fbpx

Članovi

Dolly Link je specijalizirana agencija za grafički dizajn, izradu web stranica i službeni smo partneri za Republiku Hrvatsku za Hypervsn hologramske uređaje. Hologrami su nova budućnost načina prikazivanja. https://dolly-link.hr/

Nudimo sva kreativna idejna rješenja za Vaš brand! Izrađujemo sve vrste promotivnih materijala; letaka, brošura, kataloga, vizitki, roll up bannera, jelovnika, cjenika i sl.te nudimo usluge tiska.

Specijalizirani smo za izradu loga te za dizajn ambalaže. Uz dizajn radimo video animacije, video produkciju i 3D modeling kao i video infografiku.

Izrađujemo web stranice i web shopove po najpovoljnijim cijenama i najnovijim web trendovima. Web stranice i web shopovi su mobilno responzivni, rađeni u CMS sustavu sa vlastitim upravljanjem te prema najnovijim GDPR odredbama.

Izdvojite se iz mora promotivnih materijala unikatnim i upečatljivim dizajnom. Hologramski uređaj možete kupiti u dimenziji 56,75 cm i u ponudi imamo hologramski zid te mogućnost izrade ljudskih holograma.

https://dolly-link.hr/hypervsn-proizvodi/

Ujedno, generalni smo distributeri za Hrvatsku za Skyline Webcams u svrhu promicanja hrvatskog turizma. Dozvolite nama da budemo poveznica Vašeg poslovanja! Jer mi stvaramo dobru priču!

O vlasniku i direktoru:

Dolores Malivuk

Još kao djetetu i srednjoškolki, ljubav mi je bila komunikacija sa ljudima i svijetom oko sebe. Tako da nije bilo upitno odlučiti se studij komunikologije na Sveučilištu u Zagrebu gdje sam i magistrirala i specijalizirala se nakon edukacija u komunikaciji i odnosima s javnošću za grafički dizajn.

U grafičkome dizajnu uspjela sam spojiti svoje dvije ljubavi, ljubav prema estetici i komunikaciji. Jer upravo to dizajn, brand i jeste, komunikacija s klijentima putem vizuala i za koju imate veoma malo vremena za ostaviti dobar, prvi dojam.

Istaknula bi svoj najdraži citat Aline Wheller, autorice knjige, “Designing Brand Identity”, 

“Design is intelligence made visible”.

Nakon godina rada u marketingu i kao voditelj grafičkog dizajna, odlučila sam se svoju ljubav prema vizualnoj komunikaciji spojiti sa svojom ambicijom za poduzetništvo i pretočiti u ostvarenje dugogodišnje želje za otvaranjem vlastite tvrtke za dizajn i izradu web stranice. I tako se 2006.rodio Dolly Link.

U zajedništvu sa budućim suprugom, Božidarom Abazom, koji je također diplomirao marketing na zagrebačkoj Experti, odlučili smo se da je vrijeme da proširimo djelatnost naše agencije na budućnost vizualnog prikaza i tako smo se zaljubili u Hypervsn proizvode koji su se paralelno predstavljali 2006.na CESu u Las Vegasu. Reklo bi se da je bilo suđeno. Imali su mali štand, ali privukli su tisuće ljudi. Privukao je i pozornost investitora Mark Cubana i njihova uzlazna priča je krenula.

Ljudi su zaboravili što ste im rekli, što ste napravili, no ljudi nikada neće zaboraviti kako su se zbog vas osjećali. Upravo je taj osjećaj bio potvrda da potpišemo generalni ugovor za prodaju i najam Hypervsn uređaja na području Hrvatske.

U ponudi imamo uređaje od 56 cm, 75 cm, hologramski zid i mogućnost izrade hologramskog čovjeka te smo ponsoni da je upravo prvi hologramski čovjek sami gradonačelink Čapljine, BiH, dr.Smiljan Vidić. Hypervsn nudi i mogućnost izrade digitalnih hologramskih avatara te slot hologramskih mašina.

  1. ujedno smo potpisali i partnerski Ugovor sa Skyline web kamerama, live kamerama kojima se trudimo proširiti sliku i ljepotu Hrvatske diljem svijeta.

Veselimo se novim izazovima, poslovnim pothvatima i čast nam je biti članovima Hrvatskog poslovnog kluba u BiH te povezivati i širiti poslovne vizije i biti dijelom jednog poslovnog jedinstva.

Reference partnera koje izdvajamo:

Ministarstvo poljoprivrede, Disney, Hrvatska gospodarska komora,Hrvatska narodna banka, Oktal Pharma, Ledo, Vulkal, A1,razne škole, Grad Zadar, razne hrvatske općine, Hrvatska komora dentalne medicine, razni restorani diljem Hrvatske, Wolt, Dlinks, Hills, Ariel, Vulkal, Filozofski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu,  Nacionalni park Plitvička jezera, Loreal itd.

Jer gdje bi mi bili bez naših poslovnih partnera. Većina dobrih odnosa počiva upravo na tome, uzajamnome povjerenju i poštovanju.

Profil tvrtke (PDF)

Upoznajte i ostale članove

R&S d.o.o. Sarajevo

Firma R&S d.o.o. Sarajevo je osnovana 1996. godine kao mala porodična firma, ali s jasnom vizijom za budućnost. Danas nakon...

Holdina d.o.o.

Holdina d.o.o. Sarajevo je jedna od vodećih kompanija za prodaju nafte i naftnih derivata na veleprodajnom i maloprodajnom tržištu Bosne...

The Recruiter Group

Vaš partner u zapošljavanju Recruiter d.o.o. je ugledna tvrtka specijalizirana za posredovanje pri zapošljavanju i pružanje usluga ustupanja radnika korisnicima...

Ericsson Nikola Tesla

Pretvaramo kreativne ideje u globalnu stvarnost Ericsson Nikola Tesla Grupa omogućava stvaranje naprednog, održivog i povezanog svijeta nudeći inovativna informacijsko-komunikacijska...

Dolly Link Read More »

170 godina smo krovna kuća hrvatskog gospodarstva, a kroz bogatu povijest i konstantan rad izgradili smo neprikosnovenu bazu znanja, podataka i kontakata koju dajemo na raspolaganje našim članicama.

Hrvatska gospodarska komora najveća je poslovna mreža Hrvatske koja promiče interese svojih članica pred tijelima državne vlasti i povezuje ključne sektore hrvatskoga gospodarstva kroz sustav županijskih komora, zajednica i udruženja, internacionalnih predstavništava te članstvom u međunarodnim komorama.

Stavljajući članice u fokus svog djelovanja, osiguravamo im cijeli niz usluga koje za cilj imaju osnaživanje kapaciteta domaćih poduzetnika te podizanje konkurentnosti čitavoga gospodarstva.

Kako bismo uspješno odgovorili na izazove i stalne promjene u gospodarstvu, svoje djelovanje u 2022. godini smo usmjerili na područja ključna za poboljšavanje poduzetničke klime te na zadovoljenje sve većih zahtjeva i ambicioznih planova na EU razini.

Tako ćemo, s ciljem zaokreta prema održivom i društveno odgovornom gospodarstvu, pomagati članicama u zelenoj tranziciji na niskougljično gospodarstvo koristeći pun potencijal industrije 4.0, dok ćemo podrškom pri digitalnoj transformaciji poslovnih procesa, uz inovativan doprinos kreativne i kulturne industrije, tvrtkama pomoći u stvaranju dodane vrijednosti svim novim proizvodima i uslugama.

Sustavno radimo na pripremi članica za uvođenje eura i pri izmjenama ključnih EU propisa, kao i na razvoju modernog radnog zakonodavstva koje je usklađeno s potrebama tržišta rada budućnosti. Putem naših međunarodnih predstavništava osiguravamo kontinuiranu podršku i promociju tvrtkama pri izlasku na strana tržišta.

Na ovaj način Hrvatska gospodarska komora ulaže svoje znanje i iskustvo, prikupljeno kroz bogatu povijest od 170 godina djelovanja, u podršku gospodarskim subjektima i daljnje poboljšanje poslovne klime u zemlji.

Članice HGK mogu se vrlo povoljno educirati za sve oblasti poslovanja, pri svakoj promjeni propisa Hrvatske i EU. Pristupanjem udruženju prema vašoj djelatnosti ili zajednici prema interesu tvrtke možete djelovati na donošenje propisa i odluka koje utječu na vaše poslovanje. Naše članice imaju pristup informacijama o tome kako posluju njihovi potencijalni poslovni partneri, kakav im je bonitet, kakvo je njihovo ili vaše poslovanje u odnosu na druge na razini države, županije ili vaše djelatnosti.

Digitalna komora Nova dimenzija usluge

Digitalna komora, komunikacijska platforma za poslovne subjekte, javnu upravu i građane, je projekt Hrvatske gospodarske komore, sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, temeljem ograničenog poziva na dostavu projektnih prijedloga „Razvoj e-usluga“.

Provedba projekta označava digitalnu transformaciju poslovanja Komore kroz formiranje jedinstvene komunikacijske platforme za e-usluge koja će biti dostupna članicama HGK i poslovnoj zajednici te javnoj upravi i građanima.

Digitalna komora nudi čak osam e-usluga na jednom mjestu, što znači da je u nekoliko klikova mišem moguće pristupiti važnim podacima, uslugama i dokumentima.

To su usluge:

  • e-članice
  • e-financiranje
  • e-javne ovlasti
  • e-gospodarske informacije
  • e-učenje
  • e-zakonodavstvo
  • e-sajmovi i promocije i
  • e-pokreni poslovanje.

Sve poslovne informacije, prijave na sajmove i edukacije, informacije o javnim natječajima, zakonodavstvu i trgovačkim subjektima upisanim u HGK sada su na jednom mjestu i potpuno besplatno za sve članove HGK.

Uredi HGK u Bosni i Hercegovini

Prepoznajući važnost značajnije prisutnosti i pružanja potpore gospodarstvenicima na tržištu Bosne i Hercegovine, te intenziviranja bilateralne gospodarske suradnje, Hrvatska gospodarska komora je u travnju 2018. godine, osim Ureda HGK u Mostaru otvorila i Ured Hrvatske gospodarske komore u Veleposlanstvu RH u BiH, u Sarajevu. Osnovni cilj Ureda je promicanje i zastupanje interesa hrvatskoga gospodarstva i uspostavljanja poslovnih odnosa između gospodarskih subjekata Hrvatske te Bosne i Hercegovine.

Više detalja o HGK i digitalnoj komori možete provjeriti na službenoj stranici https://hgk.hr/

Upoznajte i ostale članove

STEP d.d.

O NAMA“STEP” Izgradnja, montaža i proizvodnja elektro i mašinske opreme d.d. Sarajevo je kompanija sa sjedištem u Sarajevu s više...

Forvis Mazars u Bosni i Hercegovini

Forvis Mazars Group SC je nezavisni član Forvis Mazars Global, vodeće mreže profesionalnih usluga. Poslujući kao međunarodno integrirano partnerstvo u...

Sarajevski Kiseljak

Sarajevski kiseljak jedan je od vodećih proizvođača prirodne mineralne vode i bezalkoholnih osvježavajućih pića u BiH s dva proizvodna pogona -...

Školska naklada

Školska naklada d.o.o. Mostar osnovana je kao izraz prosvjetne, kulturne, nacionalne i općedruštvene potrebe za stručnom i mjerodavnom nakladničkom kućom...

Hrvatska gospodarska komora – HGK Read More »

Croatia osiguranje d.d. jedno je od najstarijih osiguravajućih društava u Europi. Na sjednici Glavnog zastupstva slobodnog kraljevskog grada Zagreba, 4. lipnja 1884. godine usvojena su osnovna pravila Croatie – osiguravajuće zadruge. Čim su prilike dopustile i zadruga materijalno i kadrovski ojačala, podnesena je zamolba tadašnjoj upravnoj vlasti, zajedničkom Ministarstvu financija, za proširenjem poslovanja i na  Bosnu i Hercegovinu.

U većim mjestima osnovala su se zadružna povjerenstva, a u gradovima Sarajevo i Mostar glavna zastupstva.

Već je u svojim počecima, nakon katastrofalnog požara u Travniku 1903. godine, isplatom 42 štete u jednom danu,  Croatia pokazala svoju snagu i temeljnu filozofiju poslovanja koje se drži i danas –  fer osiguravatelj, kojem je pravična naknada štete i interes osiguranika uvijek na prvom mjestu.

Poslovi u Bosni i Hercegovini su se osjetno intenzivirali i proširili a zbog pojednostavljenja upravljanja poslovanjem u Sarajevu se 1905. otvorila podružnica Sarajevo, a od 1908. godine Croatia u Bosni i Hercegovini je započela sa programom životnog osiguranja.

Tijekom cijelog 20. stoljeća Croatia osiguranje razvijala je svoju prisutnost na području Bosne i Hercegovine putem svojih podružnica. Krajem 80-ih u Bosni i Hercegovini su osnovane poslovne jedinice u Ljubuškom, Mostaru, Sarajevu, Tuzli, Bugojnu kao i Bosanskoj Posavini i dijelu Središnje Bosne.

  1. Croatia je postala dioničko društvo. 1992. na osnivačkoj skupštini u Međugorju, Croatia osiguranje kao dioničko društvo – samostalno gospodarsko društvo u Bosni i Hercegovini utemeljuju domaće fizičke i pravne osobe sa matičnom kućom iz Zagreba.

Danas, kroz široku mrežu poslovnica i ostalih kanala prodaje, Croatijina polica se može ugovoriti u cijeloj Bosni i Hercegovini. Kao moderna tvrtka sa bogatim iskustvom, stručnim kadrom i velikim planovima zasigurno je najbolji pratitelj ljudi i svega onoga što oni svojim radom stvaraju.

Croatia osiguranje je usmjereno digitalizaciji i odgovaranju na izazove budućnosti. Nakon više od stoljeća povijesti, kontinuirano ulažemo u razvoj novih proizvoda i pomažemo projekte koji potiču pozitivne društvene promjene.

Osnovni podaci:

Naziv Društva: Croatia osiguranje d.d.
Sjedište Društva: Mostar, Ulica Kardinala Stepinca bb
Telefon: + 387 (0)36 446 700
Web site: https://www.crosig.ba
E-mail: info@crosig.ba
Godina osnivanja: 1992.
Identifikacijski broj: 4272062390004

Upoznajte i ostale članove

Manager.ba

Službeni medijski partner Hrvatskog poslovnog kluba Poslovni portal Manager.ba je službeni medijski partner Hrvatskog poslovnog kluba u BiH. Kao dnevni...

Podravka d.o.o.

Kompanija sa srcem, zaslužna za najljepše okuse u kojima uživamo godinama!Podravka u Bosna i Hercegovini  zauzima jedno od najznačajnijih mjesta...

Hrvatska gospodarska komora – HGK

170 godina smo krovna kuća hrvatskog gospodarstva, a kroz bogatu povijest i konstantan rad izgradili smo neprikosnovenu bazu znanja, podataka...

Auto Flota d.o.o.

AUTOFLOTA d.o.o. Čitluk klijentima i korisnicima usluga nudi cjelovita rješenja upravljanja voznim parkom putem usluga Flotnog menadžmenta i Poslovnog najma...

Croatia osiguranje Read More »

AUTOFLOTA d.o.o. Čitluk klijentima i korisnicima usluga nudi cjelovita rješenja upravljanja voznim parkom putem usluga Flotnog menadžmenta i Poslovnog najma osobnih i lakih komercijalnih vozila. Mogućnost izbora više marki vozila, fleksibilnost kod ugovaranja usluga u pogledu izbora ugovorenog razdoblja (od 12 do 53 mjeseca) i ugovorene kilometraže (od 10.000 do 45.000 km/godišnje) kao i vlastita organizacija i upravljanje post prodajnom mrežom, jamstvo su kvalitete usluge i dugoročne održivosti FLOTA poslovnog modela.

Održivi model upravljanja voznim parkom koji razvija AUTOFLOTA podržan je posebnim ponudama “E FLOTA” koje su koncipirane za vozila bez emisije ili s vrlo niskom emisijom CO2 odnosno za potpuno električna, Plug In Hybrid odnosno vozila uz Hybridni pogon.

 Inovativnost i dodana vrijednost cjelovite usluge upravljanja voznim parkom iskazana je kroz FLOTA digitalne usluge (App i Portal za flotne menadžere) i poslovna rješenja koja su dodana vrijednost u promjeni upravljanja voznim parkom FLOTA klijenata kao npr. FLOTA Urban TAXI, FLOTA Car Sharing i FLOTA Fleet Monitoring usluge.

NAŠE USLUGE

Kod Flotnog menadžmenta klijent ugovara nabavu vozila dok AUTOFLOTA nudi cjelovitu uslugu upravljanja voznim parkom koja uključuje usluge redovitog i izvanrednog održavanja vozila, produljeno jamstvo, dodatne količine ljetnih i zimskih guma, 24/7 asistenciju, uslugu zamjenske mobilnosti, uslugu obrade šteta, itd. Cijena usluge je fiksna za ukupno ugovoreno razdoblje i do dosega ugovorena kilometraže. Uslugu Flotni menadžment tržišno komuniciramo putem branda FLOTA MENADŽMENT.

Poslovni najam je cjelovita usluga dugoročnog poslovnog najma vozila koja uz usluge koje su sadržane u Flotnom menadžmentu uključuje i usluge obveznog i kasko osiguranja, tehničkog pregleda i registracije, te ostale usluge koje prate korištenje vozila u ugovorenom razdoblju, sve po principu 1 FLOTA račun za klijenta mjesečno. Poslovni najam tržišno komuniciramo putem branda FLOTA ALL IN.

U kvalitetu usluga flotnog menadžmenta već su se uvjerile i poklonile su svoje povjerenje u upravljanju voznim parkom tvrtke iz BIH, kao što su: JP Autoceste FBIH, Končar BIH, Termo Klima d.o.o. Mostar, Ledo d.o.o. Čitluk, Sarajevski Kiseljak d.d.

NAŠ TIM

Vlasnik i direktor Auto flota d.o.o. je IVAN PEHAR – osnivač i vlasnik TRCZ Grupe u Hrvatskoj.

Rođen je 1966. godine, a završio je Fakultet prometnih znanosti. Prva radna iskustva stekao je u INA OKI, a poduzetništvom se počeo baviti 1991. godine, osnovavši Pehar Promet. 1992. godine osnovao je TRCZ automobile (bivši Tehničko remontni centar Zagreb). Gospodin Pehar je od 2012. godine na funkciji predsjednika Nadzornog odbora TRCZ Grupe, te obnaša i funkciju predsjednika uprave Flota Hrvatska.

Direktor prodaje Auto flota d.o.o. je BRANIMIR BARIŠIĆ. Rođen 1972. godine u Mostaru, a Ekonomski fakultet kao i poslijediplomski studij završava na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Bogato radno iskustvo stekao je radom u financijskom sektoru radeći kao Specijalista za životno osiguranje i osiguranje imovine u Croatia osiguranju te Direktor brokerske kuće Hypo Alpe Adria vrijednosnice d.o.o. Mostar. Dugogodišnji radni angažman ga veže za kompaniju Kraš u kojoj je obnašao funkcije od direktora prodaje, kontrolora tržišta BIH te direktor društva u BiH.

Više detalja možete provjeriti na službenoj web stranici https://auto-flota.eu/

Upoznajte i ostale članove

Interšped Logoistics d.o.o.

S tradicijom dugom 75 godina, Interšped Logistics vodeći je domaći brend u oblasti sistemske logistike. Sa svojih 40 stručnih i...

Ledo d.o.o.

Ledo d.o.o. Čitluk osnovan 2000. godine, najveći je proizvođač industrijskog sladoleda i distributer smrznute hrane. Broji preko 360 zaposlenih, a...

Meggle BiH

“MEGGLE BH” jedna je od najuspješnijih kompanija u proizvodnji mliječnih proizvoda na bosanskohercegovačkom tržištu. Uvodeći inovativne pristupe u radu, te...

Gorsen d.o.o.

Gorsen kozmetika, nježnim ženskim rukama našega tima pažljivo je stvarana od početka do kraja, od još neubranog bilja i čistog...

Auto Flota d.o.o. Read More »

2B d.o.o. je obiteljska tvrtka osnovana 2002. godine u bosanskohercegovačkom gradu Velika Kladuša, sada već sa dugogodišnjim iskustvom i dobrim specijalistima u pakiranju te uz dobar odabir isključivo europskih sirovina uspješno mogu odgovoriti svim tehničkim zahtjevima kupaca koji traže proizvod po mjeri.

Početak poslovanja se veže uz suradnjiu sa nizozemskom kompanijom „Van de Borne“.  U početku je tvrtka bila štamparija selotejpa, a 2005. godine pokreću proizvodnju selotejp traka i ulažu 4.000.000 KM u proizvodnju. 2B d.o.o.trenutno bilježi sljedeće tržišne udjele u Bosni i Hercegovini :

  • u selotejp trakama 25%,
  • u streč folijama i drugim trgovačkim robama za pakiranje 11%.

Pored izvoza u EU od ove godine tvrtka je pokrenula i izvoz prema istoku te izvoze čak određene proizvode i u Saudijsku Arabiju.

Danas se tvrtka 2B d.o.o. bavi proizvodnjom selotejp traka i etiketa u BiH te distribucijom proizvoda iz naše grupacije kao što su streč folija, materijala za pakiranje te automatizacijom pakiranja, tako da je trenutni slogan koji tvrtka slijedi „Stabilizacija palete“.

2B d.o.o. pored sjedišta i proizvodnje u Velikoj Kladuši, ima poslovnicu u Sarajevu, u Banja Luci, te u Zagrebu vlastitu firmu 2B Solvent d.o.o. koja ditribuira proizvode na tržištu EU isključivo krajnjim potrošačima.

Izvoz prema EU je u 2021. godini iznosio 62%.  U tekućoj 2022. godini se očekuje rast izvoznog udjela prema EU između 65 i 67%.

Konceptom novog poslovnog modela i novim ljudskim potencijalom tvrtka 2B d.o.o. postaje bitan segment tržišta BiH. U periodu 2023. – 2028. godina planirane su nove investicije i nova ulaganja u papirne selotejp trake i reciklirane materijale za pakiranje prilagođene zahtijevima EU. Planirani iznos ulaganja  je 6.000.000 KM.

Više informacija o proizvodima 2B d.o.o. možete pronaći na njihovoj službenoj web stranici.  Također, svoju narudžbu možete uraditi i putem online forme na web stranici, putem poveznice.

Upoznajte i ostale članove

Vindija

Počeci Vindije sežu u 1959. godinu kada je u Varaždinu osnovana Gradska mljekara koja je opskrbljivala grad svježim mlijekom i...

Auto Flota d.o.o.

AUTOFLOTA d.o.o. Čitluk klijentima i korisnicima usluga nudi cjelovita rješenja upravljanja voznim parkom putem usluga Flotnog menadžmenta i Poslovnog najma...

Ovnak d.o.o.

Ovnak je vodeća distributerska tvrtka u Bosni i Hercegovini specijalizirana za kozmetičke i kemijske proizvode te robu široke potrošnje za...

Orbis Project d.o.o.

Tvrtki Orbis Project od samog osnutka pa do danas primarni je cilj omogućiti klijentima nove, suvremene i učinkovite prodajne kanale...

2B d.o.o. Velika Kladuša Read More »