon...

Gala Home Mostar Read More »

Proizvodi Francka su dugo godina zastupljeni na tržištu BiH i čine sastavni dio domaćinstva BiH potrošača. Potrošač je već davno prepoznao Franck kvalitetu proizvoda pa je tako najvažniji zadatak kompanije da ukazano povjerenje potrošača svakodnevno opravdava. Zbog iznimne potražnje na tržištu Bosne i Hercegovine, jednog od vodećih Franckovih brendova Jubilarne mljevene kafe, stvorila se potreba za investicionim ulaganjem u Bosni i Hercegovini.

Tako početkom 2008 godine Franck otvara proizvodni pogon za preradu i proizvodnju kafe u Grudama, dok je sjedište kompanije u Sarajevu. Navedena investicija spada u greenfield projekte i do sada je uloženo preko šest milijuna KM u proizvodne kapacitete.  Proizvodni pogon opremljen je prema najvišim standardima struke gdje se svakodnevno vrši kontrola kvalitete svakog pojedinačnog pakovanja.

Svi Franckovi proizvodi nastaju iz vrhunskih sirovina, što predstavlja osnovu kvaliteta u kojoj generacije potrošača uživaju već punih 130 godina. Iza svega toga stoji strateški fokus na inovacijama i dobro obučen tim stručnjaka iz istraživanja  i razvoja, kao i proizvodnje koji kontinuirano uvode globalne trendove na tržište kroz razvoj i inovacije.

S obzirom da je kompanija fokusirana na vrhunsku kvalitetu sirovina,  to podrazumijeva i brigu za održivost uzgoja kave i pružanje podrške malim uzgajivačima što je u skladu s načelima održivog poslovanja. Franck tako već niz godina financijski i savjetodavno podržava provedbu globalnih razvojnih projekata koji imaju za cilj održivi uzgoj kave u sklopu društva International Coffee Partners (ICP) i inicijative coffee&climate.

Za izvrsnost svojih proizvoda kompanija je nagrađena mnogobrojnim nagradama i certifikatima kvaliteta. Posebno se izdvaja certifikati kvalitete ISO 22000 i HACCP te Halal i Košer certifikati. Franckovi proizvodi uključuju kavu, poput Jubilarne, Franck Crema kave ili Stretto i Superiore espressa, kategoriju čaja, Franck Cappuccina kao i proizvode od žitarica i cikorije te sastojaka za kolače, priloga jelima i začina.

U želji da se dodatno približi potrošačima, Franck je 2022. otvorio jedinstveno mjesto za sve ljubitelje kave i čaja – ekskluzivni Franck Experience Store u centru Sarajeva, u Strossmayerovoj ulici br 1. Ovaj prostor svojom bogatom ponudom posjetiteljima pruža jedinstven doživljaj kave, čaja i drugih toplih i hladnih napitaka, kao i personalizirani pristup.

Ponuda seže od single-origin i cijenjenih specialty kava, velikog izbora finih čajeva pa sve do tople čokolade, jedinstvenih aroma kave pripremljenih na različite načine, kao i osvježavajućih bezalkoholnih koktela s finim čajem ili kavom s potpisom profesionalnih barista.

Franck Experience Store karakterizira opuštena atmosfera i prekrasno uređeni prostor i terasa za opuštanje uz finu kavu ili osvježavajuće bezalkoholne koktele. Prostor obuhvaća i Barista akademiju, kao i trgovinu u kojoj se mogu kupiti raznovrsni proizvodi, poput Jubilarne kave koja se proizvodi u Bosni i Hercegovini.

Frank Experience Store posjeduje i jedan novitet koji ga čini jedinstvenim u Bosni i Hercegovini. Naime, četiri Azomico silosa poseban su dodatak Franckovom prostoru, a osiguravaju da kava u zrnu ostane svježa te se melje na licu mjesta ovisno o preferiranom načinu pripreme. Sami silosi punjeni su dušikom koji sprječava proces kvarenja i čuva bogate okuse zrna kave. Tu je i pržionik manjeg volumena Pentroncini Briciola u kojem se kava prži na licu mjesta tako da prostor odiše finim mirisom svježe pržene kave.

Sarajevska Strossmayerova ulica s Franck Experience Storeom postala je nezaobilazna lokacija za sve istinske ljubitelje i poznavatelje kave.

Franck je nedavno predstavio i svoj službeni webshop – https://shop.franck.ba – osmišljen prema potrebama i navikama modernih potrošača kako bi pružio najbolje korisničko iskustvo svim potrošačima kojima su Franck proizvodi sada dostupniji no ikada prije.

Uprkos mnogim izazovima, odlučni smo da nastavimo ulagati u svoje poslovanje i budućnost u BiH. Uvjeren sam da na ovaj način potvrđujemo našu posvećenost ovom tržištu, našim poslovnim partnerima i potrošačima, koji su s nama svih ovih godina. Naša jasna vizija poslovnog razvoja takođe znači i doprinos poboljšanju ukupne socijalno-ekonomske situacije, što je od posebne važnosti u ovim vremenima. Uz to, Franck uvijek nastoji ubrzati inovacije,  kako u svom poslovanju, tako i u industriji u kojoj posluje, jer vjerujemo da su inovacije temelj održivog rasta kompanije

Edin Škaljić, direktor Francka u BiH.

Upoznajte i ostale članove

Degordian

Degordian je nastao kao prva social media agencija u Hrvatskoj 2009. godine, a danas je jedna od najvećih agencija u...

NEXE Grupa

NEXE Grupa regionalni je proizvođač građevinskog materijala - cementa, betona, agregata, betonskih elemenata, crijepa i cigle, a u sastavu NEXE...

Mediteran Film Festival

Mediteran Film Festival (MFF) utemeljen je 2000. i od tada se svake godine održava u Širokom Brijegu krajem ljeta ili...

Konzum

U više od 170 prodavnica kupuje više od 100.000 kupaca svaki dan! Poslovanje na tržištu Bosne i Hercegovine započinje otvaranjem prvog Velpro centra u...

Franck u Bosni i Hercegovini Read More »

FARMAVITA d.o.o. osnovana je 1991. kao jedna od prvih privatnih veledrogerija u Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Sarajevu.

Nakon ratnih i poratnih godina nastavlja s razvojem i širenjem poslovanja na šire područje Bosne i Hercegovine, te postaje jedna od vodećih veledrogerija u Federaciji BiH. Kao distributer Farmavita ispunjava najzahtjevnije standarde i principe Dobre distribucijske prakse i posluje s većinom ino-proizvođača lijekova i medicinskih sredstava, te pruža usluge zastupanja i konsignacije.

  1. godine na čelo Farmavite dolazi sadašnji predsjednik Uprave Farmavite g-din Sabahudin Žujo s vizijom razvoja kompanije kao ugovornog proizvođača lijekova, što se uz predanost i entuzijazam svih zaposlenih i ostvaruje već sljedeće godine.

  2. godine dolazi do strateškog parnerstva Farmavite d.o.o. i hrvatskog proizvođača lijekova Belupo, lijekovi i kozmetika d.d. Belupo postaje većinski vlasnik kompanije te nastavlja snažan razvoj proizvodnog portfolija. Grade se novi, moderni skladišni i proizvodni kapaciteti u skladu s najvišim standardima u farmaceutskoj proizvodnji.

Danas je Farmavita moderna farmaceutska kompanija i jedna od vodećih u Bosni i Hercegovini kada su u pitanju lijekovi koji se izdaju na recept. S godišnjom proizvodnjom od gotovo 6 miliona pakiranja, naši lijekovi su postali nezaobilazni u svakodnevnoj liječničkoj praksi.

Trajno smo orijentirani prema pacijentu u brizi za njegovo zdravlje i dobrobit, te ustrajni u uvođenju u portfolio novih generičkih lijekova prema modernim terapijskim smjernicama.

Upoznajte i ostale članove

Coffee Break

Posjetite Coffee Break Upoznajte i ostale članove Gorsen d.o.o. Gorsen kozmetika, nježnim ženskim rukama našega tima pažljivo je stvarana od...

Eurovip d.o.o. Čitluk

Brazil kava  Tvrtka EUROVIP d.o.o. Čitluk osnovana je 1990. godine kao jedna od prvih privatnih tvrtki u Bosni i Hercegovini...

Farmavita d.o.o.

FARMAVITA d.o.o. osnovana je 1991. kao jedna od prvih privatnih veledrogerija u Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Sarajevu. Nakon...

Prefix d.o.o

Prefix d.o.o je kreativna agencija osnovana sa ciljem pružanja novog oblika rada na razvoju i implementaciji strateških, digital i marketinških...

Farmavita d.o.o. Read More »

Pretvaramo kreativne ideje u globalnu stvarnost

Ericsson Nikola Tesla Grupa omogućava stvaranje naprednog, održivog i povezanog svijeta nudeći inovativna informacijsko-komunikacijska rješenja. Pružateljima usluga Grupa osigurava punu vrijednost od povezivanja te predvodi digitalnu transformaciju u brojnim industrijama i područjima ljudskog djelovanja. Uz rješenja za operatorski segment, tu su i inovativna ICT rješenja vezana uz zdravstvo, zemljišnu administraciju, nacionalnu i javnu sigurnost, državnu upravu, promet, komunalne djelatnosti i multimedijsku komunikaciju.

U okviru Grupe, uz ostala društva, djeluje i kompanija Ericsson Nikola Tesla BH d.o.o. koja je odgovorna za poslovanje Grupe na tržištu Bosne i Hercegovine. Osnovana je 2012. godine i u stopostotnom je vlasništvu je Ericssona Nikole Tesle d.d. U svom portfelju nudi sve proizvode i usluge matične kompanije.

Poslovne aktivnosti obuhvaćaju prodaju i marketing, istraživanje i razvoj, dizajn cjelovitih komunikacijskih rješenja, usluge u području višeuslužnih i mobilnih mreža najnovijih generacija te sistemsku integraciju složenih sustava u svim segmentima poslovanja. U uredima kompanije u Mostaru i Sarajevu zaposleno je više od 30 stručnjaka, a očekuje se i daljnji rast i razvoj poslovanja.

Portfelj

Informacijsko-komunikacijski proizvodi i usluge iz portfelja Grupe doprinose digitalnoj zelenoj tranziciji industrija i društva. Pridonose povećanoj učinkovitosti, unaprjeđenju poslovanja, poboljšanju korisničkog iskustva, smanjenju emisija CO2 te pružaju nove mogućnosti telekom industriji, kao i drugim sektorima.

Svojim kupcima i partnerima Ericsson Nikola Tesla Grupa osigurava cijelu listu vlastitih, kao i Ericssonovih komunikacijskih proizvoda, rješenja i usluga te proizvode, rješenja i usluge odabranih isporučitelja u sljedećim segmentima:

Adnan Halimić Direktor Ericsson Nikola Tesla BH d.o.o.

Više detalja možete pogledati na službenoj stranici tvrtke

Upoznajte i ostale članove

Dolly Link

Dolly Link je specijalizirana agencija za grafički dizajn, izradu web stranica i službeni smo partneri za Republiku Hrvatsku za Hypervsn hologramske uređaje. Hologrami...

Communis Media S

Communis Media S, full-service marketinška agencija, već 25 godina ostavlja neizbrisiv trag na  tržištu Bosne i Hercegovine. Osnovana 1998. godine...

Podravka d.o.o.

Kompanija sa srcem, zaslužna za najljepše okuse u kojima uživamo godinama!Podravka u Bosna i Hercegovini  zauzima jedno od najznačajnijih mjesta...

Pastor M d.o.o. Mostar

Poslovanje počiva na temeljima 70-godišnje tradicije u proizvodnji vatrogasnih aparata, koju je 1930. godine pokrenuo Srećko (Felix) Pastor. Tvrtka Pastor...

Ericsson Nikola Tesla Read More »

Dolly Link je specijalizirana agencija za grafički dizajn, izradu web stranica i službeni smo partneri za Republiku Hrvatsku za Hypervsn hologramske uređaje. Hologrami su nova budućnost načina prikazivanja. https://dolly-link.hr/

Nudimo sva kreativna idejna rješenja za Vaš brand! Izrađujemo sve vrste promotivnih materijala; letaka, brošura, kataloga, vizitki, roll up bannera, jelovnika, cjenika i sl.te nudimo usluge tiska.

Specijalizirani smo za izradu loga te za dizajn ambalaže. Uz dizajn radimo video animacije, video produkciju i 3D modeling kao i video infografiku.

Izrađujemo web stranice i web shopove po najpovoljnijim cijenama i najnovijim web trendovima. Web stranice i web shopovi su mobilno responzivni, rađeni u CMS sustavu sa vlastitim upravljanjem te prema najnovijim GDPR odredbama.

Izdvojite se iz mora promotivnih materijala unikatnim i upečatljivim dizajnom. Hologramski uređaj možete kupiti u dimenziji 56,75 cm i u ponudi imamo hologramski zid te mogućnost izrade ljudskih holograma.

https://dolly-link.hr/hypervsn-proizvodi/

Ujedno, generalni smo distributeri za Hrvatsku za Skyline Webcams u svrhu promicanja hrvatskog turizma. Dozvolite nama da budemo poveznica Vašeg poslovanja! Jer mi stvaramo dobru priču!

O vlasniku i direktoru:

Dolores Malivuk

Još kao djetetu i srednjoškolki, ljubav mi je bila komunikacija sa ljudima i svijetom oko sebe. Tako da nije bilo upitno odlučiti se studij komunikologije na Sveučilištu u Zagrebu gdje sam i magistrirala i specijalizirala se nakon edukacija u komunikaciji i odnosima s javnošću za grafički dizajn.

U grafičkome dizajnu uspjela sam spojiti svoje dvije ljubavi, ljubav prema estetici i komunikaciji. Jer upravo to dizajn, brand i jeste, komunikacija s klijentima putem vizuala i za koju imate veoma malo vremena za ostaviti dobar, prvi dojam.

Istaknula bi svoj najdraži citat Aline Wheller, autorice knjige, “Designing Brand Identity”, 

“Design is intelligence made visible”.

Nakon godina rada u marketingu i kao voditelj grafičkog dizajna, odlučila sam se svoju ljubav prema vizualnoj komunikaciji spojiti sa svojom ambicijom za poduzetništvo i pretočiti u ostvarenje dugogodišnje želje za otvaranjem vlastite tvrtke za dizajn i izradu web stranice. I tako se 2006.rodio Dolly Link.

U zajedništvu sa budućim suprugom, Božidarom Abazom, koji je također diplomirao marketing na zagrebačkoj Experti, odlučili smo se da je vrijeme da proširimo djelatnost naše agencije na budućnost vizualnog prikaza i tako smo se zaljubili u Hypervsn proizvode koji su se paralelno predstavljali 2006.na CESu u Las Vegasu. Reklo bi se da je bilo suđeno. Imali su mali štand, ali privukli su tisuće ljudi. Privukao je i pozornost investitora Mark Cubana i njihova uzlazna priča je krenula.

Ljudi su zaboravili što ste im rekli, što ste napravili, no ljudi nikada neće zaboraviti kako su se zbog vas osjećali. Upravo je taj osjećaj bio potvrda da potpišemo generalni ugovor za prodaju i najam Hypervsn uređaja na području Hrvatske.

U ponudi imamo uređaje od 56 cm, 75 cm, hologramski zid i mogućnost izrade hologramskog čovjeka te smo ponsoni da je upravo prvi hologramski čovjek sami gradonačelink Čapljine, BiH, dr.Smiljan Vidić. Hypervsn nudi i mogućnost izrade digitalnih hologramskih avatara te slot hologramskih mašina.

  1. ujedno smo potpisali i partnerski Ugovor sa Skyline web kamerama, live kamerama kojima se trudimo proširiti sliku i ljepotu Hrvatske diljem svijeta.

Veselimo se novim izazovima, poslovnim pothvatima i čast nam je biti članovima Hrvatskog poslovnog kluba u BiH te povezivati i širiti poslovne vizije i biti dijelom jednog poslovnog jedinstva.

Reference partnera koje izdvajamo:

Ministarstvo poljoprivrede, Disney, Hrvatska gospodarska komora,Hrvatska narodna banka, Oktal Pharma, Ledo, Vulkal, A1,razne škole, Grad Zadar, razne hrvatske općine, Hrvatska komora dentalne medicine, razni restorani diljem Hrvatske, Wolt, Dlinks, Hills, Ariel, Vulkal, Filozofski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu,  Nacionalni park Plitvička jezera, Loreal itd.

Jer gdje bi mi bili bez naših poslovnih partnera. Većina dobrih odnosa počiva upravo na tome, uzajamnome povjerenju i poštovanju.

Profil tvrtke (PDF)

Upoznajte i ostale članove

Društvo Šišović Rakitno

Spojiti modernu tehnologiju s tradicijom temelj je svakog vrhunskog proizvoda. Sačuvati ono najbolje od starih okusa i mirisa i uz...

Pastor M d.o.o. Mostar

Poslovanje počiva na temeljima 70-godišnje tradicije u proizvodnji vatrogasnih aparata, koju je 1930. godine pokrenuo Srećko (Felix) Pastor. Tvrtka Pastor...

Podravka d.o.o.

Kompanija sa srcem, zaslužna za najljepše okuse u kojima uživamo godinama!Podravka u Bosna i Hercegovini  zauzima jedno od najznačajnijih mjesta...

Gorsen d.o.o.

Gorsen kozmetika, nježnim ženskim rukama našega tima pažljivo je stvarana od početka do kraja, od još neubranog bilja i čistog...

Dolly Link Read More »