fbpx

Članovi

HT Eronet je davatelj telekomunikacijskih usluga u BiH koji pruža usluge fiksne i mobilne telefonije, prijenosa podataka, internetske usluge, te veleprodaju govornih i IP usluga te telekomunikacijskih kapaciteta. Moderna transportna mrežna infrastruktura temeljena na optičkim vlaknima i pristupna mreža uskopojasnog i širokopojasnog pristupa (ADSL/VDSL) jamči siguran i pouzdan prijenos govora i podataka.

Organizacijska struktura HT Eronet-a dizajnirana je na način koji kompaniji omogućuje fleksibilnost i efikasnost te potpunu posvećenost korisnicima. Kompanija je organizirana u nekoliko funkcionalnih segmenata kojima rukovode članovi Uprave.

Korporativna jedinica predsjednika Uprave daje smjernice i koordinira aktivnosti sektora/odjela koji se tiču ljudskih resursa, pravnih poslova, korporativnih komunikacija, strategije, općih poslova te interne kontrole i sigurnosti.

Direkcija za nepokretnu mrežu uključuje marketing i prodaju za privatne i poslovne korisnike, direktan nastup na tržištu, proaktivne prodajne kanale, ICT poslovanje te razvoj i upravljanje brendom. Također, uključuje korisničku službu, pozadinsku podršku, cjelovito korisničko iskustvo i procesnu izvrsnost.

Direkcija za pokretnu mrežu obuhvaća poslove usluga informacijskih i komunikacijskih tehnologija, s ciljem pružanja tehničke platforme za usluge i stvaranje učinaka sinergije na internoj i eksternoj razini. U njihovoj je nadležnosti i razvoj sustava mreže i usluga.

Korporativna jedinica za financije nadzire i upravlja sektorima za financijsko poslovanje, računovodstvo i kontroling.

Vrijednosni pristup koji je poduzeće usvojilo u svojem poslovanju temelji se na osjećaju odgovornosti poduzeća za društvo i okoliš, koji stalno potičemo kroz svoje svakodnevne, kao i kroz sponzorske i donatorske aktivnosti.

HT Eronet nastoji doprinijeti razvoju gospodarstva, društva u cjelini kao i edukaciji stanovništva, pružajući svojim korisnicima suvremene telekomunikacijske usluge. Putem svojih sponzorskih i donatorskih aktivnosti, surađuje s obrazovnim, kulturnim i znanstvenim ustanovama kao i s organizacijama koje promiču vrijednosti civilnog društva. Sponzorska strategija HT Eroneta usredotočena je na kulturne aktivnosti i sport, kako na korporativnoj razini, tako i kroz aktivnosti njezinih poslovnih jedinica. Održivi razvoj nedvojbeno je jedan od osnovnih postulata današnjega društva. Misli danas o onome sutra, tj. misli što ćeš svojim postupcima ostaviti nadolazećim generacijama, o čemu HT ERONET vodi računa u svome poslovanju.

Osnovni podaci:

Naziv Društva:
JP HRVATSKE TELEKOMUNIKACIJE D.D.
MOSTAR

Sjedište Društva: Mostar, Kneza Branimira bb
Telefon: + 387 (0) 036 395 000, 0800 88 888
Web site: 
https://www.hteronet.ba/

 

 

 

 

Upoznajte i ostale članove

Eurovip d.o.o. Čitluk

Brazil kava  Tvrtka EUROVIP d.o.o. Čitluk osnovana je 1990. godine kao jedna od prvih privatnih tvrtki u Bosni i Hercegovini...

Flaster d.o.o.

Flaster je platforma specijalizirana za mjerljivo pokretno oglašavanje koja je spojila ATL i BTL aktivacije unutar zakupa jednog medija, a koriste taxi...

Školska naklada

Školska naklada d.o.o. Mostar osnovana je kao izraz prosvjetne, kulturne, nacionalne i općedruštvene potrebe za stručnom i mjerodavnom nakladničkom kućom...

Ledo d.o.o.

Ledo d.o.o. Čitluk osnovan 2000. godine, najveći je proizvođač industrijskog sladoleda i distributer smrznute hrane. Broji preko 360 zaposlenih, a...

HT Eronet – veza koja traje Read More »

Uspješna bh poduzetnica i osnivačica prvog brenda prirodne kozmetike u BiH – Gloria Galić-Volarić proslavila je osmu godinu postojanja svoga businessa i donosi vam motivacijsku priču o svojim najranijim početcima!

Gloria prirodna kozmetika – najbrže rastući brend prirodne kozmetike u regiji nastao je 2014. godine kao prvi brend prirodne kozmetike na području Bosne i Hercegovine čiji proizvodi posjeduju EU certificate. 2021. godine dobili su Halal certifikat kojim se jako ponose te uskoro očekuju i COSMOS certifikat.

Kako je nastala Gloria?
Gloriu je inspirirala želja da za sve osobe, koje ju okružuju, ali i vlastite potrebe kreira najkvalitetniju prirodnu kozmetiku. Na tom putu veliku ulogu imale su priroda i žene koje su je okruživale i inspirirale. Kreirati vlastiti brend, uspješno voditi kompaniju koja raste iz godine u godinu te zapošljava sve veći broj djelatnika, od kojih su većina žene zvuči gotovo nemoguće u Bosni i Hercegovini – ali ona je dokazala suprotno!

Tko joj je bio najveća podrška?
Podrška obitelji joj je oduvijek bio najveći vjetar u leđa, posebno majke i bake te sestara i kćeri koji su joj vječiti izvor inspiracije i oslonac. Poduzetničko okruženje njenih roditelja u kojemu je vladao red, rad i disciplina, a u kojem je odrasla, imalo je veliki utjecaj da skupi hrabrosti osnovati vlastiti brend.

Znanje o ljekovitom bilju se prenosilo s koljena na koljeno u obitelji što je bio i preduvjet nastanka ovog prirodnog brenda. Gloria je uz baku prvi puta brala, sušila i učila o ljekovitom bilju.

Kako je hercegovačko smilje postalo zaštitni znak brenda?
Uz baku je Gloria prvi put brala smilje, koje je sada podsjeća na djetinjstvo, a tada nije niti slutila da će upravo proizvodi od smilja biti bestseller zlatna kolekcija ovog brenda.

Svoj put je započela nakon završenog fakulteta u Zagrebu i škole fitoaromaterapije, dok je istovremeno brat Marko započeo plantažni uzgoj smilja u velikim količinama.

Gloria je prvu kremu napravila upravo sebi u vlastitom domu uz znanje o svojstvima i procesima obrade ljekovitog bilja koje je stekla tijekom školovanja, zatim ju je podijelila s obitelji i prijateljima koji su se oduševili.

Danas njezini proizvodi nastaju u novootvorenom pogonu za proizvodnju koji broji više od 5 zaposlenika, dok cijeli Gloria tim broji 15 zaposlenika. Također veliko skladište Gloria proizvoda nalazi se u Mostaru i Metkoviću.

Gloria je pomno izabrala 100% prirodne sastojke za vlastite potrebe i ujedinila ih u svoju prvu dnevnu kremu koja je i danas dio zlatne kolekcije i osvaja srca (lica) dama diljem svijeta.

Krenuvši od sebe i vlastitih potreba te iz vlastitog doma u dvije laboratorijske čašice nije mogla niti zamisliti da će njeni proizvodi odgovarati tolikom broju zadovoljnih korisnika koji su sada već zaljubljenici u prirodnu kozmetiku Gloria, koja im jamči da će uvijek dobiti provjerenu recepturu, 100% prirodno i najbolje za njihovu kožu.

Svi Gloria proizvodi počinju s prirodom, a da bi njihovo korištenje završilo sigurno za prirodu odabrala je ambalaže pogodne za recikliranje proizvedene većinskim djelom u Italiji.

Kako Gloria garantira kvalitetu?
100% prirodnim i provjerenim sirovinama! Gloria smatra prirodu svojim laboratorijem iz kojega uzima samo najbolje, provjerene i prirodne sirovine te ono najvažnije razumije njihovu primjenu, svojstva i djelovanja i ujedinjuje ih u originalni autorski recept zlata vrijedan. Svi proizvodi su nastali iz potrebe da odgovore na probleme s kojima se nose ljudi koji je okružuju, a rješenje je uvijek bilo u prirodi.

Odabir sirovina iz prirode koji savršeno rješavaju datu problematiku, puno ljubavi, truda i testiranja na kraju su rezultirali učinkovitim proizvodima koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnima.

Zvijezda vodilja za dalje? Velika potražnja potencijalnih kupaca javlja se u sve više susjednih država, ali i onih dalje, no za Gloriju će kvaliteta proizvoda uvijek biti ispred količine proizvoda na tržištu i sve dok bude u mogućnosti opskrbiti se 100% prirodnim i provjerenim sirovinama za pokrivanje određenih tržišta dotle je sprema ići dalje.

U posljednje vrijeme žene sve učestalije biraju njegovan prirodni look, što je veseli jer smatra da je duhovno i tjelesno zdravlje uz prirodne proizvode idealan recept za besprijekoran izgled.

Korisnicama Prirodne kozmetike Gloria obećala je čist, siguran i učinkovit proizvod te će nastaviti ispunjavati svoje obećanje i dalje.

Proizvod dostupni u Hrvatskoj Naše proizvode potražite na policama dm Hrvatska i Bipa poslovnica ili naručite odmah putem našeg web shopa klikom na link – https://hr.prirodna.com/ i iskoristiti 30% popusta na odabrane proizvode. Za sva pitanja i preporuke rado ćemo vam odgovoriti putem naših društvenih mreža.

Upoznajte i ostale članove

Podravka d.o.o.

Kompanija sa srcem, zaslužna za najljepše okuse u kojima uživamo godinama!Podravka u Bosna i Hercegovini  zauzima jedno od najznačajnijih mjesta...

Školska naklada

Školska naklada d.o.o. Mostar osnovana je kao izraz prosvjetne, kulturne, nacionalne i općedruštvene potrebe za stručnom i mjerodavnom nakladničkom kućom...

Restoran Sunce

Restoran „Sunce“ obiteljski je restoran koji je počeo s radom davne 1988. godine. Restoran se nalazi u malom mjestu Kaonik,...

The Recruiter Group

Vaš partner u zapošljavanju Recruiter d.o.o. je ugledna tvrtka specijalizirana za posredovanje pri zapošljavanju i pružanje usluga ustupanja radnika korisnicima...

Gloria – Prirodna kozmetika Read More »

Otvoren novi izložbeni salon

Gala Group je grupacija sa sjedištem u Mostaru, nalokaciji Bišće Polje. Gala Home je svojom ponudom proizvoda i usluga zauzela važno mjesto na tržištu usluga namijenjenih za izradu namještaja i opremanje doma.

Glavne prednosti našeg poslovanja su kvalitetni proizvodi renomiranih europskih proizvođača, vrhunska i kvalitetna usluga,stručno i ljubazno osoblje te online korisnička podrška s individualnim pristupom klijentima. Firma Gala Home iz Mostara otvorila je novi izložbeni salon na lokaciji Ortiješ, Mostar.

Temeljna vrijednost Gala Grupe je obiteljska vrijednost,te već bilježi dvogeneracijski održivi razvoj, što su obilježili novom stepenicom razvoja izgradnjom i otvaranjem novog izložbenog salona Gala Home!

Novi izložbeni salon zamišljen je i kreiran kao jedan odvodećih salona u regiji. Razlog tomu je skup vodećih brandova uključujući pločaste materijale Egger, Fundermax, parkete Parky, okove, bijelu tehniku Elica, Amica, sudopere i slavine Elleci, namještaj, uređaje i dodatke Artisan,Bang&Olufsen, Loewe. 

Salon pruža prezentaciju noviteta u svijetu uređenjainterijera i eksterijera, odabir raznovrsnih i kvalitetnih pločastih materijala,inovacije i široku ponudu bijele tehnike, sudopera i slavina, kao i odabirokova, dodatnih uređaja i namještaja.

Firma Gala Home je od početnog djelovanja prodajepločastih materijala i uskog skupa brandova, izgradila grupaciju svjetskihbrandova u branši opremanja interijera i eksterijera po mjeri u oblastimapločastih materijala, bijele tehnike, okova, sudopera i slavina te pružanjacjelokupne ponude usluga za izradu po mjeri, razvijen strojni park, CNCrezanje, pravolinijsko i krivolinijsko kantiranje, te Corpus Software i uslugeizrade ponuda uređenja interijera i eksterijera po mjeri.

Profesionalno, stručno i ljubazno osoblje raspolažepotrebnim informacijama i stoji na raspolaganju pri obilasku salona, te savjetovanjapri odabiru pločastih materijala, bijele tehnike i cjelokupnog uređenjainterijera i eksterijera.

Posjetite njihov novi izložbeni salon na lokaciji Ortiješ, Mostar, te razgledajte izložbene kuhinje, spavaće sobe i interijer pomjeri, kao i široku ponudu pločastih materijala, bijele tehnike, okova,sudopera i slavina.

Fotografije otvorenja novog izložbenog salona možetepogledati u galeriji, a više fotografija i videozapisa možete pogledati na GalaHome društvenih mrežama Facebook i Instagram, te njihovu ponudu na Gala Home web stranici i WEB Shop-u.

– direktor Marko Galić

Upoznajte i ostale članove

Interšped Logoistics d.o.o.

S tradicijom dugom 75 godina, Interšped Logistics vodeći je domaći brend u oblasti sistemske logistike. Sa svojih 40 stručnih i...

Aircash

Aircash je digitalni novčanik i mobilna aplikacija za sve vrste plaćanja koja na jednom mjestu nudi paket usluga usmjerenih na...

Communis Media S

Communis Media S, full-service marketinška agencija, već 25 godina ostavlja neizbrisiv trag na  tržištu Bosne i Hercegovine. Osnovana 1998. godine...

Gorsen d.o.o.

Gorsen kozmetika, nježnim ženskim rukama našega tima pažljivo je stvarana od početka do kraja, od još neubranog bilja i čistog...

Gala Home Mostar Read More »

Proizvodi Francka su dugo godina zastupljeni na tržištu BiH i čine sastavni dio domaćinstva BiH potrošača. Potrošač je već davno prepoznao Franck kvalitetu proizvoda pa je tako najvažniji zadatak kompanije da ukazano povjerenje potrošača svakodnevno opravdava. Zbog iznimne potražnje na tržištu Bosne i Hercegovine, jednog od vodećih Franckovih brendova Jubilarne mljevene kafe, stvorila se potreba za investicionim ulaganjem u Bosni i Hercegovini.

Tako početkom 2008 godine Franck otvara proizvodni pogon za preradu i proizvodnju kafe u Grudama, dok je sjedište kompanije u Sarajevu. Navedena investicija spada u greenfield projekte i do sada je uloženo preko šest milijuna KM u proizvodne kapacitete.  Proizvodni pogon opremljen je prema najvišim standardima struke gdje se svakodnevno vrši kontrola kvalitete svakog pojedinačnog pakovanja.

Svi Franckovi proizvodi nastaju iz vrhunskih sirovina, što predstavlja osnovu kvaliteta u kojoj generacije potrošača uživaju već punih 130 godina. Iza svega toga stoji strateški fokus na inovacijama i dobro obučen tim stručnjaka iz istraživanja  i razvoja, kao i proizvodnje koji kontinuirano uvode globalne trendove na tržište kroz razvoj i inovacije.

S obzirom da je kompanija fokusirana na vrhunsku kvalitetu sirovina,  to podrazumijeva i brigu za održivost uzgoja kave i pružanje podrške malim uzgajivačima što je u skladu s načelima održivog poslovanja. Franck tako već niz godina financijski i savjetodavno podržava provedbu globalnih razvojnih projekata koji imaju za cilj održivi uzgoj kave u sklopu društva International Coffee Partners (ICP) i inicijative coffee&climate.

Za izvrsnost svojih proizvoda kompanija je nagrađena mnogobrojnim nagradama i certifikatima kvaliteta. Posebno se izdvaja certifikati kvalitete ISO 22000 i HACCP te Halal i Košer certifikati. Franckovi proizvodi uključuju kavu, poput Jubilarne, Franck Crema kave ili Stretto i Superiore espressa, kategoriju čaja, Franck Cappuccina kao i proizvode od žitarica i cikorije te sastojaka za kolače, priloga jelima i začina.

U želji da se dodatno približi potrošačima, Franck je 2022. otvorio jedinstveno mjesto za sve ljubitelje kave i čaja – ekskluzivni Franck Experience Store u centru Sarajeva, u Strossmayerovoj ulici br 1. Ovaj prostor svojom bogatom ponudom posjetiteljima pruža jedinstven doživljaj kave, čaja i drugih toplih i hladnih napitaka, kao i personalizirani pristup.

Ponuda seže od single-origin i cijenjenih specialty kava, velikog izbora finih čajeva pa sve do tople čokolade, jedinstvenih aroma kave pripremljenih na različite načine, kao i osvježavajućih bezalkoholnih koktela s finim čajem ili kavom s potpisom profesionalnih barista.

Franck Experience Store karakterizira opuštena atmosfera i prekrasno uređeni prostor i terasa za opuštanje uz finu kavu ili osvježavajuće bezalkoholne koktele. Prostor obuhvaća i Barista akademiju, kao i trgovinu u kojoj se mogu kupiti raznovrsni proizvodi, poput Jubilarne kave koja se proizvodi u Bosni i Hercegovini.

Frank Experience Store posjeduje i jedan novitet koji ga čini jedinstvenim u Bosni i Hercegovini. Naime, četiri Azomico silosa poseban su dodatak Franckovom prostoru, a osiguravaju da kava u zrnu ostane svježa te se melje na licu mjesta ovisno o preferiranom načinu pripreme. Sami silosi punjeni su dušikom koji sprječava proces kvarenja i čuva bogate okuse zrna kave. Tu je i pržionik manjeg volumena Pentroncini Briciola u kojem se kava prži na licu mjesta tako da prostor odiše finim mirisom svježe pržene kave.

Sarajevska Strossmayerova ulica s Franck Experience Storeom postala je nezaobilazna lokacija za sve istinske ljubitelje i poznavatelje kave.

Franck je nedavno predstavio i svoj službeni webshop – https://shop.franck.ba – osmišljen prema potrebama i navikama modernih potrošača kako bi pružio najbolje korisničko iskustvo svim potrošačima kojima su Franck proizvodi sada dostupniji no ikada prije.

Uprkos mnogim izazovima, odlučni smo da nastavimo ulagati u svoje poslovanje i budućnost u BiH. Uvjeren sam da na ovaj način potvrđujemo našu posvećenost ovom tržištu, našim poslovnim partnerima i potrošačima, koji su s nama svih ovih godina. Naša jasna vizija poslovnog razvoja takođe znači i doprinos poboljšanju ukupne socijalno-ekonomske situacije, što je od posebne važnosti u ovim vremenima. Uz to, Franck uvijek nastoji ubrzati inovacije,  kako u svom poslovanju, tako i u industriji u kojoj posluje, jer vjerujemo da su inovacije temelj održivog rasta kompanije

Edin Škaljić, direktor Francka u BiH.

Upoznajte i ostale članove

2B d.o.o. Velika Kladuša

2B d.o.o. je obiteljska tvrtka osnovana 2002. godine u bosanskohercegovačkom gradu Velika Kladuša, sada već sa dugogodišnjim iskustvom i dobrim...

Forvis Mazars u Bosni i Hercegovini

Forvis Mazars Group SC je nezavisni član Forvis Mazars Global, vodeće mreže profesionalnih usluga. Poslujući kao međunarodno integrirano partnerstvo u...

Orbico BiH

Orbico BiH je član Orbico Grupe, najveće distributerske kompanije u Europi koja posluje na 20 tržišta i zapošljava preko 7000...

Eurovip d.o.o. Čitluk

Brazil kava  Tvrtka EUROVIP d.o.o. Čitluk osnovana je 1990. godine kao jedna od prvih privatnih tvrtki u Bosni i Hercegovini...

Franck u Bosni i Hercegovini Read More »

FARMAVITA d.o.o. osnovana je 1991. kao jedna od prvih privatnih veledrogerija u Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Sarajevu.

Nakon ratnih i poratnih godina nastavlja s razvojem i širenjem poslovanja na šire područje Bosne i Hercegovine, te postaje jedna od vodećih veledrogerija u Federaciji BiH. Kao distributer Farmavita ispunjava najzahtjevnije standarde i principe Dobre distribucijske prakse i posluje s većinom ino-proizvođača lijekova i medicinskih sredstava, te pruža usluge zastupanja i konsignacije.

  1. godine na čelo Farmavite dolazi sadašnji predsjednik Uprave Farmavite g-din Sabahudin Žujo s vizijom razvoja kompanije kao ugovornog proizvođača lijekova, što se uz predanost i entuzijazam svih zaposlenih i ostvaruje već sljedeće godine.

  2. godine dolazi do strateškog parnerstva Farmavite d.o.o. i hrvatskog proizvođača lijekova Belupo, lijekovi i kozmetika d.d. Belupo postaje većinski vlasnik kompanije te nastavlja snažan razvoj proizvodnog portfolija. Grade se novi, moderni skladišni i proizvodni kapaciteti u skladu s najvišim standardima u farmaceutskoj proizvodnji.

Danas je Farmavita moderna farmaceutska kompanija i jedna od vodećih u Bosni i Hercegovini kada su u pitanju lijekovi koji se izdaju na recept. S godišnjom proizvodnjom od gotovo 6 miliona pakiranja, naši lijekovi su postali nezaobilazni u svakodnevnoj liječničkoj praksi.

Trajno smo orijentirani prema pacijentu u brizi za njegovo zdravlje i dobrobit, te ustrajni u uvođenju u portfolio novih generičkih lijekova prema modernim terapijskim smjernicama.

Upoznajte i ostale članove

Vindija

Počeci Vindije sežu u 1959. godinu kada je u Varaždinu osnovana Gradska mljekara koja je opskrbljivala grad svježim mlijekom i...

Školska naklada

Školska naklada d.o.o. Mostar osnovana je kao izraz prosvjetne, kulturne, nacionalne i općedruštvene potrebe za stručnom i mjerodavnom nakladničkom kućom...

2B d.o.o. Velika Kladuša

2B d.o.o. je obiteljska tvrtka osnovana 2002. godine u bosanskohercegovačkom gradu Velika Kladuša, sada već sa dugogodišnjim iskustvom i dobrim...

Vokel d.o.o.

Vokel d.o.o. je ugledno trgovačko društvo koje već preko trideset godina djeluje na tržištu Bosne i Hercegovine i izvan njega....

Farmavita d.o.o. Read More »

Pretvaramo kreativne ideje u globalnu stvarnost

Ericsson Nikola Tesla Grupa omogućava stvaranje naprednog, održivog i povezanog svijeta nudeći inovativna informacijsko-komunikacijska rješenja. Pružateljima usluga Grupa osigurava punu vrijednost od povezivanja te predvodi digitalnu transformaciju u brojnim industrijama i područjima ljudskog djelovanja. Uz rješenja za operatorski segment, tu su i inovativna ICT rješenja vezana uz zdravstvo, zemljišnu administraciju, nacionalnu i javnu sigurnost, državnu upravu, promet, komunalne djelatnosti i multimedijsku komunikaciju.

U okviru Grupe, uz ostala društva, djeluje i kompanija Ericsson Nikola Tesla BH d.o.o. koja je odgovorna za poslovanje Grupe na tržištu Bosne i Hercegovine. Osnovana je 2012. godine i u stopostotnom je vlasništvu je Ericssona Nikole Tesle d.d. U svom portfelju nudi sve proizvode i usluge matične kompanije.

Poslovne aktivnosti obuhvaćaju prodaju i marketing, istraživanje i razvoj, dizajn cjelovitih komunikacijskih rješenja, usluge u području višeuslužnih i mobilnih mreža najnovijih generacija te sistemsku integraciju složenih sustava u svim segmentima poslovanja. U uredima kompanije u Mostaru i Sarajevu zaposleno je više od 30 stručnjaka, a očekuje se i daljnji rast i razvoj poslovanja.

Portfelj

Informacijsko-komunikacijski proizvodi i usluge iz portfelja Grupe doprinose digitalnoj zelenoj tranziciji industrija i društva. Pridonose povećanoj učinkovitosti, unaprjeđenju poslovanja, poboljšanju korisničkog iskustva, smanjenju emisija CO2 te pružaju nove mogućnosti telekom industriji, kao i drugim sektorima.

Svojim kupcima i partnerima Ericsson Nikola Tesla Grupa osigurava cijelu listu vlastitih, kao i Ericssonovih komunikacijskih proizvoda, rješenja i usluga te proizvode, rješenja i usluge odabranih isporučitelja u sljedećim segmentima:

Adnan Halimić Direktor Ericsson Nikola Tesla BH d.o.o.

Više detalja možete pogledati na službenoj stranici tvrtke

Upoznajte i ostale članove

Cemex BH d.o.o. (Cemex Hrvatska d.d.)

Osnovan 1906. u Meksiku, Cemex je od malog lokalnog igrača brojnim akvizicijama, postao uspješna globalna kompanija koja osigurava građevinske proizvode...

2B d.o.o. Velika Kladuša

2B d.o.o. je obiteljska tvrtka osnovana 2002. godine u bosanskohercegovačkom gradu Velika Kladuša, sada već sa dugogodišnjim iskustvom i dobrim...

Gloria – Prirodna kozmetika

Uspješna bh poduzetnica i osnivačica prvog brenda prirodne kozmetike u BiH - Gloria Galić-Volarić proslavila je osmu godinu postojanja svoga...

The Recruiter Group

Vaš partner u zapošljavanju Recruiter d.o.o. je ugledna tvrtka specijalizirana za posredovanje pri zapošljavanju i pružanje usluga ustupanja radnika korisnicima...

Ericsson Nikola Tesla Read More »

Dolly Link je specijalizirana agencija za grafički dizajn, izradu web stranica i službeni smo partneri za Republiku Hrvatsku za Hypervsn hologramske uređaje. Hologrami su nova budućnost načina prikazivanja. https://dolly-link.hr/

Nudimo sva kreativna idejna rješenja za Vaš brand! Izrađujemo sve vrste promotivnih materijala; letaka, brošura, kataloga, vizitki, roll up bannera, jelovnika, cjenika i sl.te nudimo usluge tiska.

Specijalizirani smo za izradu loga te za dizajn ambalaže. Uz dizajn radimo video animacije, video produkciju i 3D modeling kao i video infografiku.

Izrađujemo web stranice i web shopove po najpovoljnijim cijenama i najnovijim web trendovima. Web stranice i web shopovi su mobilno responzivni, rađeni u CMS sustavu sa vlastitim upravljanjem te prema najnovijim GDPR odredbama.

Izdvojite se iz mora promotivnih materijala unikatnim i upečatljivim dizajnom. Hologramski uređaj možete kupiti u dimenziji 56,75 cm i u ponudi imamo hologramski zid te mogućnost izrade ljudskih holograma.

https://dolly-link.hr/hypervsn-proizvodi/

Ujedno, generalni smo distributeri za Hrvatsku za Skyline Webcams u svrhu promicanja hrvatskog turizma. Dozvolite nama da budemo poveznica Vašeg poslovanja! Jer mi stvaramo dobru priču!

O vlasniku i direktoru:

Dolores Malivuk

Još kao djetetu i srednjoškolki, ljubav mi je bila komunikacija sa ljudima i svijetom oko sebe. Tako da nije bilo upitno odlučiti se studij komunikologije na Sveučilištu u Zagrebu gdje sam i magistrirala i specijalizirala se nakon edukacija u komunikaciji i odnosima s javnošću za grafički dizajn.

U grafičkome dizajnu uspjela sam spojiti svoje dvije ljubavi, ljubav prema estetici i komunikaciji. Jer upravo to dizajn, brand i jeste, komunikacija s klijentima putem vizuala i za koju imate veoma malo vremena za ostaviti dobar, prvi dojam.

Istaknula bi svoj najdraži citat Aline Wheller, autorice knjige, “Designing Brand Identity”, 

“Design is intelligence made visible”.

Nakon godina rada u marketingu i kao voditelj grafičkog dizajna, odlučila sam se svoju ljubav prema vizualnoj komunikaciji spojiti sa svojom ambicijom za poduzetništvo i pretočiti u ostvarenje dugogodišnje želje za otvaranjem vlastite tvrtke za dizajn i izradu web stranice. I tako se 2006.rodio Dolly Link.

U zajedništvu sa budućim suprugom, Božidarom Abazom, koji je također diplomirao marketing na zagrebačkoj Experti, odlučili smo se da je vrijeme da proširimo djelatnost naše agencije na budućnost vizualnog prikaza i tako smo se zaljubili u Hypervsn proizvode koji su se paralelno predstavljali 2006.na CESu u Las Vegasu. Reklo bi se da je bilo suđeno. Imali su mali štand, ali privukli su tisuće ljudi. Privukao je i pozornost investitora Mark Cubana i njihova uzlazna priča je krenula.

Ljudi su zaboravili što ste im rekli, što ste napravili, no ljudi nikada neće zaboraviti kako su se zbog vas osjećali. Upravo je taj osjećaj bio potvrda da potpišemo generalni ugovor za prodaju i najam Hypervsn uređaja na području Hrvatske.

U ponudi imamo uređaje od 56 cm, 75 cm, hologramski zid i mogućnost izrade hologramskog čovjeka te smo ponsoni da je upravo prvi hologramski čovjek sami gradonačelink Čapljine, BiH, dr.Smiljan Vidić. Hypervsn nudi i mogućnost izrade digitalnih hologramskih avatara te slot hologramskih mašina.

  1. ujedno smo potpisali i partnerski Ugovor sa Skyline web kamerama, live kamerama kojima se trudimo proširiti sliku i ljepotu Hrvatske diljem svijeta.

Veselimo se novim izazovima, poslovnim pothvatima i čast nam je biti članovima Hrvatskog poslovnog kluba u BiH te povezivati i širiti poslovne vizije i biti dijelom jednog poslovnog jedinstva.

Reference partnera koje izdvajamo:

Ministarstvo poljoprivrede, Disney, Hrvatska gospodarska komora,Hrvatska narodna banka, Oktal Pharma, Ledo, Vulkal, A1,razne škole, Grad Zadar, razne hrvatske općine, Hrvatska komora dentalne medicine, razni restorani diljem Hrvatske, Wolt, Dlinks, Hills, Ariel, Vulkal, Filozofski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu,  Nacionalni park Plitvička jezera, Loreal itd.

Jer gdje bi mi bili bez naših poslovnih partnera. Većina dobrih odnosa počiva upravo na tome, uzajamnome povjerenju i poštovanju.

Profil tvrtke (PDF)

Upoznajte i ostale članove

STEP d.d.

O NAMA“STEP” Izgradnja, montaža i proizvodnja elektro i mašinske opreme d.d. Sarajevo je kompanija sa sjedištem u Sarajevu s više...

Konzum

U više od 170 prodavnica kupuje više od 100.000 kupaca svaki dan! Poslovanje na tržištu Bosne i Hercegovine započinje otvaranjem prvog Velpro centra u...

Holdina d.o.o.

Holdina d.o.o. Sarajevo je jedna od vodećih kompanija za prodaju nafte i naftnih derivata na veleprodajnom i maloprodajnom tržištu Bosne...

MEPAS D.O.O.

Mepas d.o.o. je jedan od vodećih distributera robe široke potrošnje na tržištu Bosne i Hercegovine. Kao ekskluzivni zastupnik, a potom i...

Dolly Link Read More »

170 godina smo krovna kuća hrvatskog gospodarstva, a kroz bogatu povijest i konstantan rad izgradili smo neprikosnovenu bazu znanja, podataka i kontakata koju dajemo na raspolaganje našim članicama.

Hrvatska gospodarska komora najveća je poslovna mreža Hrvatske koja promiče interese svojih članica pred tijelima državne vlasti i povezuje ključne sektore hrvatskoga gospodarstva kroz sustav županijskih komora, zajednica i udruženja, internacionalnih predstavništava te članstvom u međunarodnim komorama.

Stavljajući članice u fokus svog djelovanja, osiguravamo im cijeli niz usluga koje za cilj imaju osnaživanje kapaciteta domaćih poduzetnika te podizanje konkurentnosti čitavoga gospodarstva.

Kako bismo uspješno odgovorili na izazove i stalne promjene u gospodarstvu, svoje djelovanje u 2022. godini smo usmjerili na područja ključna za poboljšavanje poduzetničke klime te na zadovoljenje sve većih zahtjeva i ambicioznih planova na EU razini.

Tako ćemo, s ciljem zaokreta prema održivom i društveno odgovornom gospodarstvu, pomagati članicama u zelenoj tranziciji na niskougljično gospodarstvo koristeći pun potencijal industrije 4.0, dok ćemo podrškom pri digitalnoj transformaciji poslovnih procesa, uz inovativan doprinos kreativne i kulturne industrije, tvrtkama pomoći u stvaranju dodane vrijednosti svim novim proizvodima i uslugama.

Sustavno radimo na pripremi članica za uvođenje eura i pri izmjenama ključnih EU propisa, kao i na razvoju modernog radnog zakonodavstva koje je usklađeno s potrebama tržišta rada budućnosti. Putem naših međunarodnih predstavništava osiguravamo kontinuiranu podršku i promociju tvrtkama pri izlasku na strana tržišta.

Na ovaj način Hrvatska gospodarska komora ulaže svoje znanje i iskustvo, prikupljeno kroz bogatu povijest od 170 godina djelovanja, u podršku gospodarskim subjektima i daljnje poboljšanje poslovne klime u zemlji.

Članice HGK mogu se vrlo povoljno educirati za sve oblasti poslovanja, pri svakoj promjeni propisa Hrvatske i EU. Pristupanjem udruženju prema vašoj djelatnosti ili zajednici prema interesu tvrtke možete djelovati na donošenje propisa i odluka koje utječu na vaše poslovanje. Naše članice imaju pristup informacijama o tome kako posluju njihovi potencijalni poslovni partneri, kakav im je bonitet, kakvo je njihovo ili vaše poslovanje u odnosu na druge na razini države, županije ili vaše djelatnosti.

Digitalna komora Nova dimenzija usluge

Digitalna komora, komunikacijska platforma za poslovne subjekte, javnu upravu i građane, je projekt Hrvatske gospodarske komore, sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, temeljem ograničenog poziva na dostavu projektnih prijedloga „Razvoj e-usluga“.

Provedba projekta označava digitalnu transformaciju poslovanja Komore kroz formiranje jedinstvene komunikacijske platforme za e-usluge koja će biti dostupna članicama HGK i poslovnoj zajednici te javnoj upravi i građanima.

Digitalna komora nudi čak osam e-usluga na jednom mjestu, što znači da je u nekoliko klikova mišem moguće pristupiti važnim podacima, uslugama i dokumentima.

To su usluge:

  • e-članice
  • e-financiranje
  • e-javne ovlasti
  • e-gospodarske informacije
  • e-učenje
  • e-zakonodavstvo
  • e-sajmovi i promocije i
  • e-pokreni poslovanje.

Sve poslovne informacije, prijave na sajmove i edukacije, informacije o javnim natječajima, zakonodavstvu i trgovačkim subjektima upisanim u HGK sada su na jednom mjestu i potpuno besplatno za sve članove HGK.

Uredi HGK u Bosni i Hercegovini

Prepoznajući važnost značajnije prisutnosti i pružanja potpore gospodarstvenicima na tržištu Bosne i Hercegovine, te intenziviranja bilateralne gospodarske suradnje, Hrvatska gospodarska komora je u travnju 2018. godine, osim Ureda HGK u Mostaru otvorila i Ured Hrvatske gospodarske komore u Veleposlanstvu RH u BiH, u Sarajevu. Osnovni cilj Ureda je promicanje i zastupanje interesa hrvatskoga gospodarstva i uspostavljanja poslovnih odnosa između gospodarskih subjekata Hrvatske te Bosne i Hercegovine.

Više detalja o HGK i digitalnoj komori možete provjeriti na službenoj stranici https://hgk.hr/

Upoznajte i ostale članove

Eurovip d.o.o. Čitluk

Brazil kava  Tvrtka EUROVIP d.o.o. Čitluk osnovana je 1990. godine kao jedna od prvih privatnih tvrtki u Bosni i Hercegovini...

eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini

eCommerceasocijacija u Bosni i Hercegovini (BiH) predstavlja prvu neprofitnu organizaciju posvećenu unapređenju ekosustava e-trgovine u BiH. S fokusom na podršci...

Gala Home Mostar

Otvoren novi izložbeni salonGala Group je grupacija sa sjedištem u Mostaru, nalokaciji Bišće Polje. Gala Home je svojom ponudom proizvoda...

Mediteran Film Festival

Mediteran Film Festival (MFF) utemeljen je 2000. i od tada se svake godine održava u Širokom Brijegu krajem ljeta ili...

Hrvatska gospodarska komora – HGK Read More »

Croatia osiguranje d.d. jedno je od najstarijih osiguravajućih društava u Europi. Na sjednici Glavnog zastupstva slobodnog kraljevskog grada Zagreba, 4. lipnja 1884. godine usvojena su osnovna pravila Croatie – osiguravajuće zadruge. Čim su prilike dopustile i zadruga materijalno i kadrovski ojačala, podnesena je zamolba tadašnjoj upravnoj vlasti, zajedničkom Ministarstvu financija, za proširenjem poslovanja i na  Bosnu i Hercegovinu.

U većim mjestima osnovala su se zadružna povjerenstva, a u gradovima Sarajevo i Mostar glavna zastupstva.

Već je u svojim počecima, nakon katastrofalnog požara u Travniku 1903. godine, isplatom 42 štete u jednom danu,  Croatia pokazala svoju snagu i temeljnu filozofiju poslovanja koje se drži i danas –  fer osiguravatelj, kojem je pravična naknada štete i interes osiguranika uvijek na prvom mjestu.

Poslovi u Bosni i Hercegovini su se osjetno intenzivirali i proširili a zbog pojednostavljenja upravljanja poslovanjem u Sarajevu se 1905. otvorila podružnica Sarajevo, a od 1908. godine Croatia u Bosni i Hercegovini je započela sa programom životnog osiguranja.

Tijekom cijelog 20. stoljeća Croatia osiguranje razvijala je svoju prisutnost na području Bosne i Hercegovine putem svojih podružnica. Krajem 80-ih u Bosni i Hercegovini su osnovane poslovne jedinice u Ljubuškom, Mostaru, Sarajevu, Tuzli, Bugojnu kao i Bosanskoj Posavini i dijelu Središnje Bosne.

  1. Croatia je postala dioničko društvo. 1992. na osnivačkoj skupštini u Međugorju, Croatia osiguranje kao dioničko društvo – samostalno gospodarsko društvo u Bosni i Hercegovini utemeljuju domaće fizičke i pravne osobe sa matičnom kućom iz Zagreba.

Danas, kroz široku mrežu poslovnica i ostalih kanala prodaje, Croatijina polica se može ugovoriti u cijeloj Bosni i Hercegovini. Kao moderna tvrtka sa bogatim iskustvom, stručnim kadrom i velikim planovima zasigurno je najbolji pratitelj ljudi i svega onoga što oni svojim radom stvaraju.

Croatia osiguranje je usmjereno digitalizaciji i odgovaranju na izazove budućnosti. Nakon više od stoljeća povijesti, kontinuirano ulažemo u razvoj novih proizvoda i pomažemo projekte koji potiču pozitivne društvene promjene.

Osnovni podaci:

Naziv Društva: Croatia osiguranje d.d.
Sjedište Društva: Mostar, Ulica Kardinala Stepinca bb
Telefon: + 387 (0)36 446 700
Web site: https://www.crosig.ba
E-mail: info@crosig.ba
Godina osnivanja: 1992.
Identifikacijski broj: 4272062390004

Upoznajte i ostale članove

HT Eronet – veza koja traje

HT Eronet je davatelj telekomunikacijskih usluga u BiH koji pruža usluge fiksne i mobilne telefonije, prijenosa podataka, internetske usluge, te...

Ericsson Nikola Tesla

Pretvaramo kreativne ideje u globalnu stvarnost Ericsson Nikola Tesla Grupa omogućava stvaranje naprednog, održivog i povezanog svijeta nudeći inovativna informacijsko-komunikacijska...

Communis Media S

Communis Media S, full-service marketinška agencija, već 25 godina ostavlja neizbrisiv trag na  tržištu Bosne i Hercegovine. Osnovana 1998. godine...

Društvo Šišović Rakitno

Spojiti modernu tehnologiju s tradicijom temelj je svakog vrhunskog proizvoda. Sačuvati ono najbolje od starih okusa i mirisa i uz...

Croatia osiguranje Read More »

AUTOFLOTA d.o.o. Čitluk klijentima i korisnicima usluga nudi cjelovita rješenja upravljanja voznim parkom putem usluga Flotnog menadžmenta i Poslovnog najma osobnih i lakih komercijalnih vozila. Mogućnost izbora više marki vozila, fleksibilnost kod ugovaranja usluga u pogledu izbora ugovorenog razdoblja (od 12 do 53 mjeseca) i ugovorene kilometraže (od 10.000 do 45.000 km/godišnje) kao i vlastita organizacija i upravljanje post prodajnom mrežom, jamstvo su kvalitete usluge i dugoročne održivosti FLOTA poslovnog modela.

Održivi model upravljanja voznim parkom koji razvija AUTOFLOTA podržan je posebnim ponudama “E FLOTA” koje su koncipirane za vozila bez emisije ili s vrlo niskom emisijom CO2 odnosno za potpuno električna, Plug In Hybrid odnosno vozila uz Hybridni pogon.

 Inovativnost i dodana vrijednost cjelovite usluge upravljanja voznim parkom iskazana je kroz FLOTA digitalne usluge (App i Portal za flotne menadžere) i poslovna rješenja koja su dodana vrijednost u promjeni upravljanja voznim parkom FLOTA klijenata kao npr. FLOTA Urban TAXI, FLOTA Car Sharing i FLOTA Fleet Monitoring usluge.

NAŠE USLUGE

Kod Flotnog menadžmenta klijent ugovara nabavu vozila dok AUTOFLOTA nudi cjelovitu uslugu upravljanja voznim parkom koja uključuje usluge redovitog i izvanrednog održavanja vozila, produljeno jamstvo, dodatne količine ljetnih i zimskih guma, 24/7 asistenciju, uslugu zamjenske mobilnosti, uslugu obrade šteta, itd. Cijena usluge je fiksna za ukupno ugovoreno razdoblje i do dosega ugovorena kilometraže. Uslugu Flotni menadžment tržišno komuniciramo putem branda FLOTA MENADŽMENT.

Poslovni najam je cjelovita usluga dugoročnog poslovnog najma vozila koja uz usluge koje su sadržane u Flotnom menadžmentu uključuje i usluge obveznog i kasko osiguranja, tehničkog pregleda i registracije, te ostale usluge koje prate korištenje vozila u ugovorenom razdoblju, sve po principu 1 FLOTA račun za klijenta mjesečno. Poslovni najam tržišno komuniciramo putem branda FLOTA ALL IN.

U kvalitetu usluga flotnog menadžmenta već su se uvjerile i poklonile su svoje povjerenje u upravljanju voznim parkom tvrtke iz BIH, kao što su: JP Autoceste FBIH, Končar BIH, Termo Klima d.o.o. Mostar, Ledo d.o.o. Čitluk, Sarajevski Kiseljak d.d.

NAŠ TIM

Vlasnik i direktor Auto flota d.o.o. je IVAN PEHAR – osnivač i vlasnik TRCZ Grupe u Hrvatskoj.

Rođen je 1966. godine, a završio je Fakultet prometnih znanosti. Prva radna iskustva stekao je u INA OKI, a poduzetništvom se počeo baviti 1991. godine, osnovavši Pehar Promet. 1992. godine osnovao je TRCZ automobile (bivši Tehničko remontni centar Zagreb). Gospodin Pehar je od 2012. godine na funkciji predsjednika Nadzornog odbora TRCZ Grupe, te obnaša i funkciju predsjednika uprave Flota Hrvatska.

Direktor prodaje Auto flota d.o.o. je BRANIMIR BARIŠIĆ. Rođen 1972. godine u Mostaru, a Ekonomski fakultet kao i poslijediplomski studij završava na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Bogato radno iskustvo stekao je radom u financijskom sektoru radeći kao Specijalista za životno osiguranje i osiguranje imovine u Croatia osiguranju te Direktor brokerske kuće Hypo Alpe Adria vrijednosnice d.o.o. Mostar. Dugogodišnji radni angažman ga veže za kompaniju Kraš u kojoj je obnašao funkcije od direktora prodaje, kontrolora tržišta BIH te direktor društva u BiH.

Više detalja možete provjeriti na službenoj web stranici https://auto-flota.eu/

Upoznajte i ostale članove

Auto Flota d.o.o.

AUTOFLOTA d.o.o. Čitluk klijentima i korisnicima usluga nudi cjelovita rješenja upravljanja voznim parkom putem usluga Flotnog menadžmenta i Poslovnog najma...

Interšped Logoistics d.o.o.

S tradicijom dugom 75 godina, Interšped Logistics vodeći je domaći brend u oblasti sistemske logistike. Sa svojih 40 stručnih i...

Prefix d.o.o

Prefix d.o.o je kreativna agencija osnovana sa ciljem pružanja novog oblika rada na razvoju i implementaciji strateških, digital i marketinških...

Ledo d.o.o.

Ledo d.o.o. Čitluk osnovan 2000. godine, najveći je proizvođač industrijskog sladoleda i distributer smrznute hrane. Broji preko 360 zaposlenih, a...

Auto Flota d.o.o. Read More »